Take a fresh look at your lifestyle.

ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی

0 84
ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتیReviewed by صابر خلیلی on Nov 1Rating:

ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی

 

مدت زمان تخمینی برای مطالعه ی این مقاله ۴ دقیقه می باشد 

مقدمه :

ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی :در مقاله گذشته ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی را برای شما بازدید کنندگان گرامی معرفی کردیم ، در این مقاله قصد داریم که به بررسی ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی بپردازیم.

 

مقاله ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی را در ادامه بخوانید .

 

با عرض پوزش تصویر مقاله ابزارهای تحلیلی بازاریابی اینترنتی به درستی بارگزاری نشده است                            ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی

Crowd Booster:

این ابزار قدرتمند به شما معیارهایی را معرفی می کند که بتوانید با استفاده از آنها بهترین زمان ایده آل برای گذاشتن پست در رسانه های اجتماعی آگاهی یابید و همچنین از محبوب ترین پست های فیسبوک خود مطلع شده  و آنها را طبقه بندی کنید .  البته اطلاعات و خدمات ارائه شده  توسط این برنامه رایگان نبوده و با پرداخت مبلغی این خدمات به شما عرضه می شود .

 

Facebook Insight:

این ابزار به شما کمک می کند که پیشرفت های خود را در فیسبوک مشاهده و پیگیری کنید و به شما این امکان را می دهد تا از محبوبیت پست هایتان آگاهی پیدا کنید ، این ابزار تحلیلی ، به شما کمک می کند تا درک بهتری از طرفداران خود و فضاهایی که از لحاظ تبلیغاتی نیازمند اصلاحات هستند را شناسایی کنید .

 

Klout:

این ابزار رایگان بازاریابی رسانه های اجتماعی ،نسبت به مقدار موثر بودن شما در فعالیت های رسانه های اجتماعی به شما امتیاز می دهد 400 نوع مقیاس وجود دارد که بر این امتیاز و اندازه گیری آن تاثیر می گذارد . این ابزار همچنین به شما این امکان را می دهد تا فضاهایی که از نظر تبلیغاتی نیاز به اصلاحات دارند را شناسایی کنید و فعالیت هایی که بیشترین تاثیر را بر روی برند شما می گذارد را به شما معرفی می کند .

 

 How Sociable:

روند این ابزار بسیار شبیه به ابزار بالا می باشد و بر اساس فعالیت هایی که شما در رسانه های اجتماعی دارید به شما امتیاز بالایی می دهد ، هرچقدر این امتیاز بیشتر باشد ، مشخص می کند که شما حضور قوی و پررنگ تری در فضای مجازی دارید و یا برند شما در حال رسیدن به اهداف مخاطبان است .

 

Engag.io:

این ابزار علاوه بر ارائه سیستم مدیریت اکانت در رسانه های اجتماعی ، نگرشی درباره ی افراد که در فضای آنلاین با آنها تعامل دارید به شما می دهد .  با این کار افراد خاصی که باید تمرکز بیشتری روی آنها داشته باشید مشخص می شود و کمک می کند که احتمال به اشتراک گذاشتن محتوا را توسط این افراد بسنجید ، مسلما این افراد خاص باعث می شوند که افراد دیگری هم به پیروی از آنها خواستار تعامل با برند شما باشند .

 

Brand Monitor:

این ابزار قدرتمند پنلی را ارائه می دهد ، که با استفاده از آن می توانید اکانت رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید ، این ابزار همچنین شما را به محلی که کاربران درباره برند شما صحبت کرده و به آن اشاره کرده اند، هدایت می کند. این امر به شما کمک می کند که با مخاطبان و کاربران خود تعامل بیشتری داشته باشید . تعاملاتی که علاقه ی اصلی و حقیقی کاربران به محصولات شما در آن جریان دارد .

 

Google Analytics Social Report:

ابزار گوگل آنالیتکس به شما کمک می کند تا عملکرد وب سایت خود را بسنجید ، حال اگر شما از قبل در این ابزار حساب کاربری داشته باشید ، می توانید به راحتی گزارشات اختصاصی را در پنل خود در گوگل آنالیتیکس ادغام کرده و به کمک آن فرآیند بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید .

این ابزار تصوری قابل درک از بازدید کنندگان شما را ارائه داده و شما را از فعالیت های آنان در حساب کاربری شبکه اجتماعی شما مطلع می سازد . به عنوان مثال :از شلوغ ترین ساعات حضور کاربران در حساب کاربری خود آگاه شوید  و یا نوع اطلاعاتی را که باعث ایجاد تعامل میان شما و بازدید کنندگان می شود را بشناسید …

 

با معرفی این ابزارها در مقاله ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی ، شما قادر خواهید بود از آنها در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید .  سعی کنید تا بصورت منظم و مرتب بر روی این موضوع سرمایه گذاری کنید.

چکیده :

با توجه به اهمیت ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی ،  می توانید به نقش مهم این موضوعات بپردازید ، امروزه اکثر صاحبان کسب و کار ، فعالان و بزرگان بازاریابی اینترنتی سعی بر این دارند تا با استفاده از برترین ابزارها بتوانند کسب و کار خود را تحلیل و بررسی کنند و روند رشد خود را زیر نظر داشته باشند.

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ابزارهای تحلیلی در بازاریابی اینترنتی  لذت برده باشید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.