Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه بهره‌ وری کسب‌ و کار خود را بهبود دهیم (قسمت اول)

0 143
چگونه بهره‌ وری کسب‌ و کار خود را بهبود دهیم (قسمت اول)Reviewed by حسین تیموری on Feb 10Rating: 5.0

اگر کارمند هستید، افزایش بهره‌ وری می‌ تواند ارتقا در کار یا زمان آزاد بیشتر باشد. در هر صورت، شما باید به طور مداوم به دنبال افزایش بهره‌ وری باشید. برای انجام این کار، هم کارمندان و هم صاحبان کسب و کار می‌ توانند به شیوه‌ های کاری خود نگاه کنند. بعلاوه، رهبران کسب‌ و کار می‌ توانند گام‌ هایی بردارند تا محیطی ایجاد کنند که کارمندان را تحریک می‌ کند و ابزار لازم برای موفقیت را به آن‌ ها می‌ دهد، از جمله تکنولوژی که انعطاف‌ پذیری کارگران را افزایش داده و زمان هدر رفته را حذف می‌ کند

 

افزایش بهره‌ وری کار

1.از خودتان شروع کنید

اگر می‌ خواهید بهره‌ وری کسب‌ و کار خود را افزایش دهید، جای بهتر از محل کارتان برای شروع کار وجود ندارد. درست کردن خودتان نه تنها به شرکت شما کمک می‌ کند، بلکه به شما تکنیک‌ های یاد می‌ دهد که می‌ توانید به کارمندان منتقل کنید.

 

2.کار در فواصل ۹۰ دقیقه‌ ای

تحقیقات نشان می دهد که پس از 90 دقیقه، بهره وری شروع به کاهش می کند. برای به حداکثر رساندن بهره وری خود، در چهار تا پنج جلسه 90 دقیقه ای کار کنید، با فاصله استراحت بین آنها.

 

3.به طور مرتب وقفه داشته باشید

مطالعات نشان می‌ دهد که وقفه‌ های کوتاه و منظم به حفظ تمرکز و جلوگیری از کاهش عملکرد کمک می‌ کند. حتی به طور خلاصه توجه خود را به یک کار دیگر برای یک یا دو بار در یک ساعت تغییر دهید، می‌ تواند به حفظ تمرکز بر روی بلند مدت کمک کند.

  • پیاده‌ روی کردن یک‌بار در روز – حتی اگر این تنها به معنی پیاده‌ روی سریع و یا بالا و پایین کردن پله‌ ها باشد – بهره‌ وری را بیشتر افزایش خواهد داد.

 

4.پیروی از قانون ۲ دقیقه‌ ای

اگر یک کار را می‌ توانید در ۲ دقیقه یا کم‌ تر کامل کنید، فورا آن را انجام دهید. به این صورت زمان کمتری برای بازگشت به آن خواهید داشت و زمان کوتاهی را برای شما فراهم خواهد کرد که زمانی که به کار خود بر می‌ گردید، تمرکز بیشتری بر روی آن داشته باشید.

 

5.از وقت آزاد خود استفاده کنید

پست الکترونیکی، لیست‌ کارها، طوفان فکری، و مرور اسناد کارهای بزرگی هستند که هر زمان آزادی که پیدا می‌ کنید، چه در طول رفت و آمد شما و چه در اتاق انتظار در دفتر پزشک خود، انجام دهید.

 

6.خود را به چند پیش‌ نویس از همه چیز متعهد کنید

تمام کار شما باید به جای هدر دادن زمان در تلاش برای ایجاد اولین بار به طور کامل و درست به پیشنویس های کوچک تقسیم شود. چیزی را به بنویسید که کارساز باشد و کسی را داشته باشید که آن را انجام دهد، یا بعدا با یک ذهن جدید به آن مراجعه کنید. اگر این کار را در چهار یا پنج “پیش‌نویس” انجام دهید تا اولین بار امتحان کنید، خواهید دید که می‌ توانید پروژه‌ ها را بسیار سریع‌ تر انجام دهید.

 

7.ایمیل خود را به صورت موثرتری مدیریت کنید

کارمند متوسط ۲۸ % از روز کاری خود را صرف مدیریت ایمیل خود می‌ کند. این کار بیش از ۱۱ ساعت از ۴۰ ساعت کار در هفته است. 

  • زمانی را تنظیم کنید تا ایمیل تان را چک کنید. چک کردن ایمیل به نظر شبیه کار است، اما خیلی راحت‌ تر از کارهای دیگر است، به طوری که بسیاری از مردم آن را ۱۰ یا چند بار در ساعت بررسی می‌ کنند. این اتلاف وقت است. به جای آن، هر روز سه بار ایمیل تان را چک کنید. زمانی که می رسید، بعد از ناهار و قبل از اینکه بروید.
  • از پوشه‌ ها استفاده نکنید. ممکن است سازمان‌ یافته به نظر برسد، اما مشخص می‌ شود که بایگانی کردن ایمیل‌ های شما به پوشه‌ ها یک روش دشوارتر برای پیدا کردن آن‌ ها در زمانی است که شما به آن‌ ها نیاز دارید تا آن‌ ها را در inbox رها کنید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.