Take a fresh look at your lifestyle.

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفق

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفقReviewed by باقری on Oct 22Rating: 5.0

در این مقاله در مورد تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد تبلیغات موفق برای شما صحبت می کنیم همانطور که می دانید تبلیغات جایگاه بسیار مهمی در زندگی پیرامون دارد. البته باید تبلیغاتی که نیاز های کاذب را به مشتریان القا می کنند و فقط به فروش محصول خود به هرقیمتی فکر می کنند را از تبلیغات سالم جدا کرد.تبلیغات باید رسالت خود را به درستی انجام دهد و با شناخت نیاز های انسان برای برطرف شدن آن گام بردارد.


می توانید چند مرحله ساده را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده است.

1. تحقیق خود را انجام دهید

 

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفق 2
انجام تبلیغات در همه چیز باید در جهت شناخت مخاطب شما باشد. اگر مخاطبان خود را نمی شناسید، چطور می خواهید پیام خود را طراحی کنید؟ قبل از اینکه در مورد طراحی آگهی فکر کنید، تحقیق خود را انجام دهید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آنها چه سن و سالی دارند، بیشتر آنها مردان یا زنان هستند؟ اگر نمی توانید به این سؤالات در مورد مخاطبان خود پاسخ دهید، شما آماده تبلیغ نیستید. گام اول در ایجاد موفقیت آمیز تبلیغات، شناختن مصرف کننده شما است. هنگامی که این مسئله را به خوبی درک کردید، می توانید به شناختن بهترین راه برای ارتباط با آنها بروید. قبل از شروع رقابت، تحقیق خود را انجام دهید. موفقیت شما بستگی دارد به اینکه شما مخاطبان خود را چگونه بدانید.


تحقیقات برای شما چقدر مهم است؟ بطور دقیق تر شما می توانید با مخاطبان خود همراه باشید این مسئله به نوبه خود منجر به موفقیت بسیار بیشتری نسبت به چاپ مجدد آگهی شما می شود. این امر برای تبلیغات دیجیتال نیز صدق می کند.

2. محل مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید، به طور خودکار برای موفقیت تنظیم می شوید. شما می دانید که محصولات شما را خریداری می کنند. حالا شما باید آنچه را که آنها می خواهند و جایی که آنها در حال جستجو هستند پیدا کنید. به عنوان مثال، مخاطبان هدف شما را صاحبان کسب و کار مردانه که در حدود 40 ساله هستند تشکیل می دهند.

3. یک طرح چشم نواز را انتخاب کنید

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفق

شما تحقیقات خود را انجام داده اید، و در نهایت محل مناسب برای اجرا را انتخاب کرده اید. حالا شما باید توجه مخاطبان خود را با یک طرح برجسته که طراحی می کنید را جلب نمایید.
تصویری را انتخاب کنید که بل توجه به هدف شما جذاب باشد. از رنگهایی استفاده کنید که مناسب محصولات و برند شما هستند. طراحی روشن و واضح ایجاد کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که آرم خود را باید در چه جایی طراحی کنید. تبلیغات شما باید کار مشتریان بالقوه را برای پیدا کردن و خرید محصولات آسان کند.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
چالش پول نقد و عادات مالی

4. به یاد ماندنی

به طور متوسط، آمریکایی ها هر روز بین 4000 تا 10000 آگهی مشاهده می کنند. بله هر روز خریداران با بسیاری از محصولات، معاملات و تبلیغات بمباران می شوند. به منظور موفقیت، شما نیاز به ایجاد تبلیغاتی به یاد ماندنی دارید. آگهی شما باید مصرف کنندگان را متوقف و خیره کند. سعی کنید آن را خنده دار، غمگین یا احساسی قرار دهید. احساسات خریداران به شما این امکان را می دهد که محصول شما را به یاد بیاورند. آنها ممکن است هر جنبه ای از آگهی شما را به یاد نیاورند، اما آنها به یاد خواهند آورد که چگونه آن را احساس کردند.

5. آن را منحصر به فرد کنید

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفق 5

ساخت آگهی منحصر به فرد بسیار متفاوت تر از ساختن آن به عنوان یک آگهی به یاد ماندنی نیست، اما این به همان اندازه مهم است. هنگام طراحی آگهی، نمی توانید فقط ایده عالی شرکت دیگر را سرقت کنید و آن را با آرم و محصول خود جایگزین کنید. این کار تبلیغ نیست. با این حال، می توانید از یک تبلیغ یا کمپین عالی به عنوان الهام استفاده کنید.


همانطور که در بالا ذکر شد، مصرف کنندگان با هزاران آگهی هر روز بمباران می شوند. موفقیت شما بستگی دارد به اینکه چطور می توانید خودتان را از آن تبلیغات دیگر متفاوت کنید. هنگام طراحی تبلیغات خود، باید گزینۀ فروش منحصر به فردخود را در نظر بگیرید. این یک چیز است که محصول شما را از بقیه جدا می کند.

6. بیش از حد تبلیغاتی نباشد

سعی کنید آگهی شما بیش از حد تبلیغاتی نباشد خریداران را نشان دهید که چه محصولی می تواند برای آنها کار انجام دهد، چگونه می توانند زندگی خود را با آن بهبود ببخشند و چرا نمی توانند بدون آن زندگی کنند. تمرکز بر روی مصرف کننده خود و اینکه چگونه محصول شما مشکلات آن ها را حل می کند.باید این سوالات را در نظر داشته باشید چرا کسب و کار شما بهترین است یا چرا شما بهترین هستید. خریداران نمی خواهند که شما فکر کنید کسب و کار شما عالی است؛ بلکه آنها در مورد چگونگی کمک به آنها برای بهبود زندگی خود مراقبت می کنند.

7. صداقت و احترام در تبلیغات

تکنیک های تضمینی برای تبلیغات موفق 1

این موضوع را فراموش نکنید و سر لوحه ی کار خود قرار دهید. نباید به هرقیمتی شده کالای خود را به فروش برسانید.ایجاد جذابیت به تبلیغات خود را بدون کوچکترین دروغ انجام دهید. مطمئناً با صداقت اعتماد مشتریان به دست می آید و مخاطبان از شما به نیکی یاد خواهند کرد.

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن 1+

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.