Take a fresh look at your lifestyle.

رازهای موفقیت فروشگاه اینترنتی

رازهای موفقیت فروشگاه اینترنتیReviewed by حسین تیموری on Mar 25Rating: 5.0
 
رازهای موفقیت فروشگاه اینترنتی: زمانی که ما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنیم، باید خیلی از موارد را رعایت کنیم، اولین مهمترین نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای کرد صبوری است، زیرا اینگونه پروژه ها قرار نیست یک شبه بازخوردی داشته باشد و جواب دهند.

شما باید اصول اولیه راه اندازی یک فروشگاه کسب و کار و تجارت اینترنتی را خوب بدانید و آنرا عملی کنید اگر در این راه طاقت نیاورید قطعا شکست خواهید خورد و نا امید می شوید.

 

در ادامه این مقاله رازهای موفقیت فروشگاه اینترنتی را مورد بررسی قرار می دهیم :

 

۱. به مشتریان حس اطمینان و امنیت را دهید:

امروزه مخاطبان بسیار هوشمند شده اند و آسانی اعتماد نمی کنند، ضمانت تعویض کالا ، نماد الکترونیکی ،نظر مشتریان، نمونه کارها ، رزومه و ….برای مشتری بسیار مهم و حیاتی به شمار می آید . سعی کنید اگر قصد فعالیت حرفه ای در این زمینه را دارید، تمامی موارد ثبت سایت در پایگاه ساماندهی و دریافت مجوز های لازم را بخوبی انجام دهید .

 

۲. اطلاعات کامل محصول را ارائه دهید:

برای مشتریان ویترین سایت شما خیلی مهم است علاوه بر جذابیت باید به این نکته نیز توجه کنید که در یک فضای گسترده ای در حال فعالیت هستید که اولین گزینه ی خرید محصول توسط یک مشتری از سایت شما اطلاعات تکمیلی درباره آن محصول است .

به عنوان مثال: وقتی کفش می فروشید فقط تصویر آنرا نزنید ، تمام اطلاعات مربوطه را کامل وارد کنید .

 

۳. نظرات مشتریان را بررسی کنید:

بهترین سایت ها در اینترنت سایت هایی هستند که خیلی راحت اجازه می دهند مشتری نظرخود را بیان کند تا در دسترس عموم قرار گیرد چه خوب و چه بد  باعث می شود شفاف سازی انجام شود .

 

۴. سیستم مقایسه محصولات:

وقتی شما چندین محصول متفاوت برای فروش دارید حتما از سیستم مقایسه استفاده کنید ، سعی کنید تمامی جوانب کار را بسنجید تا مشتریان دستشان برای خرید باز باشد .

 

۵. تخفیف و جایزه:

سعی کنید برنامه های تخفیف و جایزه ای در برنامه ی فروش خود داشته باشید این روند به شما کمک می کند تا به مشتری حس خوبی را ارائه دهید و مشتری با توجه به تخفیف هایی که ارائه می دهید و حمایت هایی که از او می کنید شما را برای همیشه انتخاب می کند .

 

۶. اطلاع رسانی درست:

از مشتریان خود حتما اطلاعات اولیه و اطلاعات تکمیلی را درخواست کنید . این امر باعث پایین آمدن زمان سفارش می شود و مشتری یکبار برای همیشه اطلاعات خود را در سیستم ثبت می کند و ادامه خرید هارا انجام می دهد .

 

۷. کالاهای متفاوت:

در اینترنت کالاهایی فروش بیشتر را دارند که کمیاب هستند علت این امر آن است که امکان دارد کالای مورد نظر در نقاط دور دست وجود نداشته باشد .

 

۸. سیستم پیگیری مرسولات:

همیشه به مشتریان و کاربران خود اطمینان دهید که پیگیر امور فروش و پرداخت هستید ، البته پیگیری این بخش نیز جزء مهمترین کارهایی است که هر وب مستر باید برای فروشگاه اینترنتی خود انجام دهد .

 

۹. اصل سادگی و کاربر پسند بودن سایت:

زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را طراحی می کنید سعی کنید تمامی نکات ریز و درشت طراحی قالب ، رنگ ، فونت ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و … را مورد بررسی قرار دهید تا دچار مشکل نشوید .

 

۱۰. مشتریان ثابت و وفادار:

سعی کنید مشتریان ثابت خود را شناسائی کنید ، زیرا در دنیای وب که سخت ترین فضا برای رقابت در زمینه کسب و کار اینترنتی است ، شما با این کار می توانید مشتریان ثابت و وفادار خود را شناسایی کرده و برای آنها خدماتی را ارائه دهید .

سعی کنید سیستم تخفیف ویژه و پیک رایگان و … را برای آنها تدارک ببینید . ارزش گذاشتن برای مشتری باعث رشد سریع شما می شود .

 

۱۱. تبلیغات را از یاد نبرید:

وقتی تصمیم گرفته اید در فضای مجازی فعالیت کنید باید سعی کنید مشتریان خود را در همان فضا پیدا کنید، یعنی هدف بندی کنید، تبلیغات بنری انجام دهید ، بازاریابی اینترنتی، شبکه های اجتماعی و موبایل را در برنامه های خود قرار دهید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.