Take a fresh look at your lifestyle.

همکاری با خیریه پله پله تا آسمان زرین

همکاری با خیریه پله پله تا آسمان زرینReviewed by محمد محمدی on Feb 5Rating:

مقدمه

همکاری با خیریه واژه معنی داری برای همه انسان هاست، اما اینکه همکاری با خیریه چطور می تواند به یک کسب و کار مربوط باشد چیزی است که هر کسی به آن توجه و از آن اطلاع ندارد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توانید از همکاری با خیریه، به نفع زمینه کاری خود استفاده کنید؟ به احتمال زیاد خیر

تجربه نشان داده است که شرکت ها و موسساتی که در ذهن افراد جامعه جایگاه بالاتری داشته باشند می توانند موفق تر باشند. قسمتی از این موفقیت مربوط به رسالت اجتماعی هر سازمانی می باشد. شرکت ها تا یک جایی می توانند بوسیله محصول با کیفیت و خوب، جایگاه خود را در ذهن مشتری بالا ببرند. در مرحله بعد باید بوسیله انجام رسالت اجتماعی، نام برند خود را ذهن مشتری حک کنند. برای دانستن مطالب بیشتر، مقاله تهیه شده توسط تیم آموزشی ماهان تیموری را بخوانید.

 

مزایای همکاری با خیریه و روش های این کار

1. بیشتر دیده شدن

شرکت شما بوسیله علایم و نشانه ها در خیریه ها می تواند خود را تبلیغ کند. مثلا : پاکت های نامه، هدایای تبلیغاتی، بسته های پستی خیریه و…

در این مورد، موارد خاص هم وجود دارد. مثلا : اگر شما مکانی را هدیه کرده باشید، اسم شما را در جشن های خود، نام خواهند برد.

وقتی اسم برند و لوگوی شما در قسمت های مختلف یک خیریه به نمایش درآید، دیده شدن به برند شما اعتبار می دهد. در نتیجه جایگاه برند مخاطبانتان بالا می رود. هر چه شما شناخته تر شوید افزایش فروش بیشتری خواهید داشت.

2. ذهنیت معنوی

وقتی شما از طریق همکاری با خیریه، تصویر مثبتی از خود نشان دهید، جایگاه خود را در ذهن مشتری بالا برده اید. آن ها حس خوبی به برند شما پیدا می کنند و این یعنی، آن ها در خرید احساسی می شوند و شما را در نظر می گیرند و از بین همه برندها، محصول شما را انتخاب می کنند.

 

همکاری با خیریه

 

3. حمایت مالی از جشن ها

یک شرکت می تواند قسمتی از هزینه های جشن یک خیریه را به عهده بگیرد و در مقابل آن، تعدادی بلیط برای اعضای شرکت در نظر بگیرد. این بلیت ها به ظاهر ارتباطی با همکاری با خیریه ندارند ولی اگر دقیق تر بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که خیلی هم ارتباط دارند. اعضای شرکت شما در این جشن شرکت می کنند. قطعا به جز شما، شرکت های دیگری نیز به آن جشن دعوت شده اند. شما می توانید از این شرایط بوجود آمده استفاده کنید و با آن ها ارتباط برقرار نمایید. این ارتباط موثر به نفع هر دوی شما می تواند باشد. به جز شرکت ها، ممکن است با افراد مهم دیگری هم آشنا شوید و از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کنید.

4. منافع فردی

اگر به عنوان یک شخص می خواهید همکاری با خیریه داشته باشید باز هم می تواند به نفع شما باشد. شما به عنوان داوطلب، قسمتی از وقت خود را برای همکاری با خیریه می گذارید. شما این کار را برای رضای خدا و کمک به خیریه انجام می دهید ولی قطعا نفع آن برای شما هم هست. از جمله این منافع فردی به ترتیب زیر است :

1. صحبت های تلفنی : اگر شما به عنوان فردی که داوطلب شده، در قسمتی از خیریه باشید که تماس های تلفنی را جوابگو است، این کار به شما در قدرت صحبت کردن کمک می کند. هر چه شما بیشتر صحبت کنید مهارت بیشتری در صحبت کردن پیدا خواهید کرد و نیز مهارت های اجتماعی بیشتری بدست می آورید.

2. حس آرامش درونی : نیت شما از کار داوطلبانه، کمک به افراد نیازمند و رضایت خداست ولی این کار به شما آرامش می بخشد. همیشه کمک به دیگران باعث آرامش روح و روان می شود. حالا از هر راه و روشی که می خواهد باشد.

5. استفاده از رسانه ها

در همکاری با خیریه، می توانید با آن ها توافق کنید. توافق اینکه در صورت کمک شما به آن ها، شما اجازه داشته باشید تا عکس ها و فیلم هایی که مربوط به این کمک می باشد را در رسانه های خود و رسانه های عمومی پخش کنید. وقتی مشتریان، فعالیت معنوی شما را ببینند، باعث بالا رفتن جایگاه برند شما در ذهن آنان می شود. آن ها جور دیگری به شما نگاه می کنند.

6. برگزاری بازارچه خیریه

شما با عنوان یک شرکت می توانید برای همکاری با خیریه، بازارچه خیریه برگزار کنید. در این بازارچه، غرفه های مختلف وجود دارند. در این صورت چند حالت وجود دارد که می توان برای هر دو طرف منافع داشته باشد. ازجمله این موارد به شرح زیر است :

1. همه کارها را شما انجام می دهید. شما برای هر غرفه بصورت جداگانه جنس می خرید و فقط افرادی از طرف خیریه در آنجا قرار می گیرند تا کار فروش را انجام دهند. شما با اسم فروش برای خیریه این کار را انجام می دهید. سود اجناس توافقی می باشد. در مقابل شما تبلیغات خود را در آنجا نصب می کنید.

2. شما بازارچه خیریه را راه اندازی می کنید ولی تهیه جنس و سود فروش برای خیریه می باشد. در مقابل تبلیغات خود را در آنجا نمایش می دهید.

 

برای دریافت ایده های خلاقانه برای درآمدزایی بیشتر می توانید با تیم آموزشی ماهان تیموری تماس بگیرید.

 

7. برگزاری مسابقه

شما به عنوان یک شرکت، می توانید به اسم یک خیریه، یک مسابقه برگزار کنید و تمام سود مالی آن را بصورت توافقی تقسیم کنید و تبلیغات خود را در آن نمایش دهید.

8. تولید برنامه رسانه ای

می توانید به عناوین مختلف، برای خیریه ها برنامه رسانه ای بسازید و خود را در آن ها به عنوان اسپانسرینگ معرفی کنید. این برنامه های رسانه ای می تواند بنر تبلیغاتی، کلیپ های کوتاه و… باشد.

9. برگزاری کنسرت

کنسرت ها، مکان هایی هستند که افراد زیادی در آن شرکت می کنند. اغلب این افراد دارای وضعیت مالی متوسط رو به بالا می باشند. شما با برگزاری کنسرت به نفع خیریه و نمایش تبلیغات خود در آن، و پخش آن در رسانه های مختلف، از آن به عنوان بازاریابی با تلگرام، بازاریابی در اینستاگرام، تبلیغات بیلبورد، و… استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

1. در همکاری با خیریه تمرکز حواس خود را بر روی منافع هر دو طرف و بیشتر به سمت خیریه قرار دهید. رسالت اجتماعی شما بوسیله همکاری با خیریه می تواند انجام شود. در همکاری با خیریه ها کمی بیشتر دست و دلبازی بخرج دهید.

2. شما از طریق همکاری با خیریه ها، با یک تیر دو نشان را می زنید. هم رسالت اجتماعی خود را انجام می دهید و هم با اعتبار بیشتر منجر به افزایش فروش خود می شوید.

3. همکاری با خیریه تنها یکی از روش های تبلیغاتی می باشد. از روش های دیگر غافل نشوید. از جمله : بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، تبلیغات بر روی اتوبوس، تبلیغات محیطی، ایمیل مارکتینگ و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی–ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “همکاری با خیریه پله پله تا آسمان زرین” برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.