Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیادReviewed by باقری on Oct 21Rating: 5.0

لیست زیر مقدمه ای برای تاکتیک های تبلیغاتی است که می توانید استفاده کنید. به خاطر داشته باشید همیشه می توانید در تبلیغات خود خلاق باشید.

روزنامه

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد9

 

تبلیغات روزنامه می تواند کسب و کار شما را به طیف وسیعی از مشتریان ترویج کند. ترکیبی از تبلیغات در روزنامه دولت / شهری و مقاله محلی برای شما بهترین نتایج را می دهد.

مجله

تبلیغات شما در یک مجله تخصصی می تواند به سرعت و به راحتی شما را به بازار هدف برساند. خوانندگان (مشتریان بالقوه شما) تمایل دارند مجلات خود را در اوقات فراغت خویش بخوانند و آنها را برای مدت طولانی نگه دارند و به شما فرصتی شگفت انگیزی برای جذب توجه دهند. مجلات به طور کلی به مشتریان (توسط گروه های مورد علاقه مانند زنان) و تجارت (نوع صنعت / نوع کسب و کار، مانند مهمان نوازی) خدمت می کنند.

اگر محصولات خود را همراه با رنگ آمیزی نمایش دهید، تبلیغات آبی در مجله می تواند ایده آل باشد.گرچه عموما گرانتر از تبلیغات روزنامه ها هستند.

رادیو

تبلیغات در رادیو یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما است. اگر بازار هدف شما به یک ایستگاه خاص گوش فرا دهد، تبلیغات منظم می تواند مشتری های جدید را جذب کند.

با این حال، صدا محدودیت دارد. برای شنوندگان دشوار می تواند باشد که به خاطر داشته باشند که آن را شنیده اند و گاهی اوقات به نظر می رسد تاثیر تبلیغات رادیویی از دست رفته است. بهترین راه برای غلبه بر این وضعیت آن است که شما پیام را به طور مرتب تکرار کنید.البته به طور قابل توجهی هزینه های شما را افزایش می دهد. اگر شما نمی توانید تبلیغات خود را به طور منظم انجام دهید، تبلیغات رادیویی نتایج قابل توجهی برای شما نمی تواند داشته باشد.

تلویزیون

تلویزیون به اندازه کافی گسترده است و تبلیغات در این راه ایده آل است. تبلیغات تلویزیونی مزایایی دارد که عبارت است از دید، صدا، حرکت و رنگ برای متقاعد کردن مشتری که خرید از شما را به ارمغان می آورد. این ابزار بسیار مفید است بخصوص اگر شما نیاز به نشان دادن چگونه کار کردن محصول و یا خدمات خود دارید. تولید تبلیغات تلویزیونی و سپس خرید یک اسلات تبلیغاتی به طور کلی گران است. تبلیغات در واحدهای فروش (به عنوان مثال 20، 30، 60 ثانیه) فروخته می شود و هزینه ها با توجه به: اسلات زمان، برنامه تلویزیونی و… می باشد.

در فضای باز و حمل و نقل

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد10

راه های زیادی برای تبلیغ در محیط و در راه ها وجود دارد. بیلبورد های فضای بیرونی می توانند در جاده ها و یا در ورزشگاه های ورزشی به کار برده شوند. تبلیغات ترانزیتی می تواند پوسترهای اتوبوس، تاکسی و دوچرخه باشد. بیلبورد های بزرگ می توانند پیام شما را با تاثیر زیادی منتقل کند. اگر همان مشتریان هر روز به هنگام رفتن به سرکار خود، تابلوهای تبلیغاتی شما را ببینند، وقتی میخواهند یک محصول را خریداری کننداحتمالا اولین موردی است که به آن فکر می کنند.

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
۳۰ نکته عالی برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشیم

بزرگترین بیلبورد ها معمولا حاوی اطلاعات محدودی هستند؛ در غیر این صورت، آنها برای خواندن دشوار می باشند. از جمله آدرس وبسایت شما، مشتریان را برای پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارتان آسان می کند. تبلیغات در فضای باز می تواند بسیار گران باشد به خصوص برای مکان های اصلی.

نامه های مستقیم، کاتالوگ ها و جزوات

ایمیل مستقیم به معنای نوشتن مستقیم به مشتریان است. رویکرد مستقیم ایمیل شخصی تر است، زیرا شما می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید و زمان بندی را با توجه به کسب و کارتان برنامه ریزی کنید. یک فرم مقرون به صرفه از ایمیل مستقیم برای ارسال خبرنامه یا آگهی برای شما مناسب است.

ویژگی برجسته یک آگهی خوب

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد8

آگهی ها باید ارزشمند باشد و ارزش ها را حفظ کند. باید درست باشد! باید ساده باشد. باید توجه خواننده را در پی داشته باشد.

متن تبلیغات را می توان به عنوان قلب تبلیغات نامید و باید با احتیاط طراحی شود. در غیر این صورت تمام پولی که در انجام تبلیغات تبلیغاتی سرمایه گذاری می شود، از بین می رود.

1. باید ساده باشد

اولین عنصر مهم یک آگهی تبلیغاتی این است که باید با زبان ساده نوشته شود. تا مخاطب قادر به درک درست باشد. و نباید از واژه های زینتی و دشوار استفاده کند و باید کلمات کوتاه، ساده و قابل فهم باشد.

2. باید توجه خواننده را در پی داشته باشد

یک تبلیغات باید بتواند توجه خواننده را جلب کند. این باید به گونه ای ارائه شود که بلافاصله مصرف کننده را جذب کند.


روش های زیر ممکن است برای توجه خواننده مورد استفاده قرار گیرند:

(الف) سرفصل ها باید درست نوشته شده و جذاب باشند. باید کوتاه و آسان بوده تا خواننده آن را ب یاد داشته باشید.

(ب) استفاده از عکس ها و طرح ها باید در ارتباط مستقیم با محصول تبلیغ شود. طرح خوب در توضیح محصول بسیار مفید خواهد بود.

(ج) نقل قول قیمت محصول در تبلیغات نیز در جلب توجه خواننده مفید است. اگر قیمت کالا کم باشد، بیشتر مفید خواهد بود.

آگهی باید قادر باشد به خواننده در مورد کاربرد و استفاده از محصول توضیح دهد. شعارهای موثر می توانند برای ارائه پیشنهادات به مردم استفاده شوند.

آگهی باید ارزش حقیقی داشته باشد

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد5

آگهی باید بتواند بر روی خواننده تاثیر بگذارد، اگر پیشنهادات توسط استدلال های قانع کننده حمایت شود. خواننده نباید هیچ شک و تردیدی در کیفیت محصول داشته باشد. او باید کاملا متقاعد شده و رضایت داشته باشد.

آموزش مردم

تبلیغ باید به مردم درباره استفاده و کارکرد یک محصول توضیحاتی بدهد. همچنین باید از کاربردهای جدید محصولی که مردم با آن ها آشنایی ندارند اطلاعاتی را دهد. یک تبلیغات حاوی اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کردن، منابع یعنی از جایی که محصول به دست می آید، قیمت و خدمات موجود در کنار محصول، در افزایش تقاضا و افزایش فروش مفید است.

باید درست باشد

یک آگهی تبلیغاتی باید صادق باشد. نباید حقایق درباره محصول را پنهان کند. بلکه باید به وضوح محدودیت های محصول را محدود کند. به عنوان مثال، یک تاجر پارچه باید به وضوح در مورد محو رنگ و انقباض نخ، در صورتی که چنین است،شفاف سازی کند. اگر این محدودیت ها روشن نگردد، خریدار در نهایت پس از استفاده از محصول به آن ها پی می برد. این مسئله مطمئنا اعتماد خریدار به محصول را می شکند و اهداف تبلیغاتی شکست خورده است.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
نکات کلیدی در تاثیر گذار بودن تبلیغات شما

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.