Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه یک کسب‌ و کار اینترنتی خانگی راه اندازی کنیم (قسمت دوم)

0 1,011
چگونه یک کسب‌ و کار اینترنتی خانگی راه اندازی کنیم (قسمت دوم)Reviewed by حسین تیموری on Feb 8Rating: 5.0چگونه یک کسب‌ و کار اینترنتی خانگی راه اندازی کنیم

 

ایجاد وب سایت تان

1.تصمیم بگیرید که از یک طراح وب حرفه‌ ای استفاده کنید

اگر کسب‌ و کار شما به طور انحصاری به صورت آنلاین و یا تجارت الکترونیک است، احتمالا می‌ خواهید یک متخصص حرفه‌ ای برای ایجاد یک وب سایت جلا دار استخدام کنید. از طرف دیگر، اگر سایت شما بیشتر یک ابزار بازاریابی برای یک کسب‌ و کار است سایت خود شما به احتمال زیاد کافی خواهد بود.

  • طراحان وب سایت شما را می‌ سازند و از ثبت نام دامنه شما و انتخاب میزبان وب مراقبت می‌ کنند. هرچه بیشتر پرداخت کنید، ورودی بیشتری در ایجاد یک سایت منحصر به فرد خواهید داشت.
  • سایت‌ های تجارت الکترونیک به طور معمول هزینه بیشتری دارند. استفاده از صفحه وب خود را به عنوان یک تبلیغ برای کالاهای خود در نظر بگیرید.

 

2.نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه شما آدرس اینترنتی کسب‌ و کار آنلاین شما است. زمانی که آن را انتخاب کردید، باید دامنه خود را برای یک سال ثبت کنید. شما باید سالانه آن را با هزینه یکسان تجدید کنید. اکثر میزبان‌ ها این کار را برای شما انجام خواهند داد.

 

3.مشخص کنید که چگونه می‌ توانید وب سایت خود را بسازید اگر این کار را خودتان انجام دهید

گزینه‌ های متعددی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد، و گزینه‌ ای که انتخاب می‌ کنید براساس توانایی طراحی وب، زمان و سطح کیفیت مورد نیاز است.

  • قالب‌ها – سایت‌ هایی مانند WordPress قالب های رایگان یا حرفه‌ ای در اختیار شما قرار می دهند که می‌ توانید سفارشی سازی سایت خود را انجام دهید. کار کردن با این سرویس‌ ها به زمان و میزان متوسط دانش طراحی وب نیاز دارد.
  • خدمات وب سایت تجارت آزاد – خدمات مانند Moonfruit، Weebly، Qapacity، Jimdo، و Yola، ساخت‌ و ساز وب سایت پیشنهاد می‌ دهند که در آن تمام کاری که باید انجام دهید این است که فرمت را انتخاب کرده و محتوا را ارایه کنید. بسیاری از آن‌ ها آزاد هستند و امکانات بهتری برای خدمات ویژه دارند.

 

4.سازماندهی سایت خود و ارائه مطالب

چه شما خودتان سایت خود را بسازید یا از یک طراح استفاده کنید، باز هم باید محتوای وب سایت را ایجاد کنید. این شامل:

  • تصاویر و شرح خدمات / محصولات خود
  • یک بیانیه ارزش کسب‌ و کار که نشان می‌ دهد چرا کسب‌ و کار شما بهتر از رقبای آن است. به عنوان مثال، اگر شما در کسب‌ و کار کارت تبریک هستید، ممکن است قالب‌ های کارت با کیفیت بالا و کاملا سفارشی شده را با ارسال رایگان و روز بعد فراهم کنید، بنابراین کارت شما باید به سرعت به جایی که می خواهید برسند. این بیانیه به وضوح مشخص می‌ کند که کسب‌ و کار شما متمایز است و از طریق سفارشی سازی ارزش ایجاد می‌ کند
  • تاریخچه کاری و/یا بیو شخصی
  • یک وبلاگ و یا هر محتوای اضافی دیگری که می‌ خواهید اضافه کنید
  • هدف اصلی وب سایت شما نه تنها ارائه یک مقصد برای اطلاعات مربوط به کسب‌ و کار شما است، بلکه به عنوان یک ابزار بازاریابی برای شناسایی واضح این که چرا کسب‌ و کار شما یک انتخاب برتر است، عمل می‌ کند

 

5.بهبود وب سایت برای موتور جستجو (SEO)

SEO به وب سایت شما برای جستجوها کمک خواهد کرد تا در گزینه های اول باشد. شما می‌ توانید یک شرکت را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، یا برخی از موارد زیر را امتحان کنید:

  • کلمات کلیدی را در صفحه وب سایت خود قرار دهید. به کلمات و عباراتی که مشتریان ممکن است برای جستجوی محصول شما استفاده کنند فکر کنید، سپس از ابزار Google Keyword برای پیدا کردن عبارات مشابه استفاده کنید. این عبارات را در صفحه خانگی خود و در تمام صفحات خود قرار دهید.
  • لینک‌ هایی را به وب سایت اضافه کنید که مشتریان شما ممکن است به آن علاقه داشته باشند. لینک‌ های ورودی و خارجی از سایت شما فاکتور دیگری هستند که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند.
  • سایت خود را به طور مرتب به روز کنید. این کار وب سایت شما را در رتبه‌ بندی جستجو بالاتر خواهد برد. یک وبلاگ را دو بار در هفته انتخاب کنید و در صورت امکان از کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر نمی‌ توانید زیاد بنویسید، به طور مرتب عکس اضافه کنید.
  • از تجزیه و تحلیل وب سایت مثل Google Analytics برای دیدن اثربخشی بهینه‌ سازی موتور جستجوی گوگل استفاده کنید.

 

6.تصمیم بگیرید که آیا می‌ خواهید نرم‌ افزار تجارت الکترونیک را در سایت خود نصب کنید یا تراکنش های خود را با یک شخص ثالث انجام دهید

می‌ توانید یک پلت فرم تجارت الکترونیک را مستقیما روی وب سایت خود نصب کنید و خدماتی مانند Magento، Bigcommerce، Woocommerce را انجام دهید. این سرویس‌ ها قدرتمندتر و قابل تنظیم هستند، اما به زمان و دانش فنی بیشتری نیاز دارند.

 

7.این روش‌ ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما موفقیت‌ آمیز است

همانطور که وب سایت خود را می‌ سازید، به خاطر داشته باشید که به دو هدف اصلی عمل کنید: تبلیغ محصول یا سرویس تان و تسهیل فروش. باید هر دو را به سادگی و به طور واضح انجام دهد. دقت کنید که سایت تان:

  • ساده است و حرفه‌ ای به نظر می‌ رسد
  • به سرعت بالا بیاید و در همه مرورگرها و دستگاه ها قابل مشاهده باشد.
  • ویژگی‌ های عکاسی جذاب، به خصوص اگر شما اشیا ملموسی را می‌ فروشید که بتوانید از آن‌ها عکس بگیرید.
  • اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن شما را فراهم می کند.

 

بازاریابی کسب‌ و کار خود

1.تبلیغات کلیکی

خرید ترافیک سریع‌ ترین راه برای آوردن افراد به سایت شما است و فروشندگان به شما این امکان را می‌ دهند که مناطق جغرافیایی خاص را با جستجوهای کلید واژه‌ های کلیدی هدف قرار دهید. دقت کنید که مخاطبین درست را هدف قرار دهید. کلیک ها برای شما هزینه دارد و اگر چند تن از بازدید کنندگان بدون خرید خدمات یا محصول شما بروند، شما پول خود را از دست می دهید. دو آگهی تبلیغاتی اصلی وجود دارد:

  • GoogleAds – آگهی‌ های شما در نوار کناری زمانی ظاهر می‌ شوند که فرد وارد شرایط جست و جو خاصی می‌ شود که شما انتخاب می‌ کنید.
  • فیس بوک – آگهی‌ های شما برای یک مخاطب ظاهر می‌ شود که شما با توجه به مکان، جنسیت، سن، و علایق خود انتخاب می‌ کنید. هرچه مخاطبین خود را دقیق‌تر نگاه کنید، موفقیت بیشتری خواهید داشت.

 

2.ایجاد تماس و ایجاد وب سایت‌ های وابسته

سایت‌ های با کیفیت مرتبط با کسب‌ و کار خود را پیدا کنید و بپرسید که آیا می‌ توانید بر روی سایت آن‌ ها تبلیغ کنید، در عوض آنها هم تبلیغاتشان را در سایت شما بگذارند. سایت های وابسته، ترافیک با کیفیت بالا را می‌ آورند که اغلب به فروش ختم می‌ شود.

به عنوان مثال، اگر شما یک کسب‌ و کار برای آموزش زبان انگلیسی انجام می‌ دهید، شاید در نظر بگیرید تا به یک سایت با کیفیت بالا برسید که به مهاجران جدید خدمات می‌ دهد. تبلیغات از طریق سایتی مثل این می‌ تواند ترافیک برای شما را به ارمغان بیاورد، در حالی که با تبلیغات در سایت شما، کسب‌ و کار آن‌ ها می‌ تواند به پایگاه مشتری شما دسترسی داشته باشد.

 

3.حضور رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید

مردم زمان زیادی را صرف رسانه‌ های اجتماعی می‌ کنند و این نشان‌ دهنده یک فرصت بازاریابی فوق‌ العاده است. با تمرکز بر روی پلت فرمی که مشتریان تان به احتمال زیاد در آنجا حضور خواهند داشت می توانید موقعیت خوبی ایجاد کنید.

  • یک صفحه اجتماعی ایجاد کنید. هر کسب‌ و کار باید یکی داشته باشد، حتی اگر رسانه اجتماعی اصلی شما نباشد.
  • سایت‌ های ویدئویی مانند Youtube را فراموش نکنید. یوتیوب می‌ تواند یک روش موثر برای خلق محتوا باشد که به طور همزمان می‌ تواند برای بازاریابی خدمات شما و آموزش مشتریان تلاش کند. به عنوان مثال، اگر شما یک سایت عضویت را پیشنهاد دهید که توصیه‌ های سرمایه‌ گذاری را به مشتریان ارائه می‌ کند، از یوتیوب برای ایجاد محتوای مشاوره رایگان استفاده کنید، که می‌ تواند به محصول یا سرویس شما متصل شود.
  • پست در رسانه های اجتماعی- حداقل چند بار در هفته، و ترجیحا یک بار در روز و یا بیشتر. تصاویر یک راه آسان برای انجام این کار هستند. همچنین، دنبال کننده ها را در مورد محصولات جدید، فروش و سایر اطلاعات مرتبط با تجارت نگه دارید.

 

4.وب سایت خود را در دنیای واقعی ارتقا دهید

سایت خود را به مشتریان و دوستان خود بدهید و مطمئن شوید که آدرس وب شما روی همه چیز چاپ می‌ شود، از جمله کارت تجاری و بروشورهای تبلیغاتی که ممکن است داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که تنها به این دلیل که کسب‌ و کار شما آنلاین است، به این معنا نیست که شما نمی‌ توانید به میزان زیادی از روش‌ های سنتی تبلیغات بهره‌ مند شوید، و این به خصوص اگر کسب‌ و کار آنلاین یا خانگی تان به مشتریان محلی وابسته باشد، صادق است. به عنوان مثال، یک سرویس طراحی گرافیکی می‌ تواند نه تنها از ترافیک اینترنت بلکه از روابط با تجار و سازمان‌ های محلی بهره ببرد.

 

5.با مرور درباره سایت‌ هایی مانند Yelp و kudzu به کار خود ادامه دهید

بازبینی‌ های خوب راه خوبی برای کسب و کار هستند، و بهترین راه برای رسیدن به آن‌ها ارائه خدمات دوستانه، کیفیت و محصولات عالی است. اما شما همچنین باید مراقب نظرات منفی باشید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.