Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنیدReviewed by محمد محمدی on Mar 1Rating:

مقدمه

تبلیغات در هواپیما نوع لوکسی از تبلیغات می باشد. تبلیغات در هواپیما شاید به ظاهر گران تمام شود ولی روی مخاطب هدف شما به شدت اثر مثبت دارد. تبلیغات در هواپیما، یک بخش جذاب از بازار تبلیغات می باشد. اگر درباره انواع رسانه های تبلیغاتی اطلاعات داشته باشیم، می توانیم کسب و کار خود را به بهترین نحو ارتقاء دهیم. در نتیجه از هواپیما نیز می توان برای همین منظور استفاده کرد. هر چه شناخت ما نسبت به رسانه های تبلیغاتی بیشتر باشد، با تسلط بیشتری نیز می توان از آن در بازاریابی و فروش استفاده کرد. تبلیغات هوشمند، راهی مناسب برای ارتباط موثر با مخاطب هدف است.

 

مزایای تبلیغات در هواپیما:

1. اعتبار زیاد سازمان هواپیمایی کشور

2. لاکچری بودن آن

3.انتخاب صحیح مخاطب هدف

4. در معرض دید مشتری قرار گرفتن در تمام طول سفر

5. پوشش افراد ایرانی و خارجی

6. ارتقای برند در ذهن مشتری

7. دارای قابلیت اجرای تصویری و صوتی

8. کم حجم بودن تبلیغات

9. نقش زیباسازی در دکور داخلی هواپیما

10. ارزان بودن نسبت به یک سری از رسانه های تبلیغاتی. ازجمله : تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات بیلبورد

 

معایب تبلیغات در هواپیما

1. محدود بودن فضای تبلیغاتی

2. نبود خلاقیت در طراحی و اجرای تبلیغات در هواپیمایی ایران

3. مناسب نبودن برای هر نوع محصول یا خدمات

 

نکات مهم و اساسی برای تبلیغات در هواپیما

1. با توجه به محصول یا خدمات خود، نوع داخلی یا خارجی بودن خطوط را درست انتخاب کنید.

2. با توجه به محصول یا خدمات خود، در پرواز داخلی یا خارجی، مسیر پرواز را درست انتخاب کنید.

3. حتما تبلیغات خود را خلاقانه ارائه کنیم تا چشمگیر شود.

 

تبلیغات در هواپیما

 

تبلیغات در هواپیما در چه قسمت هایی مناسب است؟

1. پشت صندلی ها در قسمت بالا

2. روی درب محل قرار دادن بار، بالای سر مسافران

3. تلویزیون موجود در داخل هواپیما

4. روی سینی بازشونده جلوی مسافران

5. روی میز (بصورت تبلیغات کاغذی)

6 .روی میز به شکل زیر بشقابی

7. روی میز به شکل زیرلیوانی

8. دستمال کاغذی با چاپ برند شما بر روی آن

9. چاپ برند شما بر روی یکی از محصولاتی که به مسافران داده می شود. مثلا : پنیر – کره – نایلون – نان – بسته بندی غذا – بسته بندی غذا

10. نمونه تبلیغاتی محصول در کیسه جلوی مسافر

11. بر روی دریچه پنجره های طرفین

12. تبلیغات بر روی بال ها، بطوریکه مسافران از پنجره، آن را ببینند

13. تبلیغات در نشریه های داخلی و پروازها

14. پخش هدایای تبلیغاتی بین مسافران

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
12 کلید یک فروشنده

نتیجه گیری

1. تبلیغات در هواپیما، جزو تبلیغات لوکس می باشد؛ از آن درست استفاده کنیم.

2. با توجه به محصول یا خدمات خود، خطوط و مسیر درستی را انتخاب کنیم.

3. از دیگر روش های تبلیغاتی برای ارتقای برند خود استفاده کنید.

ازجمله :

بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، بنر تبلیغاتی، اسپانسرینگ، بازاریابی با پادکست، تبلیغات در مجلات، تبلیغات در سینما

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس، ویدیو وال، تبلیغات در توالت های عمومی و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله  “تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

 

 

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.