Take a fresh look at your lifestyle.

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالی

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالیReviewed by باقری on Sep 2Rating: 5.0

 

کسب بینش و اندیشه قابل اجرا در مورد چگونگی انجام تبلیغات دیجیتالی خود در کانال ها، جایی که این تبلیغات قرار گرفته اند و اینکه چگونه رقبای آنها تبلیغ می کنند، برای برندها خیلی سخت و دشوار است.
یکی از ابزارهای یادگیری قدرتمند ممکن است پاسخ دهد. برنامه پثمتیک Pathmatics را در (@Pathmatics) ببینید، یک ابزار که هر دو مشکل را حل کرده است. راه حل های هوش تبلیغاتی دیجیتال شرکت از ماشین یادگیری برای نشان دادن اثرات و هوش مصنوعی بازاریابی در کامپیوتر، تلفن همراه و ویدیو استفاده می کند. اما شرکت به شما فقط تبلیغات برندتان را نشان نمی دهد. آن همچنین هوش رقابتی را در هزاران تبلیغ کننده عمده نمایش می دهد. نتیجه هوش رقابتی در این است که چطور و کجا برندها تبلیغات می کنند.

بازاریابی

 

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالی5

 

ما با کن رابرتز سرپرست بازاریابی در Pathmatics نشستیم تا یاد بگیریم که چگونه شرکت از AI برای تبلیغات شفاف تر استفاده می کند.
در یک جمله یا عبارت، Pathmatics را توصیف کنید.
راه حل های هوش تبلیغاتی دیجیتال Pathmatics از برندها، سازمان ها، شرکت های تکنولوژی و ناشران برای ایجاد مزیت رقابتی در مدیریت برندشان، تبلیغات و فعالیت های توسعه کسب و کار استفاده می کند.
چگونه Pathmatics از هوش مصنوعی استفاده می کند (مثل ماشین آموزشی، تولید زبان طبیعی، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و …)؟

تبلیغات دیجیتال

ماشین یادگیری در مدل های ما برای تخمین اثرات و تخمین هزینه ها استفاده می شود. Pathmatics نمونه ای از تبلیغات دیجیتال است و از تعدادی از عوامل در مورد هر یک از رویدادهای تبلیغاتی همراه با منابع داده های خارجی استفاده می کند تا به طور مداوم شرایط بازار و همچنین به طور دقیق هزینه و اثرات بازار را تخمین بزند.

چه چیزی را به عنوان محدودیت های هوش مصنوعی می بینید همانطور که آن امروزه وجود دارد؟

 

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالی

 

در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال، پیچیدگی بازار به لحاظ تعداد فن آوری ها، ارتباطات پویا و سرعت تغییر، باعث می شود با همدیگر به سمت اطلاعات درست بحث آمیز هل داده شوند. ما به طور منحصر به فرد یک قطعه مهم از آن پازل را در حال حاضر حل کردیم. اما باز شدن پتانسیل های آینده در این صنعت به معنی یافتن راه های خلاقانه جدید برای دسترسی به منابع داده ای متفاوت برای ساخت و به کارگیری مجموعه های داده های غنی است. آن بخشی از دسترسی به اطلاعات و بخشی از پیچیدگی تکنولوژی است.

چه چیزی را به عنوان پتانسیل آینده هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش می بینید؟

امروز ما از ماشین یادگیری برای برگرداندن اطلاعات و داده ها در قالب بینشی برای خریداران تبلیغات و فروشندگان تبلیغات استفاده می کنیم. پتانسیل آینده این است که این بینش ها را به صورت خودکار از طریق AI بسط دهید تا بینش را به عمل تبدیل کنید. این باعث می شود زمان را از طریق بینش کسب شده برای تغییر کسب و کار به نفع شما، سرعت ببخشد.

چه چیزی پاتماتیک را از رقابت کردن یا راه حل های سنتی متفاوت می سازد؟

 

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالی3

 

ما توانسته ایم به طور منحصر به فرد داده های مربوط به مسیر تبلیغات را استخراج کنیم و همه واسطه هایی را که در زمینه اثرات تبلیغات درگیر هستند، رمزگشایی کنیم، و این کار به ما امکان استخراج بینش هایی را که هیچ کس دیگر نمی تواند بسازد را می دهد. این فقط بخش ضبط اطلاعات است. ما همچنین مجموعه داده های منحصر به فرد غنی را در روش های جدید برای پیش بینی کاربران خود از راه هایی که قبلا در دسترس نبودند، به کار می بریم.

مشتریان اصلی شما به لحاظ اندازه شرکت و صنایع چه کسانی هستند؟

ما به لحاظ صنعتی حجم و اندازه زیادی داریم. هر کسی تبلیغات دیجیتال را خرید و فروش می کند! این ما شامل برندها، سازمان هایی که به برندها خدمت می کنند، ناشرانی که تبلیغات را می فروشند و شرکت های تکنولوژی تبلیغات که زیرساخت تبلیغات دیجیتال را می سازند.
Pathmatics به کسب و کارهای کوچک درمورد عملکرد بازاریابان آنها پیشنهادهایی را ارائه می دهد و همچنین در مقیاس های بزرگتر به برندهای متوسط و بزرگ و سازمان هایی که به آنها خدمات ارائه می دهد نیز پیشنهادهایی را ارائه می دهد. ما همچنین برای ناشران و شرکت های فناوری تبلیغاتی پیشنهاد هایی داریم و به هر دو طیف خدماتی را ارئه می دهیم.

موارد استفاده اولیه از Pathmatics برای بازاریابان و فروشندگان حرفه ای چیست؟

 

ابزار هوش تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتالی4

 

اگر شما در سمت خرید هستید، از Pathmatics برای هوش رقابتی استفاده کنید که استراتژی برند و استراتژی تبلیغاتی شما را بهینه سازی می کند، همچنین می توانید از آن برای اعلان آگهی خود، حسابرسی شریک تان و گزارش دهی استفاده کنید.
مورد دیگر استفاده بزرگ ما در سمت فروش برای ناشران، سازمان ها و شرکت های فن آوری های تبلیغاتی است. اینجا آنها از هوش تبلیغاتی Pathmatics استفاده می کنند تا برای کسب و کار جدید آمادگی کسب کنند و حرکات مناسب را انجام دهند. آنها همچنین از Pathmatics برای خدمات به مشتریان و حفظ رضایت مشتریان استفاده می کنند.

هر گونه تفکر دیگر در مورد AI در بازاریابی یا توصیه برای بازاریابان که تازه شروع به بررسی امکانات AI کرده اند؟

با همه چیزهایی که در بازاریابی وجود دارد، همیشه آزمایش و تست کنید! شما باید مقداری زمان و منابع برای آزمایش ابزار و تاکتیک های AI اختصاص دهید تا ببینید چه چیزی برای بازار شما، نیازهای بازاریابی و اهداف شما کار می کند.

همانطور که درباره Pathmatics نیز صدق می کند، اغلب AI در یک برنامه کاری ساخته شده است که شما از آن استفاده می کنید. بنابراین اینجا بیشتر درباره درک این موضوع که چگونه “AI ” یک برنامه را قوی تر از دیگری می سازد، فکر کنید.

نتیجه گیری

راه حل های هوش تبلیغاتی دیجیتال Pathmatics از برندها، سازمان ها، شرکت های تکنولوژی و ناشران برای ایجاد مزیت رقابتی در مدیریت برندشان، تبلیغات و فعالیت های توسعه کسب و کار استفاده می کند.
ناشران، سازمان ها و شرکت های فن آوری های تبلیغاتی از هوش تبلیغاتی Pathmatics استفاده می کنند تا برای کسب و کار جدید آمادگی کسب کنند و حرکات مناسب را انجام دهند. آنها همچنین از Pathmatics برای خدمات به مشتریان و حفظ رضایت مشتریان استفاده می کنند.
ما همیشه یک سازمان عالی برای ایجاد روابط عالی بوده ایم. ترکیبی از خلاقیت بی نظیر، تجربه بازاریابی و هوش تجاری ما نیرویی است که در پشت استراتژی ما قرار دارد. کل تیم ما و روابط همکاری ما با هر یک از مشتریان سبب موفقیت ما شده است. بنابراین در زمینه تبلیغات برند خود به ما اعتماد کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر ۱
  1. شهاب کاربر می‌گوید

    سلام. فکر می کردم باید با پول اطلاعات رو آموزش ببینم. همین نظرم رو نسبت به شما بد کرده بود. اما با سرچ سر تیتر های دوره شما تو اینترنت دیدم راجب خیلی چیز ها رایگان صحبت کردین. می خواستم هم معذرت بخوام هم یک دنیا تشکر کنم. شهاب ۲۸ ساله.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.