Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید

چگونه تبلیغات خودتان را بنویسیدReviewed by مهسا فرازمند on Sep 3Rating:

چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید

یکی از مسایلی که در کسب و کار مواجه می شوید این است که چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید .

تبلیغات در کسب و کار ، در میزان فروش و اعتماد مشتری  بسیار اهمیت دارد.

 

تبلیغات خوب مشتریان شما را راضی نگه می دارد ;

 

در واقع  به شما این توانایی را می دهد تا بتوانید محصول  یا کارتان را به مشتریان بهتر و

آن طور که هست ارئه دهید.

 

بهترین کسی که می تواند تبلیغات محصول و کار شما را بنویسد خودتان هستید .

برای اینکه بتوانید مشتریانتان را ثابت نگه دارید بهتر است بدانید چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید .

 

 

در این مقاله تحریک کننده های قوی برای خرید را می گویم که بدانید  چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید تا

بیشترین بازده را داشته و افزایش درآمد داشته باشید.

 

 

با عرض پوزش در بارگیری عکس مشکلی رخ داده است.

 

تحریک کننده های قوی برای خرید:

  1. سلامتی
  2. امید و آینده نگری
  3. ترس
  4. احساس گناه
  5. قابلییت های جدید
  6. فرصت 
  7. حس تعلق
  8. رقابت
  9. سربلندی
  10. زمان -صرفه جویی

 

  • سلامتی:

 

سلامتی اولین تحریک کننده بسیار قوی است

اولین موضوعی که بسیار پر کاربرد است سلامتی است این که بتوانید تصویری از آینده داشته باشید.

 

  • امید و آینده نگری:

 

تحریک کننده ی امید و آینده نگری که شرکت های بیمه و شرکت یهایی که خدمات املاک دارند
یک آینده نگری برای شما و فرزندانتان در نظر می گیرند.

 

 

  • ترس ;

 

مهم ترین تحریک کننده خرید ترس است.

بیشتر از هر تحریک کننده ی دیگر ترس تاثیر گذار تر است .شما باید بتوانید مخاطب را از شرایط فعلی بترسانید و به او راهکار عالی بدهید،

مطمئن باشید مشتری به شما اعتماد می کند و از شما خرید می کند.

 

  • ایجاد احساس گناه ;

 

یعنی اینکه بگوییم  تو خیلی اشتباه می کنی که این مدلی زندگی می کنی و از این ابزاری که استفاده می کنی داری به خودت و خانوادت ظلم می کنی

باید از این وسایل جدید استفاده کنی تا زندگی بهتری برای آنها بسازی.

 

  • قابلیت های جدید ;

 

مثل موبایل که آمده بود قابلیت جدید به افراد اضافه کرد یا ابزار های دیگر
اگر محصول باعث شود که به فرد در کنار دیگران حس برتری را نشان دهد شما می توانید فروش خوبی داشته باشید.

 

  • فرصت

 

 اگر شما بتوانید هر محصولی را به یک فرصت برای فرد تبدیل کنید ،تحریک می شود و حتما آن محصول را می خرد.
این به این معنا نیست که از ۱۰۰ لغات مان در صفحه ۷۰ با از کلمه فرصت استفاده کنیم، به این معناست که

محصولمان را به یک شرایط ویژه ای تبدیل کنیم که در آینده سود و مزایای زیادی برای مخاطبمان ایجاد کند.

 

  • حس تعلق

 

مثل مخاطبان اپل یک حس تعلق نسبت به کمپانی دارند و محصولاتی که می گذارد مخاطبان احساس می کنند ، باید از آنها استفاده کنند.

 

چگونه حس تعلق را ایجاد کنیم؟

فرض کنید یک محصولی را با گروهی از افراد بسازیدحالا آن فرد یا افراد حس تعلق نسبت به آن محصول دارند.

 

  • رقابت:

 

اینکه بدانند از رقیبشان عقب می افتند.این را خانم ها بهتر می دانند.
مثلا اگر این محصولات دست رقیبشان بیافتد چه استفاده ای می کند
و این را باید به طور کاملا در متن تبلیغتان بنویسید.

 

  • سربلندی:

    یعنی محصول باعث سربلندی مشتری شود
    مثلا جعبه ای است که روی ماشینش بزند و باعث سربلندیش بشه

 

  • زمان – صرفه جویی

 

اگر بتوانید محصولی را ایجاد کنید که در زمان و انرژی مخاطب صرفه جویی کند آن محصول را می خرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.