Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتانReviewed by محمد محمدی on Feb 20Rating:

مقدمه

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی در گوشه و کنار پاساژ ها و شهر دیده می شوند. شاید در نگاه اول به تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی به یاد چیز مثل بنر تبلیغاتی یا تبلیغات بیلبورد در مقیاسی کوچک بیافتیم ولی کار به اینجا ختم نمی شود. تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی پا را فراتر از این گذاشته و تبلیغاتی با سرعت را ارائه کرده است.

اینکه چطور با تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی بتوانیم ارتباط موثر با مشتری برقرار کنیم دارای نکات ریز و حساسی می باشد که می تواند در بهبود کسب و کار و تبلیغات ما موثر باشد. تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی به ظاهر رسانه ای ساده می آیند ولی اگر آن را به درستی انجام دهیم می توانیم در بازاریابی و فروش از آن استفاده کنیم.

 

انواع تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

1. تابلوهای ثابت

مشخصات این تابلوها شامل موارد زیر است :

1. نسل اول تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می باشند

2. کم مصرف تر نسبت به تابلوهای زنون و نئون

3. طول عمر بسیار زیاد

4. دارای نور بیشتر

5. ساخت آن سخت می باشد و حالت دیجیتالی ندارد

6. نمی توان به آن ها اِفکت کامپیوتری داد

2. تابلوهای روان

مشخصات این تابلوهای شامل موارد زیر می شود :

1. نسل جدید تابلوهای دیجیتال

2. قابلیت برنامه ریزی

3. امکان اِفکت دادن 

4. گرفتن دستورات از کیبورد

5. تک رنگ، سه رنگ و هفت رنگ (Full Color) می باشد

 

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

 

 

مزایای تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

1. تغییر سریع

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی این قابلیت را دارند که خیلی سریع از طریق تغییر در برنامه آن، محتوای نمایشی خود را عوض کنند و چیز دیگری نمایش دهند. این تغییر سریع در حکم انعطاف پذیری بالای یک رسانه تبلیغاتی می باشد. این کار توسط یک لپ تاپ براحتی انجام می شود.

2. تغییرات رایگان

تغییر در محتوای نمایشی می تواند توسط خود شخص دارنده تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی انجام شود. کار ساده ای است و فقط نیاز به یک آموزش کوچک دارد. بعد از آن خود فرد، هر وقت بخواهد، هر محتوای نمایشی را می تواند با تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی نشان دهد. این تغییر هیچ هزینه ای برای شخص ندارد.

3. تبلیغات مستمر

یکی از ویژگی های تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی، تبلیغات بصورت مستمر و پشت سر هم می باشد. وقتی متنی در این تابلوهای نمایش داده می شود، وقتی به پایان می رسد دوباره از ابتدا پخش خواهد شد و این پروسه، تکرار می شود. این تکرار برای ما می تواند اثرگذار باشد.

4. انعطاف پذیری در زمان

یکی دیگر از قابلیت های تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی، انعطاف پذیری در زمان پخش می باشد. بدین صورت که با توجه به بازه های زمانی که در آن مخاطبین هدف متفاوت، از جلوی این تابلوها می گذرند، می توان برای هر بازه زمانی محتوای خاصی را نشان دارد تا برای آن مخاطبین، جذب کننده باشد. مثلا بازه زمانی 9 صبح تا 12 ظهر، مخصوص خانم ها، 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر، مخصوص نوجوانان، 5 تا 9 شب مخصوص کارمندان.

5. فراتر از تبلیغات

استفاده هایی که از تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می شود خیلی بیشتر از یک تبلیغ معمولی می باشد. از این تابلوها می توان برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد. مثلا : خبرهای داخل فروشگاه، خبرهای داخل پاساژ، نشان دادن ورودی و خروجی های پاساژ، قسمت های شلوغ و خلوت پاساژ.

6. ماندگاری

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی مثل یک سری از تبلیغات، یکبار مصرف و یا کم دوام نیستند. ازجمله : تراکت طلایی، بنر تبلیغاتی، پوستر تبلیغاتی، کاتالوگ تبلیغاتی، تبلیغات با روزنامه، تبلیغات در مجلات و…

تابلوهای دیجیتالی به هر تعداد که بخواهیم  و تا هر زمانی که بخواهیم قابل پخش است و مثل یک سری از تبلیغات نیست که برای هر دفعه پخش شدن، هزینه داشته باشد. مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی

7. ارزان بودن

شما برای داشتن این رسانه تبلیغاتی نیاز نیست تا هر چند وقت یکبار هزینه دوباره ای داشته باشید. یکبار برای خرید آن هزینه می کنید و طرز استفاده از آن را یاد خواهید گرفت و برای دفعات بعد، همه چیز با خود شماست. دیگر هزینه ای برای شما ندارد.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
مهمترین نکاتی که هنگام تایید نهایی استخدام باید بدانیم

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی در کجاها مورد استفاده قرار می گیرند؟

1. شهر (داخل شهر)

2. مراکز ورزشی

3. ادارات و کارخانجات

4. صنایع غذایی

5. مراکز فرهنگی هنری

6. مراکز بهداشتی

7. هتلی

8. مراکز تجاری و فروشگاه ها

9. مراکز آموزشی

10. حمل و نقل

11. مراکز مالی و اعتباری

جزئیات موارد بالا را در عکس زیر مشاهده کنید :

 

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

 

برای راه اندازی تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی به چه چیزهایی احتیاج است؟

قابلیت تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی این می باشد که هم بصورت اختصاصی برای یک فروشگاه می تواند استفاده شود و هم بصورت چند رسانه ای. در حالت اختصاصی همه چیز به یک فرد بستگی دارد که بتواند با آن کار کند. در حالت چند رسانه ای نیز به یک سیستم نمایش چند رسانه ای الکترونیک و یک نرم افزار مدیریت محتوا که بتواند بروز رسانی شود و از راه دور قابل کنترل باشد، احتیاج است.

 

نکات خیلی مهم برای محتوای نمایشی تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

1. اگر محتوای شما متن می باشد بیشتر از 4 الی 5 ثانیه طول نکشد. فرصت کم است.

2. اگر عکس دارید حتما جذابیت های لازم را داشه باشد.

3. عکس دارای جزئیات کمی باشد.

4. اگر ویدیو دارید مدت زمان آن را در نظر بگیرید.

5. می توانید از نبض های بصری برای جلب نظر استفاده کنید. (شوک های تصویری)

 

نتیجه گیری

1. تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی بیشتر مناسب برای هر جایی می باشد ولی نوع ارائه آن نیز باید متفاوت باشد.

2. محتواهای نمایشی را برای این تابلوها در نظر بگیرید.

3. از دیگر رسانه های تبلیغاتی برای تکمیل کردن تبلیغات خود استفاده کنیم. ازجمله : تبلیغات در سینما، تبلیغات موبایلی، بازاریابی با پادکست، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات در مجلات، تبلیغات با همایش و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله  “تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
چگونه جملات انگیزشی بسازیم

دانلود PDF

 

download

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. محمد قلی زاده کاربر می‌گوید

    تابلوهای دیجیتالی در ایران شاید تاثیر به سزایی در بازاریابی نداشته .. این جمله شاید به این خاطر باشه که نکات ریز بازاریابی و جذب مخاطب رعایت نشده ..
    مطمئنا شرکت های بزرگ دنیا در استفاده از این تکنولوژی اونقدر خلاقیت به خرج می دهند که حتی افرادی که با عجله از یک مسیری عبور می کنند را وادار به توقف چند ثانیه ای میکنند. در حیطه ی بازاریابی همه چیز به اموزش و خلاقیت بستگی داره .

    0
    1. محمد محمدی کاربر می‌گوید

      ممنون از توضیحات بیشترت. کاملا حق با شماست. وقتی هر چیزی با خلاقیت آمیخته بشه قطعا چشمگیر میشه.

      0
کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.