Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟Reviewed by محمد محمدی on Mar 16Rating:

مقدمه

تبلیغات دفاتر بیمه برای خیلی از نمایندگی های بیمه شاید کاری بیهوده می باشد. اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی، مقاله تبلیغات دفاتر بیمه را برای نمایندگان این صنف، انتخاب کردم تا راهی بهتر برای تبلیغات آن ها، جلوی پایشان گذاشته باشم. امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده را ببرند.

 

راهکارهایی برای تبلیغات دفاتر بیمه

دفاتر بیمه، در هر مساحت و مکان جغرافیایی که باشند برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند باید از روش های مختلف تبلیغات استفاده کنند. این روش ها بصورت کلی و تا حدی جزئی بیان می شود. برای جزئیات بیشتر این موارد، می توانید با تیم آموزشی ماهان تیموری و اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی تماس بگیرید.

تعداد دفاتر بیمه بسیار زیاد است. همین موضوع باعث می شود تا رقابت بین این دفاتر زیاد باشد. تبلیغات دفاتر بیمه اگر بصورت موثر انجام شود باعث جذب مخاطب می شود. هرچه تعداد رسانه های تبلیغاتی ما بیشتر باشد، راههای دسترسی مشتریان به ما بیشتر می شود. در اینجا یک سری از روش های تبلیغاتی که مناسب دفاتر بیمه می باشد را نام می بریم و کمی توضیح می دهیم.

 

انواع راهکار برای تبلیغات دفاتر بیمه

1 کارت ویزیت

کارت ویزیت حرفه ای جزو اولین رسانه های تبلیغات دفاتر بیمه محسوب می شود. شاید کارت ویزیت به نظر خیلی از نمایندگی های بیمه، رسانه محسوب نشود ولی اینطور نیست. اولین چیزی که بعد از انجام کارهای بیمه به مشتری داده می شود، کارت ویزیت است. برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای به نکات زیر توجه کنید :

1. روی کارت ویزیت باید خیلی ساده باشد.

2. بر روی کارت ویزیت فقط لوگو، کُد نمایندگی و اسم صاحب نمایندگی و از همه مهمتر اگر پیشنهاد ویژه ای وجود داشته باشد کافی است.

3. در قسمت پشت کارت، آدرس، شماره تلفن، سایت، کانال تلگرام یا اینستاگرام نوشته شود.

4 توضیحات مختصر در مورد خدمات باید در پشت کارت ویزیت نوشته شود.

 

2 تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

یکی دیگر از رسانه های تبلیغاتی برای تبلیغات دفاتر بیمه ، تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می باشد. برای این مورد به نکات زیر دقت کنید :

1. ابعاد تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی باید مناسب با فضای موجود باشد.

2. تابلوی دیجیتالی تبلیغاتی باید در معرض دید باشد.

3. متنی که از این طریق نمایش داده می شود باید کوتاه و گویا باشد.

 

3 بازاریابی پیامکی

همه دفاتر مرکزی دارای یک سیستم مرکزی پنل پیامکی می باشند. این سیستم بصورت خودکار فعالیت می کند ولی هر کدام از دفاتر بیمه به تنهایی می توانند یک پنل پیامکی برای خود داشته باشند. در این روش، هر نمایندگی، مشتری های خود را بصورت تک به تک وارد سیستم می کند و نیز می تواند از پکیج های منطقه ای استفاده کنند. برای استفاده بهتر از بازاریابی پیامکی به نکات زیر توجه کنید.

1. پیامکی که ارسال می کنید بهتر است از 2 صفحه بیشتر نباشد .

2. در ابتدای متن باید وعده ای جذاب برای خواننده باشد تا مخاطب را جذب کند.

3. کلمات مهم را با علامات مختلف مثل ستاره، متفاوت کنید.

4. از کلمات ساده در متن استفاده کنید.

5. از جملات کوتاه استفاده کنید.

 

4 برخورد خوش

اولین چیزی که در ذهن یک مشتری ثابت یا رهگذر به جا می ماند برخورد خوش نماینده بیمه است. این تاثیر می تواند اینقدر اثرگذار باشد که مشتری را وابسته به این نمایندگی کند. باید توجه داشت که در این مورد نباید در نقش یک فروشنده بیمه باشیم. باید یک مشاور در زمینه خرید بیمه نامه باشیم.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟ برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.