Take a fresh look at your lifestyle.

چند نکته مهم برای افزایش هوش فروش (قسمت دوم)

چند نکته مهم برای افزایش هوش فروش (قسمت دوم)Reviewed by باقری on Aug 29Rating: 5.0

روش های جمع آوری داده  در هوش فروش یکی این است که وب سایت ها و شبکه های اجتماعی را جست و جو کنید تا رویدادهای کلیدی که ممکن است به منافع خرید از شرکت های خاص اشاره کند را مشخص کنید و همچنین الگوهای مصرف منابع مردم را در وب سایت های خاص جستجو و تجزیه و تحلیل کنید.
به عنوان مثال، برخی از ارائه دهندگان اطلاعات می توانند منابع خبری نظیر سایت های خبری، گزارشات مالی و صفحات عمومی در شبکه های رسانه های اجتماعی را به دنبال سیگنال های خرید مانند استخدام های اجرایی کلیدی، دفاتر جدید، راه اندازی محصولات یا صندوق های مالی جستجو کنید.

پرچم دار شدن شرکت ها در حوزه هوش فروش

 

چند نکته مهم برای افزایش هوش فروش (قسمت دوم)

 

شرکت هایی که ممکن است اهداف خوبی و هوش فروش خوبی داشته باشند، به صورت خودکار پرچم دار می شوند و به روز رسانی های مربوط به آنها در سایت ها و فضای مجازی و غیر مجازی نمایش داده می شود.
این به حساب های فروشندگان کمک می کند که ممکن است به برتری در رسیدن به اهداف خود دست یابند و به آنها دلیلی برای رسیدن به اهدافشان می دهد. برخی از این راه حل ها همچنین می توانند تماس های جدید مخاطبین جدید را در هر حساب شناسایی کنند که متناسب با شخصیت خریداران آن فروشنده است.

نقش کوکی ها و برچسب محصولات در هوش فروش

سایر ارائه دهندگان اطلاعات می توانند لیستی از حساب هایی را ارائه دهند که نشان دهنده ی علاقه ی زیاد افراد به یک دسته ی خاص از محصولات فروشنده باشد. این ارائه دهندگان داده ها از داده های کوکی در وب سایت ها یا برچسب ها در محصولات استفاده می کنند تا دریابند که کدام آدرس های IP یا دستگاه ها به صفحات وب مشخص ضربه می زند.

آنها محتوای صفحات وب را برای تعیین موضوع اصلی هر قطعه از محتوا (به عنوان تجهیزات شبکه) اسکن می کنند و از IP معکوس برای تعیین شرکتی که آدرس IP به آن تعلق دارد، استفاده می کنند. یکی از ابزار ها در هوش فروش کوکی ها و برچسب محصولات در سایت ها و اینترنت است.این ارائه دهندگان داده ها الگوریتم هایی را توسعه داده اند تا زمانی را که یک شرکت بیش از سهم طبیعی در یک موضوع خاص یا دسته بندی محصول نشان می دهد، مشخص کنند.

با این حال، در حالی که بینش سطوح حساب می تواند چرخ های فرآیند فروش را چرب کند، فروشندگان هنوز هم باید با افراد درون این شرکت ها ارتباط برقرار کنند. این جایی است که اطلاعات هدفمند تماس افراد به بازی می آیند.

منابع اطلاعاتی تماس با افراد از کجا می آید؟

 

چند نکته مهم برای افزایش هوش فروش (قسمت دوم)9

 

اطلاعات هدفمند تماس می تواند از سه منبع باشد:
افرادی که با شرکت شما با بازدید از وب سایت شما، دانلود کردن مطالب شما و یا باز کردن ایمیل های شما به طور مستقیم درگیر هستند. با این حال، اکثر خریداران اطلاعاتی شناسایی و یا اطلاعات تماس خود را در مراحل اولیه چرخه خرید به فروشندگان و شرکت ها نمی دهند.

سایت هایی نیز وجود دارد که کاربران باید اطلاعات شان را برای مشاهده محتوا های عمیق در مورد موضوعات خاص مانند کسب و کار یا حوزه فن آوری ثبت کنند. سایت هایی مانندبرایت تاک و تک تارگت سایت هایی از این دسته هستند که اطلاعاتی در زمینه نوآوری و تکنولوژی در اختیار اعضای سایت قرار می دهند. این مکان ها می توانند سیگنال های خرید قوی را تهیه کنند، اما حجم تمایلات به آن ها کم است زیرا مردم باید به این سایت ها رجوع کنند و ثبت نام کنند.

برتری شبکه های اجتماعی در حوزه هوش فروش

شبکه های اجتماعی مانند توییتر، کورا، لینکدین فضاهای مجازی هستند که خریداران با مارک ها درگیر می شوند، درباره کنفرانس ها و رویدادهای حرفه ای صحبت می کنند و مطالبی را از صنایع و صنعت گران به اشتراک می گذارند. هوش فروش به برتری شبکه های اجتماعی در حوزه نمایش سیگنال های خرید افراد زیادی از مردم اعتقاد دارد.
مزیت دریافت داده های ذاتی از شبکه های اجتماعی دوگانه است: اطلاعات عمومی است و شما می توانید سیگنال های خرید را بر روی یک مجموعه وسیع تر از مردم جمع آوری کنید. هر روز فقط 2/1 میلیارد جستجو در توییتر به تنهایی وجود دارد.

فناوری های مرتبط با زمینه هوش فروش

 

چند نکته مهم برای افزایش هوش فروش (قسمت دوم)2

فناوری های در دسترس در دنیای امروز وجود دارد که می تواند فعالیت ها را در شبکه های اجتماعی در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند، پروفایل های اجتماعی افراد را به هویت های حرفه ای شان متصل کند و بینش های واقعی را در موضوعات و محصولاتی که افراد به آنها علاقه مند هستند در اختیار تان قرار دهد.

اقدامات انجام شده در رسانه های اجتماعی که سبب نگرانی درباره منافع و نقاط ضعف دور نمای این شبکه های اجتماعی می شوند عبارتند از:

اشاره به موضوعات خاص یا نقاط ضعف آنها
تعهد یا اشاره به تأثیرگذاران یا شرکتهای مکمل
هشتگ هایی برای کنفرانس های آینده در صنعت شما

فالورها، اشاره کردن به دیگران و پاسخ به دسته های توییتری از شرکت ، مدیران و یا فروشندگان شما
فالوکردن، اشاره کردن و یا پاسخ به رقبا شما

معیار دوم هوش فروش

2-سازماندهی شده برای متن و دسترسی

در این مرحله، تنها 34 درصد از رهبران فروشندگان، می توانند به طور یکپارچه فعالیت های فروشندگان را به روش جمع آوری داده اولویت بندی کنند.
برای انجام اقدامات معنی دار، هوش فروش باید با برنامه تعاملات فروش یا CRM ادغام شود. در حالیکه تنها 25 درصد از رهبران فروش امروز از برنامه تعاملات فروش استفاده می کنند، 77 درصد ارزش قابل توجهی در داشتن یک پلتفرم فروش واحد برای اتوماسیون ارتباطات، اولویت بندی فعالیت ها، گرفتن داده ها و ارتقا بینش مشاهده می کنند.

یکی دیگر از جنبه های مهم در ساخت هوش فروش مفید برای فروشندگان دادن محتوا به محصولات است. داده های هدفمند باید طبقه بندی شوند. فروشندگان نیز باید به تهیه منابع یا نوشته هایی که بتوانند با کمک آنها بدون هیچ مشکلی با مشتریان درباره محصولات ارتباط برقرار کنند، اقدام کنند.

معیار سوم هوش فروش

 

3- موجود بودن در زمان واقعی

در بسیاری از موارد، نخستین فروشنده که با خریدار تماس چشمی برقرار می کند، کسی است که معامله را برنده می شود. اکثر فروشنده ها همچنین می دانند که نیازهای شرکت می تواند در یک لحظه تغییر کند. یک دور نما می تواند بدون نیاز به هیچ چیزی برای ماه ها ادامه یابد و سپس به طور ناگهانی برای حل یک مشکل فوری اقدام به پیدا کردن یک راه حل کند.این به این معنی است که برای اینکه هوش فروش مفید باشد، اطلاعات باید در زمان واقعی موجود باشند.

نتیجه گیری

معیارهای هوش فروش می گویند که با جمع آوری داده های موجود و در دسترس از شبکه گسترده وب و شبکه های اجتماعی و ارائه دیدگاه ها به افراد فروشنده خود در زمان مناسب، شما به میزان قابل توجهی به بهره وری خود کمک می کنید و به آنها کمک می کنید تا افراد مناسب را درگیر کرده و معاملات بیشتری را انجام دهند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.