Take a fresh look at your lifestyle.

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟Reviewed by محمد محمدی on Mar 7Rating:

مقدمه

ایده تبلیغاتی برای هر یک از رسانه های تبلیغاتی امکان پذیر است. با کمی خلاقیت می شود اینقدر با مخاطب، ارتباط موثر برقرار کرد که خودش شگفت زده شود. ایده تبلیغاتی در بازاریابی و فروش، می تواند عامل مهمی در افزایش آن باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به شما راه های مختلف یافتن ایده تبلیغاتی را یاد بدهیم. هر کسی، با هر سطح اطلاعاتی در زمینه تبلیغات، می تواند ایده تبلیغاتی پیدا کند ولی برای این کار باید یک سری روش ها را یاد بگیرد تا بتواند با توجه به آن ها پیش برود. برای پی بردن به این روش ها مقاله زیر را بخوانید.

راه هایی برای پیدا کردن ایده تبلیغاتی

1. دنبال حقیقت باشید:

کسی که تبلیغ نویس است باید دنبال دو حقیقت باشد :

1. حقیقت در مورد محصول یا خدمات مورد نظر

یک تبلیغ نویس باید همه چیز را در مورد محصول یا خدماتی که می خواهد در مورد آن تبلیغ بنویسد، بداند. در مورد جزئیات آن اطلاعات کامل داشته باشد. اگر در رسانه ای، تبلیغ شده است در مورد آن ها بداند. ازجمله :

مجلات، روزنامه ها، تبلیغات محیطی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و…

اگر این اطلاعات را ندارید باید آن ها را پیدا کنید و یا اگر امکانش هست، مثل مجلات، جدا کنید.

اگر نوشتن تبلیغات برای محصول یا خدماتی خاص نمی باشد، وقتی جایی ایده تبلیغاتی می بینید که به نظرتان جالب است، آن را بردارید یا از آن عکس بگیرید. این ایده ها در جایی دیگر و برای تبلیغاتی دیگر به کار شما می آیند.

2. حقایق خاص در مورد مخاطب هدف

هر گروه از مردم، دارای ویژگی های خاصی می باشند. باید آن را شناخت تا بتوان بر روی آن ها تاثیر گذاشت. برای این کار، شما باید از نزدیک با مردم در ارتباط باشید. در بین آن ها بروید. در سمینارها، دوره های آموزشی، کارگاه ها و جاهایی که به هر طریق می توانید با مردم در ارتباط باشید، شرکت کنید.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
دید کلی به تبلیغات از دیروز تا همین امروز

2. ایده ها را بازبینی کنید

یک ایده در 3 صورت بوجود آمده است :

1. ایده ای بکر و تازه می باشد.

2. بهتر شده یک ایده می باشد.

3. تلفیقی از چند ایده می باشد.

بهترین حالت آن، ترکیب چند ایده با هم و بوجود آوردن یک ایده جدید می باشد. ویژگی این ایده، این است که ایده بوجود آمده شبیه هیچ کدام از آن ایده ها بصورت جداگانه نیست ولی ایده ای جدید می باشد.

 

ایده تبلیغاتی

 

3. نوشته های خود را دسته بندی کنید

این کار به شما کمک می کند تا هر وقت که به اطلاعاتی احتیاج داشتید براحتی بتوانید آن را پیدا کرده و استفاده کنید. شاید ایده تبلیغاتی شما در بین اطلاعاتی باشد که دسته بندی کرده اید.

 

4. از دیگران بپرسید

از وجود افرادی که می شناسید استفاده کنید. وقتی تبلیغی را می نویسید یا آماده می کنید، آن را به دیگران نشان دهید و نظر آن ها را بپرسید. بعضی از مواقع ایده های خیلی خوبی از دهان اطرافیان بیرون می آید بطوریکه شما را شگفت زده می کنند. فکر ما درگیر تبلیغات است، شاید چیزهایی را جا انداخته باشیم ولی بقیه اینطور نیستند. آن ها با فکری آزاد نسبت به تبلیغات، نظر خود را می گویند.

 

5. گروه داشته باشید

معمولا کارهای تیمی بهتر از انفرادی جواب می دهد. شما نیز اگر تیمی تشکیل دهید و با تیم خود روی تبلیغات کار کنید قطعا نتیجه بهتری می گیرید. چند فکر، بهتر از یک فکر کار می کند.

 

6. خودتان کالا یا خدمات را استفاده کنید

ویژگی این کار این است که وقتی خودتان کالا یا خدماتی را استفاده می کنید، می توانید به عنوان یک مشتری نظر خود را بدهید. این به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید آن محصول یا خدمات را بررسی کنید.

 

موارد ذکر شده، تنها بخشی از راههای پیدا کردن ایده می باشند.

خود را به فقط به این موارد محدود نکنید و دنبال راه های دیگر نیز باشید.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
ایده یابی برای هرکسی ممکن است

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید.

 

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟ برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

 

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر ۱
  1. MohammadAlizadeh کاربر می‌گوید

    اینکه واسه کدوم تبلیغات بیشتر خرج کنی و اینکه چه تبلیغاتی برای کلای شما تاثیرش بیشتره هم باید دونست تبلیغات باید هدفمند باشه

    0
کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.