Take a fresh look at your lifestyle.

مهمترین ویژگی های برندهای معروف دنیا

مهمترین ویژگی های برندهای معروف دنیاReviewed by مدیر سایت on Oct 6Rating:
مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله 2 دقیقه و 30 ثانیه می باشد

مقدمه

در این مقاله نکات برندهای معروف دنیا درسال 2016 را مورد بررسی قرار می دهیم. برندهای معروف دنیا با ارزش برند تجاری 14 درصد سالیانه  و 126 درصد بعد از یک دهه ی  پر تلاطم  و آشفته افزایش می یابد.

نکاتی برای برندهای معروف دنیا

 

دوستان عزیز تیم آموزشی ماهان تیموری

بسیار مفتخرم که نسخه مربوط به دهمین سالگرد 100 برند برتر دنیا BrandZ™ را با شما به اشتراک می گذارم. یکی از سوالاتی که مردم به دنبال یافتنش در نتایج اخیر BrandZ™ هستند، این است که این برندهای معروف دنیا چگونه به چنین ارزشی دست یافته اند. با سابقه 40 ساله ای که در این زمینه داریم، جواب این است که یک برند موفق سه مولفه اصلی دارد.

ارزش و ارتباط یک برند با زندگی ما چیست؟

تفاوت آنها با رقبا چیست؟

و چه طور برندی را حتی با وجود معروف بودن و برجسته بودنش می شناسیم و بدان اعتماد می کنیم.

این موضوع با جزئیات دقیق توسط تحلیلگر بازارها، Nigel Hollis درمقاله اش در مقالات یگر وب سایت بررسی شده است. برایم جای تعجب نیست که شماره یک برندی  است که راهکارها را به شکلی معنادار، متفاوت و برجسته ، به تصویر کشیده است.در شرکت اپل آقای استیو جابز، با تمرکز مستمر خود روی تجربه مصرف کننده،همان طور که  با راه اندازی و موفقیت آیفون 6 نشان داده شده، با افزایش 67 درصدی در ارزش برند به جایگاه اول بازگشته است.

برندهای معروف دنیا

بزرگترین “جهش کننده”، فیس بوک، باافزایش ارزش 99 درصدی به دلیل موفقیت در پولی کردن و فروش متقابل  پلت فرم هایش می باشد. Alibaba نیز رقیب تازه وارد است که اگر چه عمدتا در چین حال فعالیت می کند ولی طرح های بین المللی دارد. در لیست طبقه بندی امسال شاهد تغییرات حرکتی جالبی در طبقه بندی ها بوده ایم  که برندهای  فن آوری اطلاعات و ارتباطات به وضوح به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد  و این امر  نشان دهنده پتانسیل بالای پیشرفت و ترقی مستمر آنها در آینده می باشد. بر اساس داده هایمان ، پیش بینی می کنیم که کماکان شاهد عملکرد قوی برندهای مانند اپل ، فیس بوک، گوگل و Verizon، و همچنین Telstra  باشیم که در سال 2015 به رتبه بندی وارد شده است.

ارزش  100برند برتر $3.3 تریلیون دلار می باشد که 14 درصد به تنهایی در سال گذشته افزایش داشته است. ارزش برند دارای اهمیت است چون برندهای با ارزش باعث ایجاد کسب و کار  موفق می گردند. در طی ده سال گذشته پرتفوی BrandZ Strong Brands از نظر ارزش 102.6% افزایش داشته است. در مقابل، شاخص جهانی MSCI که شاخص توزین ذخایر جهانی است، تنها 30 درصد آن را فراخوان نموده است. به عبارت دیگر، 100 دلار سرمایه گذاری در پرتفولیوی  BrandZ™ در ده سال پیش برابر با ارزشی معادل 203 دلار امروزه خواهدداشت(اگر در MSCI سرمایه گذاری کرده باشد)

نتیجه گیری

مزایای سرمایه گذاری برندهایی که 10 سال پیش شاهدشان بوده ایم، احتمالا در دهه های بعد عیان تر و آشکارتر هم خواهد شد.  اختلال در بازار و تغییر طرز فکر مصرف کنندگان موجب ایجاد و دوام موفقیت  تجاری یک کسب و کار می شود. مقاله مدیر جهانی BrandZ™ یعنی Doreen Wang را در دیگر مقالات کسب وکار وب سایت آموزشی ماهان تیموری ملاحظه نمایید تا در این مورد بیشتر بیاموزید.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، برندیگ در ایران

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

 

آموزش 7 جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.