Take a fresh look at your lifestyle.

کلید موفقیت در فروش

کلید موفقیت در فروشReviewed by حسین تیموری on Feb 18Rating: 5.0
 
آیا شما با فروش محصول و یا خدمات تان مشکلاتی دارید؟ 

آیا نمی توانید محصول و یا خدمات خود را به یک مشتری معرفی کنید؟ 

چیزی که شما نیاز دارید درک چگونگی فروش با جسارت است. چیزی که مهارت یک فروشنده خوب را نشان می دهد، جسارت و شهامت اوست.

توانایی فروش، مرحله یک رشد کسب‌ و کار است. واقعیت اساسی این است: یکی از دلایل اصلی برای کم و یا عدم فروش در بسیاری از شرکت ها امروزه ناتوانی در اداره سفر مشتری است. پس بیایید نگاهی به چند روش برای مبارزه با این چالش بیندازیم.

 

۱. بزرگ‌ ترین طرفدار محصول خود باشید:

برای فروش محصولی که نمی‌توانید آن را تضمین کنید، زحمت نکشید. دلیل هم ساده است: شما ممکن است تولید کننده اصلی نباشید و یا همه چیز را در مورد محصول ندانید، اما شما باید منافع حاصل از استفاده از محصول را درک کرده باشید و تجربه های دلپذیر استفاده از محصول را داشته باشید تا بتوانید به مشتری خود چشم اندازی مفید از محصول ارائه کنید، خریداران محصول شما به هنگام پرداخت پول احساسی هستند باید بتوانید تاثیر مثبت روی احساس خریدار بگذارید. 

چیزی که مشتری ها می‌ خواهند ببینند، یک فروشنده و یا تاجر است که صادق است و می‌ تواند از ادعاهای خود در مورد آنچه ارائه می کند، دفاع کند. بهترین راه این است که با اعتماد و اطمینان صحبت کنید.

 

۲. واقعی و صادق باشید:

سعی نکنید به یک فایده اشاره کنید که محصول یا سرویس شما قادر به ارائه آن نیست. اگر محصول شما محدودیت دارد، آن را بیان کنید. 

سوالات احتمالی را که ممکن است مشتری بخواهد در مورد محصول تان بداند را فهرست کنید و یک واکنش مناسب را از قبل آماده کنید.

 

۳. همیشه منتظر پاسخ مثبت باشید:

خود را فردی خوب و قابل‌ اعتماد مجسم کنیدپاسخ های شما همیشه باید مثبت، درست و شفاف باشد زیرا نحوه برخورد شما با هرکس شخصیت شما را مشخص می کند. احساسات خوب مسری هستند و مردم بیشتر تمایل دارند که این حس را در ابتدا از شما بگیرند. لبخند بی ریا و دوستانه هر فردی را برنده خواهد کرد.

 

۴. برای خودتان بهانه جور کنید:

حتی تمام کسانی که به محصول شما علاقه‌ مند هستند، مایل به خرید فوری نیستند. اما اگر شما اولین تاثیر را ایجاد کرده باشید، پس می‌ توانید مطمئن باشید که مشتری برای شماست و باز بر می گردد و یا با شما مجدد تماس می گیرد. 

بسیاری از مردم می‌ خواهند قبل از خرید یک محصول، زمان خود را صرف تحقیق کنند و بهترین خرید را انجام دهند، به خصوص زمانی که یک مورد قابل‌ توجه مانند ماشین، خانه، سرمایه‌گذاری بزرگ،  بیمه وغیره وجود دارد. اگر کسی محصول شما را نمی خرد فقط فرض کنید که به خاطر کمبود سرمایه کافی و یا اینکه به فکر کردن بیشتری نیاز دارد.

همیشه فکر نکنید به دلیل ناتوانی شما در فروش است؛ حتی بهترین فروشنده ها نیز گاهی اوقات به نمی توانند فروش کنند. زمانی که کسی را ملاقات می‌ کنید که آماده خرید نیست لطفا محصول خود را ارئه کنید و او را در لیست پیگیری خود قرار دهید تا آمادگی خرید محصول شما را پیدا کند.

 

۵. مشتری را درک کنید:

درک کنید که “نه ممکن است جواب مشتری باشد، و ممکن است “بله باشد

یک نه ممکن است به این معنا باشد که “من به اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا خدمات شما نیاز دارم” یا “مزایا بیشتری می خواهم” مشتری را درک کنید و ناخودآگاه مشتری را بفهمید که علت “نه” چیست.

 

۶. خود را بهبود ببخشید:

یک نگرش منفی کوچک ممکن است مانع از پتانسیل‌ های عظیم شما در فروش شود. فرآیند فروش رامطالعه کنید. اگر انتخاب کلمات شما اشتباه است آن ها را تغییر دهید. تنظیم، اصلاح، انطباق و بهبود تا زمانی که عملکرد شما شروع به افزایش کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.