Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه یک کسب‌ و کار را در یک شهر کوچک آغاز کنیم

چگونه یک کسب‌ و کار را در یک شهر کوچک آغاز کنیمReviewed by حسین تیموری on Feb 12Rating: 5.0

 

شروع یک کسب‌ و کار در یک شهر کوچک می‌ تواند راهی خوب برای آزمایش محصول یا سرویس شما باشد. رقابت شما محدود به شهر کوچکی است و هزینه‌ های تبلیغاتی می‌ تواند کم‌ تر از شهرهای بزرگ باشد. اغلب اوقات، تبلیغات دهان به دهان سریع‌ ترین و بهترین تبلیغات است. چیزی که برای شروع کسب‌ و کار در یک شهر کوچک نیاز دارید را مشخص کنید.

 

1. به اطراف جامعه نگاه کنید تا ببینید چه چیزی نیاز هست

اگر ایده تان شروع یک کار چاپ است، منطقه را بازرسی کنید تا ببینید رقبای شما چه کسانی هستند و چه خدماتی ارائه نمی‌ دهند. به یاد داشته باشید که شاید نیاز باشد ساعت‌ های طولانی کار کنید پس باید شور و اشتیاق بیشتری برای این نوع کار داشته باشید.

 

2. درباره میزان پول، تحصیلات و کمک به کسب‌ و کار کوچک خود تحقیق کنید

به اطراف خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که زیرساخت کافی برای ایده تان وجود دارد. به عنوان مثال، اگر کسب‌ و کار شما به طور کامل وابسته به خدمات تحویلی باشد، شما باید مطمئن شوید که شهر شما حداقل دو حامل بار برای برآورده کردن این نیاز دارد.

 

3. برنامه کاری خود را پیش‌ نویس کنید و سپس آن را با یک متخصص کسب‌ و کار برای تعیین امکان‌ سنجی ایده خود به اشتراک بگذارید

یک اتاق بازرگانی محلی یا گروه پشتیبانی تجاری کوچک می‌ تواند به شما در پیدا کردن فرد مناسب برای صحبت کمک کند.

 

4.یک مکان مناسب برای کار خود انتخاب کرده و با کارشناسان محلی چک کنید تا مطمئن شوید که مجوز صحیح را برای این مکان به دست آورده‌ اید

تقریبا همه ی شهر ها به صدور مجوز برای شروع یک کسب‌ و کار جدید نیاز دارند، حتی اگر این یک کار خانگی باشد. اگر عملیات شما در منطقه تجاری واقع شود، احتمالا به مجوزهای بیشتری برای منطقه‌ بندی، پارکینگ، کارمندان و … نیاز خواهید داشت.

 

5.پیوستن به اتاق بازرگانی

اتاق‌ های بازرگانی در سراسر جهان قرار دارند و با ارائه فرصت‌ های تبلیغاتی کم‌ هزینه درون جامعه محلی، مزایای زیادی برای کسب و کارهای جدید ارائه می‌ دهند. در مناطق روستایی، اغلب اتاق‌ های تجاری در شهرهای مجاور به اعضا امکان می‌ دهد تا خدمات خود را نیز ارتقا دهند.

 

6. کسب‌ و کار کوچک شهر خود را با پیوستن به اتحادیه‌ های تجاری محلی و حمایت از رویدادهای ورزشی و تیم‌ های ورزشی ارتقا دهید

خودتان را با شرکت در این رویدادها معرفی کنید و به یاد داشته باشید که کارت‌ کسب‌ و کارتان را به دیگران می دهید تا مردم به خاطر داشته باشند که شما به این رویداد کمک کرده‌ اید.

 

7. به کسب و کارهای محلی در حوزه کاری خود بروید تا ببینید آیا راهی وجود دارد که بتوانید خدمات یا محصولات همدیگر را بفروشید یا به عنوان “همکار” شناخته شوید

برای مثال، اگر نان‌ تازه درست می کنید، با کافه های محلی ملاقات کنید و از آن‌ ها بخواهید نان‌ ها را از شما بگیرند. در عوض، شما می‌ توانید به مشتریان خود کوپن‌ های تبلیغاتی برای آن کسب و کار با هر سفارش بدهید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.