Take a fresh look at your lifestyle.

برند شخصی خودت را داشته باش

برند شخصی خودت را داشته باشReviewed by حسین تیموری on Apr 9Rating: 5.0
 
برند شخصی یا نام تجاری نقش حیاتی در موفقیت شما بازی می کند، همه اطرافیان شما با تصویری که از شما می بینند با شما برخورد می کنند به همین دلیل است که برند شما نشانه موقعیت شما در جامعه می شود.

 

برند شخصی چیست؟

زمانی که یک اسم دارید و یا میتوان گفت یک برند دارید برای حفظ آن باید تلاش کنید و برای اعتبارش بها پرداخت کنید باید این نکته را بدانید که مردم در مورد برند شما احساسی تصمیم میگرند و به صورت منطقی توجیه می کنند.

پس اگر شما دارای برند شخصی باشید و اعتبار هم داشته باشید محصول شما راحت تر به فروش می سد و مردم به شما اعتماد بیشتری می کنند.

هیچ شهرتی بالاتر از این نیست که به وعده هایی که می دهید عمل کنید و مردم برای صداقت شما باشد که سمت شما می آیند.

یک قانون وجود دارد:

هر کاری که انجام می دهید ممکن است برند شما را بسازد و یا آن را نابود کند پس برای همه کارای خود هدف و برنامه ریزی داشته باشید.

 

۸ نکته برای ایجاد نام تجاری:

 

۱. روی یک نقطه متمرکز باشید:

به این معنی است که شما باید برند خود را بر روی یک حوزه از موفقیت متمرکز کنید. شما نمی‌ توانید همه چیز را به همه بدهید. انتخاب کنید در کدام بخش می خواهید فعالیت کنید و روی همانمورد متمرکز باشید.

 

۲. در زمینه فعالیت خود رهبر شوید:

شما باید به عنوان یکی از افراد مطلع، محترم و یا ماهر در حوزه کاری خود باشید که دارای ویژگی‌ های رهبری بالایی هستند. بنابراین یکی از چیزهایی که می پرسید این است که:  من می‌خواهم در رشته خودم یک رهبر باشم؟ آیا ویژگی های یک رهبر را دارم؟

 

۳. برند شما شخصیت شماست:

حالا این یک سوال را از خودتان بپرسید: بهترین شخصیت برای برند من چه خواهد بود؟ اگر می‌خواهید که مردم شما را به شیوه ای خاص توصیف کنند چه کاری باید انجام دهید؟؟ 

 

۴. منحصر به فرد باشید:

برای مثال، من زنی را می‌ شناسم که یک کارت تشکر را با یک گل خشک‌ شده در داخل پاک نامه ارسال می کند. وقتی آن را باز می کنید، بیرون می افتد این روشی است که مخصوص کارت های مغازه این خانم هست شما هم باید برای برند خود مزیتی اختصاصی داشته باشید. شاید شما نام خود را به شکلی خاص امضا می کنید این هم میتواند در برند شما جذاب باشد.

 

۵. دیده شوید:

برای اینکه موثر باشید، برند شخصی شما باید بارها و بارها دیده شود. زمانی که یک برند را شکل می‌ دهید باید به روشی که می‌ خواهید کسب‌ و کارتان را نشان دهید. میتوانید با افراد شبکه سازی کنید که مردم همیشه شما را ببینند

 

۶. ثابت‌ قدم باشید:

رفتار شما پشت درهای بسته باید با برند عمومی شما مطابقت داشته باشد. نام تجاری یک فرد در خلوت برای مردم معنای بسیار زیادی دارد. یکی از بزرگترین ادعاهایی که می توانید کنید این است که شما همیشه همانطور هستید که نشان می دهید.

 

۷. پایدار بمانید:

به رشد برند خود زمان بدهید با تغییرات و گرایش های مختلف انعطاف پذیر باشید و دوام داشته باشید و هدف خود را در زمان سخت فراموش نکنید و با شرایط مختلف خود را سازگار کنید.

 

۸. اراده داشته باشید:

به این فکر کنید که مردم شما را می بینند شما باید با دیروز خودتان فرق کرده باشید و رشد داشته باشید.

این را از خودتان سوال کنید سه سال بعد چه تغییراتی کرده اید از نظر مهارتی، شخصیتی و ذهنیتی و مردمی که شما را می بینند با این تغییرات همراه تو بوده اند حال در مورد برند تو چه فکری می کنند؟ و این اراده تو بوده که توانستی به این نقطه برسی پس اعتماد به نام شما هر روز بیشتر می شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.