Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی لوگو و برندینگ موفق

طراحی لوگو و برندینگ موفقReviewed by حسین تیموری on Mar 12Rating: 5.0
 
برای طراحی لوگو و برندینگ موفق باید به چه مواردی دقت کنیم؟ در این مقاله مهمترین عوامل برندینگ در دنیای تجارت را توضیح می دهیمقبل از هر چیزی شما باید بازار و سازمان خود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. اطلاع از اینکه محصول و خدمات شما کی و کجا با مشتریهای شما ارتباط برقرار میکند بسیار مهم است محتوای ساخت محصول و خدماتتان و تفاوت شما و رقیبهای شما از نظر مشتری را باید مورد بررسی قرار دهید.
۳ عنصر مهم برندینگ

طراحی لوگو ، ست اداری ، کارت ویزیت و… لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که نگاه بیننده را به خود جلب کند.

لوگوی شما از 3 عنصر شکل،فونت و رنگ ساخته میشود ، این 3 عنصر در کنار هم یکی از مهمترین عوامل برندینگ و دنیای تجارت است.

مراحل طراحی لوگو

معمولا در اولین مرحله، لوگوی شما اتود زده میشود و روی کاغذ کشیده میشود معمولا این کار بارها تکرار میشود که به بهترین لوگو تبدیل و آماده طراحی شود این کار را میتوان به یک گرافیست با تجربه سپرد. خلق ایده های نو در طراحی لوگو بسیار حائز اهمیت است. در طراحی لوگو هویت درون سازمانی و عقیده شما در سازمان مشخص میشود لوگو چیزی شبیه به امضا است که مشخصه شرکت یا نماد شما در کسب و کار است،و قرار دادن آن در هر مکانی نشان از حضور محصول و خدمات شما در آن مکان است. لوگو ها علاوه بر ظاهر زیبا گاهی در خود علامتهایی را پنهان کرده است که بعضی از آنها خیلی واضح و بعضی از آنها نیاز به اطلاعات تخصصی دارند.

برای مثال به چند نمونه از لوگوهای معروف دقت کنید:

برندینگ

تویوتا یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه ساخت اتومبیل است . اگر به آرم آن دقت کنید 3 دایره که نشان دهنده سه مرکز حیاتی مشتری،تولید و چرخه پیشرفت تکنولوژی است. البته با کمی دقت میتوان نام شرکت تویوتا را در لوگوی آن مشاهده کرد.

برندینگ

 لوگوی شرکت ال جی را همه میشناسیم،این لوگو تصویر یک خنده را در خود پنهان کرده است که با شعار این شرکت نیز ارتباط دارد.

(Life’s Good)

اگر بخواهیم تخصصی تر در مورد این لگوی معروف کشور کره جنوبی بحث کنیم میتوانیم به دو عنصر مهم شکل و رنگ اشاره کنیم

که از خاکستری و رنگ تاثیر گذار قرمز استفاده شده است.

برندینگ

در طراحی  لوگوی ال جی از چهره یک انسان استفاده شده است که این دایره سمبلی از جهان نیز میباشد.تصویر چهره خندان نشان

دهنده صمیمیت و نزدیکی است.و تک چشم بودن آدمک نشانه تک محوری و اعتماد به نفس است،اگر بیشتر دقت کنید فضای خالی بالای دایره نشان دهنده انعطاف پذیری و خلاقیت این شرکت بزرگ است.

 

شما در برندینگ باید نکات مهم در آن را رعایت کنید

  • طراحی لوگو
  • طراحی ست اداری
  • طراحی کارت ویزیت و بسته بندی
  • خدمات پس از فروش
  • نمونه کارها

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. سارا کاربر می‌گوید

    سلام
    ممنون از مقاله اموزنده تون که نکات کلیدی رو دربرداشت

  2. عادل کرمی کاربر می‌گوید

    بسیار مفید بود. واقعا عالی است. بنده مقاله شما را در سایت خود تگ کرده ام

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.