Take a fresh look at your lifestyle.

برند خود را بسازید (قسمت دوم)

0 158
برند خود را بسازید (قسمت دوم)Reviewed by حسین تیموری on Feb 4Rating: 5.0

یک برند شخصی در بسیاری از روش‌ ها مترادف با شهرت شما است. این به روشی اشاره می‌ کند که دیگران شما را به عنوان صاحب کسب‌ و کار و یا نماینده یک ایده، سازمان و یا فعالیت میبیند. آیا شما یک نابغه هستید؟یک متخصص؟ آیا شما قابل‌ اعتماد هستید؟ شما چه می‌ گویید؟   چرا ایستاده‌اید؟ به محض اینکه کسی نام شما را می‌شنود، چه ایده‌ هایی و ایده‌ های جدید مطرح می‌ شوند؟

زمانی که یک برند شخصی دارید، افراد به نام شما، آنچه را که شما پیشنهاد می‌ کنید و بر روی آن کار می‌ کنید، توجه می‌ کننداین مقاله به شما کمک خواهد کرد تا ابزارهایی برای ایجاد و بهبود برند شخصی خود ارائه کنید.

 

خود را ارتقا دهید:

1. یک وب سایت داشته باشید:

 حالا همه یک وب سایت دارند. این بخش مهمی از درگیر شدن جدی در کسب‌ و کار و دنیای کار عمومی است. یک وب سایت درست کنید که به عنوان یک نوع رزومه با فرم طولانی عمل می‌ کند، به نمایش آنچه که در مورد آن هستید و تمام چیزهای جالب که انجام داده‌ اید را به نمایش بگذاریدیک چیز خوب که می‌ توانید بر روی وب سایت خود داشته باشید، یک وبلاگ باشد، که در آن درباره ایده‌ ها و آخرین پیشرفت‌ ها در صنعت تان صحبت می‌ کنید. این به کارفرماها نشان می‌ دهد که شما کار خود را جدی می‌ گیرید و در کاری که می‌ کنید سرمایه‌ گذاری می‌ کنید.

۲. در رسانه‌ های اجتماعی فعال و فعال باشید:

 رسانه‌ های اجتماعی از نظر دادن توانایی به افرادی که احساس می‌ کنند شما را بشناسند، حیاتی است. رسانه های اجتماعی شخصی خود را تحت یک نام کمی متفاوت حفظ کنید (برای مثال اول و میانی شماو نام واقعی خود را به حساب های رسانه های اجتماعی عمومی وصل کنید. این ها خواهند آمد که کارفرمایان یا پیمانکاران شما را نگاه می‌ کنند، پس مطمئن شوید که محتوا و ایده‌ هایی که پست می‌ کنید، مرتبط و خوب هستند.

۳. یک کارت تجاری منحصر به فرد بگیرید:

 کارت‌ های کسب‌ و کار هنوز هم می‌ توانند بسیار مفید باشند، حتی در این عصر دیجیتال. اما شما باید یکی را داشته باشید که برجسته باشد. یک کارت ویزیت منحصر به فرد و منحصر به فرد بگیرید. بسیاری از سایت‌ ها این محصولات را به صورت آنلاین می‌ فروسند وحتی خدمات سفارشی نیز ارائه می‌ دهند. این‌ ها به اندازه شما گران نیستند! یک کارت درست کن که هیچ‌ کس فراموش نخواهد کرد!

۴. یک عکس عالی بگیرید:

 شما می‌ خواهید که مردم بتوانند شما را تصویر کنند و احساس کنند که آن‌ها واقعا شما را مشناسند. ولی به نظر نمی‌ رسد عکس های تعطیلات آخر هفته شما برای آن ها جذاب باشد.

۵. کار های زیادی را در مورد این که چگونه نگاه می‌ کنید باید انجام دهید:

 وقتی ما کار زیادی را در نحوه نگاه کردن قرار می‌ دهیم، به مردم دو چیز می‌ گوییم. اول، به آن‌ ها می‌ گوییم که ما به انجام این تلاش حرفه‌ ای اعتقاد داریم. دوم، ما به آن‌ ها می‌ گوییم که ما معتقدیم آن‌ ها ارزش ایجاد تلاش را دارند یا اینکه ارزشتحت‌ تاثیر قرار دادن آن‌ ها را داشته باشد. این نشان می‌ دهد احترام. بین این دو، شما مردم را بیشتر دوست دارید که شما را جدی بگیرند. لباس مناسب برای صنعت خود را بپوشید، لباس‌هایی را بپوشید که متناسب با بدن شما باشند و برای به دست آوردن پوست خوب و مدل موی مناسب کار کنید.گاهی ممکن است این به معنی به روز رسانی سبک شما و یا حرکت در خارج از منطقه راحتی شما باشد. این خوب است! تغییر برای شما خوب است و به شما کمک می‌ کند یک فصل جدید در زندگی‌تان ایجاد کنید. راهی پیدا کنید تا این سبک جدید را بیشتر بسازید.

۶. یک bio خوب نوشته شود:

این احتمالا به معنی استخدام یک متخصص برای نوشتن آن برای شما خواهد بود. وقتی در مورد خودمان به هر اندازه می‌ نویسیم، تمایل داریم درباره ما، بهجای اینکه واقعا جالب یا با ارزش برای شخص دیگری باشد، می‌ نویسیم. به همین دلیل است که یک ایده خوب رای کمک به دست  یک دست کمک است. نحوه مطالعه زیستی شما به ماهیت صنعت شما و برند خاص” شما بستگی خواهد داشت، اما کمی طنز وتواضع، دارایی های ارزشمندی برای یک زیست زیستی هستند.

 

موفقیت بلند مدت:

۱.محتوای خود را ایجاد کنید:

 یک برند شخصی قوی ارزش زیادی به شما نمی‌ دهد مگر اینکه یک محصول با ارزش برای جفت کردن داشتهباشید، یک وبلاگ بزرگ، یک app خوب ، یا یک چیز دیگر. شما باید زمان زیادی را صرف ایجاد چیزهای خود کنید (چه پست‌ های وبلاگ، ویدئو و یا کارها هنری) همانطور که روابط ایجاد می کنید.

۲. ایجاد تغییر:

 شما باید یک نیروی فعال در حوزه کاری خود باشید. شما باید در حال تغییر باشید، نوآوری کنید و نقش مهمی در زمینه خود داشته باشیدوگرنه برند شما در طول زمان از بین خواهد رفت. ببینید نقش شما چیست، کاری که بهتر انجام می‌ دهید و یا هیچ کار دیگری انجام نمی دهد وراه هایی تغییر جهت آن زمینه پیدا می‌ کنید.

۳. حرف بزن:

 هر فرصتی را که می‌ توانید برای ایراد سخنرانی و یا ارائه اثرتان پیدا کنید. زمانی که در نشست‌ ها یا بحث‌ هایی با مردم برگزار می‌شود، این ابتکار را بردارید و برای ایده‌ های خود صحبت کنید. مردم نیاز دارند که شما را بشنوند، و همچنین شما را ببینند. شما باید شرکت‌ کننده فعال در رویدادهای اطراف خود و در زندگی خودتان باشید.

۴. برند خود را تازه نگه دارید:

 شما نمی‌ خواهید که مردم شما را با تاریخ، یک سورپرایز، یا خسته‌ کننده و تکراری ببینند. مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب است، اگر به اضافه کردن مولفه‌ های جدید به برند خود ادامه ندهید و یا با چالش‌ های جدیدی روبرو شوید، شما به ظاهر کهنه و تکراری خواهید شد.تو نمیتونی  تا ابد یک ایده رو تحمل کنی. لایه‌ های جدیدی را اضافه کنید تا آنچه را که نشان می‌ دهید را اضافه کنید.

۵. بازی طولانی را بازی کنید:

 به برند شخصی خود به عنوان یک سرمایه‌ گذاری نگاه کنید. برند شخصی شما این پتانسیل را دارد که بیش از طول عمر خود دوام بیاورد. در حالی که پروژه‌ هایی که شما کار می‌ کنید ممکن است به بعد فروخته شوند یا بسته شوند، برند شخصی شما پافشاری می کند و امیدوارانه به هر پروژه جدیدی که ایجاد می کنید ارزش اضافه می‌ کند. اگر احساس نزدیکی به آن داشته باشند، افراد از پروژه به پروژه خود ادامه خواهند داد. زمانی که پروژه‌ های جدید را راه‌ اندازی می‌کنید، برند شخصی شما دارای پتانسیل تضمین این است که هرگز نباید دوباره از نو شروع کنید. اگرشما خودتان را این بازی خاص برای مسافت‌ های طولانی در نظر بگیرید، چه یک کسب‌ و کار انلاین، هنر، یا فروش خودرو، یک برند شخصی خوب سرمایه گزاری ارزشمندی است.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.