Take a fresh look at your lifestyle.

صبح پولساز (قسمت دوم)

صبح پولساز (قسمت دوم)Reviewed by حسین تیموری on Feb 25Rating: 5.0
 ادامه صبح پولساز قسمت اول

 

برخی از ما، صبح زود از خواب بیدار می‌شویم و مثل یک زامبی که تا سومین فنجان قهوه در حال پرسه زدن هستیم و بعد یک چرت نیم روزی در اول صبح درست می‌ کنیم که حال خوبی داشته باشیم. دیگر نه! برای اینکه به طور موثر زود بیدار شوید، باید برنامه خواب خود را دوباره راه اندازی کنید، عادات خود را عوض کنید و به یک فرد سحر خیز تبدیل شوید.
 

بیدار شدن آسان

 

۱. ساعت زنگدار را از تخت‌ خواب خود دور کنید:

وقتی که از دسترس خارج شود، شما مجبورید از رختخواب بیرون بروید. گذاشتن آن در کنار تخت‌خواب فقط یک هوس است که دکمه snooze را بزنید و به خواب بروید برای ۹ دقیقه، به هیچ وجه مفید نیست.

  • یک امتحان جدید را در نظر بگیرید، آلارم های زیادی با صداهای متفاوت وجود دارد اون دشته از موزیک که شما را بیدار می کند انتخاب کنید.

 

۲. از چرت زدن با ساعت زنگدار خودداری کنید:

به محض این که زنگ خطر به صدا درآمد، از رختخواب بیرون بیایید تا صبح را شروع کنیم. در نهایت شما بیدار می‌ شوید پس چرت زدن را کنار بگذارید تا در مورد روز فوق العاده ای که می خواهید بسازید آماده شوید.

  • snoozing باعث نمی‌ شود که شما احساس استراحت کنید. دانشمندان دریافته اند که شما در چرت زدن صبح احساس گناه می کنید چون زمان بندی خود را رعایت نکرده اید.
این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
ایده پولسازی برای کودکان

 

۳. احساستان را بیدار کنید:

وقتی از رختخواب بیرون اومدی، به خودت اون انگیزه رو بده. می‌تواند یک فنجان قهوه یا چای باشد، یک لیوان آب سرد، یا یک دوش آب گرم، هر چه که باشد، مطمئن شوید که یکی (یا چند) از حس‌های شما را بیدار می‌ کند. زمانی که بدن و ذهن شما تحریک می‌ شوند، شما به طور خودکار بیدار می‌ شوید.

  • نور و موزیک می تواند پیشنهاد خوبی برای شروع یک روز عالی باشد.

 

۴. سعی کنید یک چرخه خواب داشته باشید:

زمانی که خواب هستید، بین خواب REM (حرکت سریع چشم) و خواب غیر عناصر که شامل سه مرحله است: N1(انتقال به خواب) N2(خواب سبک) N3 (خواب عمیق). شما معمولا ۷۰ تا ۹۰ دقیقه وقت دارید و این زمانی است که بیشتر رویاهای شما رخ می‌ دهند.

  • هر چرخه خواب تقریبا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد و در طول یک شب چهار تا شش بار تکرار می‌ شود. اگر در میان خواب عمیقی بیدار شوید احساس گیجی می کنید سعی کنید زمان بیدار شدن را با فاصله ۹۰ دقیقه از زمان فعلی تنظیم کنید بااستفاده از ماشین‌ حساب چرخه خواب خود را در نظر بگیرید تا بهترین زمان برای بیدار شدن رابرنامه‌ریزی کنید.

 

تغییرات سبک زندگی 

 

۱. به اندازه کافی در روز تمرین کنید:

بسیاری از پزشکان بر این باورند که ورزش در طول بعد از ظهر به مردم کمک می‌ کند تا در زمان مناسب بخوابند. بنابراین به سالن ورزشبروید واز آن استفاده کنید. به شما کمک می‌کند زودتر بخوابید.

  • سعی کنید در شب بعد ورزش نکنید. ورزش کردن در شب باعث افزایش دمای بدن شما می‌ شود و ممکن است برای یک خواب اولیه مضر باشد.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
۹ روش برای خلق ایده های عالی پولساز

۲. از نوشیدنی‌های کافئین دار در شب اجتناب کنید:

بدن شما را بیدار نگه می‌ دارد و در نهایت باعث بی‌ خوابی شما می‌شود. مصرف روزانه خود را به کم‌ تر از ۵۰۰ میلی‌ گرم در روز محدود کنید

 

۳. در روزهای تعطیل بیشتر بخوابید:

مردم روز بعد وقتی که نتوانند به اندازه کافی بخوابند، بهخواب بیشتری نیاز دارند. بنابراین اگر فقط ۵ یا ۶ ساعت خواب در روز می بخوابید روز تعطیل بین ۱۰ تا ۱۱ ساعت بخوابید، می‌توانید یک چرخه معیوب از خواب‌آلودگی را تغذیه کنید.

  • اما برای مدتی طولانی در طول روز استراحت نکنید. هرچه به زمان خواب واقعی نزدیک‌ تر شود، یک چرت می‌ تواند ویرانگر باشد، اگر نیاز به چرت دارید سعی کنید قبل از ساعت ۱۲ ظهر آن را بسازید و آن را تا زیر ۴۵ دقیقه محدود کنید.

 

۴. از خوردن وعده‌ های غذایی زیاد قبل از خواب اجتناب کنید: 

نه تنها برای خواب شما مضر است و اجازه خواب را نمی دهد بلکه برای وزن و انرژی روز بعد شما هم آسیب رسان می شود.

  • کم کم این امرباعث سوزش معدهمی شود و سلامتی شما را بهم می ریزد

 

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.