Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟

0 58
چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟Reviewed by باقری on Oct 23Rating: 5.0

1. چگونه یک آگهی ایجاد کنیم

طراحی تبلیغاتی که به مصرف کنندگان بالقوه گره خورده است ممکن است دشوار باشد اما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. یک آگهی در واقع هر چه ساده تر باشد بهتر است وخلاصه ای از همه چیز را هوشمندانه و نوآورانه نشان دهد که این مسئله در بازار اقتصادی امروز ضروری است. توجه داشته باشید که در محیط دیجیتال امروز، تبلیغات به سرعت در حال رشد هستند. شرکت های زیادی از تبلیغات کمتری استفاده می کنند و به جای آن به رسانه های اجتماعی متکی هستند. اگر چه سیستم عامل ها ممکن است در طول زمان تغییر کند، اما مستاجرین اصلی تبلیغات نیز به کار خود ادامه خواهند داد. برای طراحی، نوشتن، طراحی و تست تبلیغ، این مراحل را دنبال کنید.


2. درک مخاطبین

یک آگهی تنها نمی تواند مخاطب شما را مورد هدف قرار دهد این مسئله را قبول کنید و سپس در نظر بگیرید که مصرف کنندگان برای این پروژه مهم هستند. مثلا:اگر شما یک تبلیغات برای یک کارت گرافیک ایجاد می کنید، مخاطبان شما احتمالا به اندازه کافی در مورد کامپیوتر ها می دانند که می توانند کارت گرافیک قدیمی خود را ارتقا دهند.

3. مشتری هدف خود را شرح دهید

در اینصورت آگهی شما بیشتر هدفمند و موثرتر خواهد بود. مشتری هدف خود را در ذهن خود تصور کنید و سوالات زیر را در نظر بگیرید.چه جنسیتی هستند؟ آیا آنها در یک شهر بزرگ یا یک محیط روستایی زندگی می کنند؟ محدوده درآمد آنها چیست؟ آیا از محصولات دیگر ساخته شده توسط شرکت شما استفاده می کنند؟


4. رابطه مشتری هدف را با محصول خود توضیح دهید

چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟7

هنگامی که شیوه زندگی مصرف کننده و اطلاعات جمعیتی را هدف قرار داده اید، اکنون در نظر بگیرید که چگونه این فرد با محصول خاص شما تعامل دارد. موارد زیر را در نظر بگیرید.چه زمانی از آنها استفاده خواهد کرد؟ آیا از آنها بلافاصله یا زمانی که به آن نیاز دارند استفاده می کنند؟ چقدر آنها از محصول شما استفاده می کنند؟ یک بار؟ روزانه؟ هفتگی؟ آیا آنها مزایا و یا عملکرد محصول شما را می شناسند یا شما باید به آنها آموزش دهید؟

5.  شناسایی رقابت

شما باید تبلیغات محصولات خود را در ارتباط با رقابت های بازار در نظر داشته باشید.از خود بپرسید: آیا محصولات دیگری علاوه بر شما وجود دارد که دارای عملکردی مشابه باشد؟ اگر چنین است، بر تفاوت ها متمرکز شوید، به خصوص اینکه چگونه محصول خود را از رقیب فراتر ببرید.

6.  بازار فعلی را توصیف کنید

 

چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟5

در نظر بگیرید که محصول شما در حال حاضر چگونه قرار گرفته است. آیا در حال حاضر یک مورد داغ و محبوب به شمار می رود؟ شما همچنین باید چشم انداز رقابتی و مشتریان حال حاضر را در نظر بگیرید.

7. یک استراتژی را بسازید

بر اساس اطلاعاتی که شما در حال حاضر در مورد مخاطبانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و اینکه چگونه آنها ممکن است محصول شما را مشاهده کنند جمع آوری شده است، اکنون این آمادگی وجود دارد تا درباره یک استراتژی تبلیغاتی فکر کنید. استراتژی که شما باید در نظر بگیرد باید شامل: شرکت (شما)، مشتری (آنها، هدف شما) و رقابت. استراتژی یک موضوع پیچیده است، اما با تمرکز بر خواسته ها، نقاط قوت و اقدامات آینده در3 حوزه (شما، مشتری شما و رقابت شما) هر کسی می تواند در طول زمان یک استراتژی پیچیده ایجاد کند.

برنامه ریزی یک استراتژی

 

مخاطبان خود را هدف قرار دهید. فکر کنید که چه نوع مشتریانی شما می خواهید جذب کنید و سپس اقدام به طراحی تبلیغات خود کنید. جنس، سن، تحصیلات و سرگرمی های گروه هدف را در نظر بگیرید.
تلاش برای رسیدن به همه ی گروه ها، تلاش های شما را نابود خواهد کرد. انتخاب مخاطبان خاص می تواند نتایج کارآمدتری داشته باشد.


تبلیغات “انتخاب نسل جدید” یک نمونه خوب از هدف قرار دادن هستند. برای مثال بگیرید تصمیم تا بر مصرف کنندگان جوان تر تمرکز کنید.در ادامه همین جوانان می توانند برای شما تبلیغ کنند.
رقابت کسب و کار خود را در نظر بگیرید فکر می کنید در مورد رقبا، چه چیزی باعث می شود که محصول آنها خوب باشد یا بالعکس. سپس بر روی آنچه محصول شما را از آن ها جدا می کند متمرکز شوید. این موضوع کمک می کند تا چیزهایی را که محصول یا خدمات خاص شما را ایجاد می کنند برجسته کنید و مزایای محصول و خدمات خود را تقویت کنید.به کار بردن یک تصویر سازگار با تبلیغات شما به مشتریان کمک می کند تا به راحتی محصول خود را شناسایی کنند و بدانند چه چیزی وضعیت آن را بهتر می سازد، اما درتبلیغات باید تصویر و پیام سازگار را برای این کار ارائه دهید.

در حال توسعه تبلیغات

چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟9
1. یک نوع تبلیغات را انتخاب کنید

تبلیغات می تواند انواع مختلفی از جمله: پیام های الکترونیکی، چاپ در نشریات و یا در سطوح فضای باز ، تبلیغات صوتی برای رادیو ،فیلم های آنلاین یا تبلیغاتی پخش شده

2. یک تیتر را بنویسید

عنوان باید توجه و تصور اصلی تبلیغ را بیان کند. برای مثال اگر شما در حال کار بر روی یک ویدیو یا تبلیغات صوتی هستید می توانید با یک بیانیه اصلی آن را شروع کنید.از عنوان کوتاه استفاده کنید. خلاق باشید، اما مراقب باشید که بیش از حد از یک مفهوم روشن و اصلی آگهی استفاده نکنید. یک مثال از یک تیتر بزرگ تبلیغاتی، “Just Do It” نایک است. این جمله کوتاه و به یاد ماندنی است، اما همچنین یک پیام واضح در مورد تناسب اندام و ورزش در پشت نام تجاری را بیان می کند.

3.کار بر روی بدنه یا متن اصلی

متن اصلی کل ایده آگهی شما را شامل می شود، از جمله آنچه را که شما ارائه می دهید.

4. گرافیک را در تبلیغات خود به کار ببرید

که شامل گرافیک برای تبلیغات چاپی و ویدئویی برای جلب توجه مخاطبان است. گاهی اوقات گرافیک بخش اعظمی از ایده های آگهی را تشکیل می دهد.


5. طرح بندی را ایجاد کنید

تصمیم بگیرید چگونه باید گرافیک،فونت وسایر جزئیات را تنطیم کنید.

6-. تست تبلیغ

سعی کنید تبلیغ خود را در یک گروه متمرکز، برای مثال یک گروه کوچک از افرادی که در مخاطبان هدف شما قرار دارند، آزمایش کنید. تبلیغات را به این گروه نشان دهید و از واکنش آنها بپرسید. آیا آنها پیام را در آگهی درک می کنند؟ آیا راهی پیدا می کنند که آگهی جذاب به نظر برسد ؟ آیا آنها محصولات یا خدمات را امتحان می کنند؟

مکان تبلیغات

چگونه یک آگهی موفق بسازیم؟1
1. کجا را برای تبلیغ انتخاب می کنید

آنچه که مخاطبان شما دوست دارند پیدا کنید هنگام خواندن، تماشا کردن و انجام سرگرمی و… .سپس تبلیغات را درجایی احتمال می دهید بیشتر دیده شود قرار دهید.دانستن نوع مخاطبان به خوبی به شما کمک خواهد کرد که بهترین شیوه های توزیع تبلیغ خود را تعیین کنید.

2. هزینه ها را در نظر بگیرید

هزینه های نسبی راه های تبلیغاتی را در نظر بگیرید. با رسانه های مختلف برای پیدا کردن راه هایی برای به حداکثر رساندن سرعت انتقال پیام تبلیغات خود از جمله بخش های ویژه ای در رسانه های چاپی، آشنا شوید.

3. روش های مختلف را به طور همزمان به کا ببرید

 

مخاطبان مختلف به طور متفاوتی و به رویکردهای متفاوت پذیرفته می شوند. از رسانه های مختلف برای رسیدن به گروه های هدف و فروش محصول یا خدمات خود استفاده کنید. برای مثال: تبلیغات در بیلبوردها و حمل و نقل عمومی، تبلیغات از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی، استفاده از صفحه نمایش در فروشگاه که در آن مشتریان تصمیم برای خرید دارند.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.