Take a fresh look at your lifestyle.

برند خود را بسازید (قسمت اول)

0 1,007
برند خود را بسازید (قسمت اول)Reviewed by حسین تیموری on Feb 4Rating: 5.0

 

یک برند شخصی در بسیاری از روش‌ ها مترادف با شهرت شما است. این به روشی اشاره می‌ کند که دیگران شما را به عنوان صاحب کسب‌ و کار و یا نماینده یک ایده، سازمان و یا فعالیت میبیند. آیا شما یک نابغه هستید؟یک متخصص؟ آیا شما قابل‌ اعتماد هستید؟ شما چه می‌ گویید؟   چرا ایستاده‌اید؟ به محض اینکه کسی نام شما را می‌شنود، چه ایده‌ هایی و ایده‌ های جدید مطرح می‌ شوند؟

زمانی که یک برند شخصی دارید، افراد به نام شما، آنچه را که شما پیشنهاد می‌ کنید و بر روی آن کار می‌ کنید، توجه می‌ کننداین مقاله به شما کمک خواهد کرد تا ابزارهایی برای ایجاد و بهبود برند شخصی خود ارائه کنید.

 

تغییر تصویر شما:

۱. دست از دسترسی به هر نوع تبلیغات بردارید

بله، چیزی مثل تبلیغات بد وجود دارد. گاهی شرایط بد می‌ تواند باعث شود که شما قوی‌ تر به نظر برسید، اما گاهی به یک شهرت خراب تبدیل می‌ شود. شما می‌ خواهید که مردم شما را جدی بگیرند و شما می‌ خواهید شهرت خوبی داشته باشید. از انجام فعالیت‌ های تبلیغاتی با خطرات آشکار و یا انجام کارهای بد به منظور جلب توجه اجتناب کنید. وقتی اتفاقات بد رخ می‌ دهند، تلاش سخت‌ تری میخواهد تا وضعیت را درست کنید. افرادی که بر تبلیغات بد غلبه می‌ کنند این کار را انجام می‌ دهند چون پایه محکمی از تبلیغات خوب برای شروع دارند.

 

۲. تصمیم بگیرید و ارزش‌ های اصلی خود را مشخص کنید

چطور می‌ توانید کاری کنید مشتریان و مشتریان احتمالی به شما فکر کنند؟ چون برند شخصی شما از افکار و کلمات و واکنش‌ های افراد دیگر ساخته شده‌ است، به این شکل است که شما چگونه خود را به صورت عمومی معرفی می‌ کنید. این چیزی است که شما بر روی آن کنترل دارید. شما می‌ توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌ خواهید مردم شما را ببینند و سپس در ملا عام این تصویر را به نمایش بگذارند. ارزش ها ساده ترین چیزی هستند که باید ارائه کنید و افراد را با آن آشنا سازید، پس از آنجا شروع کنید.. آیا شما فردی هستید که اصول اخلاقی را بالاتر از همه چیز می‌دهد؟

 

۳.بهترین باشید

اگر می خواهید یک دوره گران قیمت در زمینه نقاشی آبرنگ بفروشید، باید به عنوان فردی با قدرت آموزش به دیگران در آن مورد دیده شوید.اگر میخواهید برای مشتریانی با کیفیت بالا طراحی کنید، باید به عنوان یک استعداد فراموش نشدنی با نگرش حرفه ای تلقی شوید. هر برند خوب شامل مفهوم تخصص استشرکت Nike به عنوان یک متخصص در ایجاد کیفیت و پوشاک ورزشی مد نظر قرار می‌ گیرد. جرمی کلارکسون  (میزبان Top Gearمتخصص خودرو است. حتی اگر علاقه‌ای به بازاریابی خود ندارید، باید درک کنید که در کاری که می‌ کنید بسیار خوب هستید.

 

۴.شخصیت خود را تبلیغ کنید

مارک تجاری شخصی به طور اساسی شخصیت فرد را به فروش می‌ رساند. باید در مورد این که چطور عمل می‌ کنید سخت فکرکنید. شما باید یک شخصیت مشخص داشته باشید تا افراد به راحتی احساس کنند که شخصا شما را می شناسند، حتی اگر هرگز شما را ملاقات نکرده باشند. سبک تحویل شما باید به اندازه هر جنبه دیگری از برند شما منحصر به فرد باشد. این به این معنا نیست که شما باید بنشینید و تصمیم بگیرید چطور متفاوت باشید. اگر شما به طور فعال از هر کس دیگری تقلید نکنید، به طور طبیعی اتفاق می‌ افتد.

 

ارتباط با مردم:

۱.با مردم آزادانه و به طور مداوم ارتباط برقرار کنید

زمانه رسانه‌های اجتماعی را در آغوش بگیرید و بگذارید همه به زندگی شما وارد شوند. یک وبلاگ یا وب سایت را اجرا کنید که تمام شما باشد. مهم نیست که اولویت اول شما نیست، یا حتی اولویت دوم شما، اما به مردم فرصت می‌ دهد تا ارتباط قوی‌ تر با شما ایجاد کنند.

 

۲.شبکه سازی تمام وقت

سعی کنید تا جای ممکن با افراد زیادی رابطه برقرار کنید. به طور پیوسته محاسبه کنید که چه کاری می‌ توانید برای دیگران انجام دهید و کاری که می‌ توانند برای شما انجام دهند. دوستان زیادی داشته باشید و مطمئن شوید که این دوستان افراد متنوعی هستند که واقعا کارها را انجام می‌ دهند. دفعه بعد که به یک متخصص نیاز دارید و یا به یک پروژه کمک کنید، کسی را خواهید داشت که می‌ توانید با آن‌ ها تماس بگیرید.

 

۳. متحدان خود را پیدا کنید

به دنبال افرادی بگردید که می‌ خواهید به آن‌ ها دسترسی پیدا کنید. شما می‌ خواهید در دایره درونی خود قرار بگیرید. درباره نوشته‌ های آن‌ ها نظر خود را بیان کنید، آن‌ ها را در رسانه‌ های اجتماعی پی‌ گیری کنید، به آن‌ ها کمک کنید در صورتی که یک بلاگ دارند، سعی کنید پست خود را پست کنید (آن باید بهترین کار شما باشدنه تنها شما مقدار زیادی برای یادگیری از افرادی مانند این دارید، بلکه افرادی هستند که می‌ توانند آن گواهی‌ نامه را به شما بدهند، زمانی که محصول خود را راه‌ اندازی می‌ کنید، چه کسی می‌ تواند لینک خود را به هزاران تن از افراد که می‌ تواند بهترین فرصت‌ ها را با شما به اشتراک بگذارد، ارسال کند.

 

۴. حتی زمانی که شما نیستید، ارتباط برقرار کنید

اگر شما تنها زمانی را دارید که به یک چهارم ایمیل خود پاسخ دهید، چرا از این (با پوزشدر صفحه تماس خود صحبت نکنید؟ بزرگ‌ ترین منبع احساس منفی در این شرایط نا امیدی است. اگر مشخص کنید که قصد دارید به شیوه‌ ای خاص رفتار کنید، مردم حق کمی دارند که وقتی این کار را می‌ کنید نا امید شوند.

 

۵. بگذار مردم تو را ببینند

افراد باید احساس کنند که شما را می‌ شناسند، به خصوص اگر حضور انلاین شما کسب‌ و کار اصلی شما باشد. برای اینکه به آن‌ ها کمک کنید احساس کنند که شما را م ی‌شناسند، باید قادر به دیدن شما باشند. این به معنای عکس و در صورت امکان، ویدئو است. عکس‌ های کیفیت عالی  بگیرید که برای پروفایل شما در وب سایت شما گرفته شده‌است. کارهای بزرگ خود را انجام دهید و کاری را که بهتر انجام می‌ دهید انجام دهید. برخی از ویدئو های یوتیوب را کنار بگذارید که در آن شما برخی از دانش تخصصی خود را ارائه کرده و یا به مردم درباره آنچه در حال حاضر روی آن کار می‌ کنید، بگویید. این به شما این امکان را می‌ دهد که خودتان را به فضاهای شخصی تان دعوت کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.