Take a fresh look at your lifestyle.

چرا ایمیل های شما را دیگران نمی بینند ؟

چرا ایمیل های شما را دیگران نمی بینند ؟Reviewed by حسین تیموری on Mar 13Rating: 5.0
 
ایمیل مارکتینگ یکی از راه های مناسب برای تبلیغات و ارتباط با مشتری است در این مقاله ما به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا افراد بعضی از ایمیل ها را نادیده می گیرند و توجهی نمی کنند، یا نخوانده آنها را حذف می کنند ایمیل مارکتینگ اگر به درستی انجام نشود می تواند منجر به شکست فعالیت و کسب و کار شما شود . ما چند راه مناسب را برای شما معرفی می کنیم که بیشترین تمرکز در ایمیل مارکتینگ روی آنهاست .

 

قدم اول : هدف شما چیست ؟

شما در ابتدا باید هدف خود را از ایمیل مارکتینگ مشخص کنید ، باید توجه اصلی خودتان را روی انتخاب موضوعات ایمیل ها بگذارید . وقتی کاربر در پوشه دریافتی های ایمیل خود ، ایمیل تبلیغاتی شما را می بیند با توجه به نوع موضوع تمایل به بازدید از آن دارد ، پس سعی کنید موضوعات را مناسب با هدف خود انتخاب کنید.

 

قدم دوم : ایمیل ها را در یک زمان مشخص ارسال کنید

سعی کنید همیشه تبلیغات ایمیلی خود را در زمان هایی که می دانید کسب و کارها فعالیت دارند ارسال کنید.

به عنوان مثال: شرکتی در ساعت  9 صبح شروع به کار می کند و در ساعت 5 عصر تعطیل می شود .

مدیر کسب وکاری که این شرکت را به عنوان هدف ایمیل مارکتینگ خود در نظر گرفته است باید توجه کند که اگر ایمیل های خود را در طی ساعات اداری ذکرشده برای این شرکت ارسال کند ، ریسک نادیده گرفته شدن کاهش پیدا می کند .

 

قدم سوم: از یک استراتژی جدید پیروی کنید 

سعی کنید همیشه ایمیل های خودتان را با یک حساب حقیقی ارسال کنید که مختص کار خودتان است ، تحقیقات نشان داده است که افرادی که با مشخصات شخصی خود و یا یک آدرس ایمیل حقیقی به تبلیغات و ایمیل مارکتینگ  پرداخته اند بیشتر از کسانی که در تبلیغات خود از نام کارخانه و شرکت و اسم های نامشخص استفاده کرده اند در معرض دید بوده اند و توانسته اند به خواسته های قابل توجهی دست پیدا کنند .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.