Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات داخل اتوبوس؛ دکوری حساس

تبلیغات داخل اتوبوس؛ دکوری حساسReviewed by محمد محمدی on Feb 28Rating:

مقدمه

تبلیغات داخل اتوبوس ، دومین مقاله در مورد تبلیغات اتوبوس می باشد. بعد از مقاله تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس بصورت تخصصی، حالا می خواهیم در مورد تبلیغات داخل اتوبوس، آن هم بصورت تخصصی صحبت کنیم. تبلیغات داخل اتوبوس نوع جدیدی از تبلیغات می باشد. این نوع تبلیغات، به شدت به مشتری نزدیک است و همین، راهی برای نفوذ در دل مخاطب می شود. برای تبلیغات داخل اتوبوس ، همانند دیگر رسانه های تبلیغاتی باید آن را شناخت و به نکاتی توجه کرد تا بتوان نتیجه بهتری گرفت.

 

مزایای استفاده از تبلیغات داخل اتوبوس

1. ارتباط موثر و نزدیک با مسافران

2. پوشش افراد بسیار زیادی در یک روز کاری

3. تاثیر طولانی مدت بر روی مخاطب به دلیل نشستن در اتوبوس

4. جلوی چشم مخاطب قرار داشتن

5. انتخاب خطوط اتوبوسی مناسب

6. تبلیغاتی بادوام است (یکبار مصرف نیست)

7. داشتن اعتبار قابل توجه اتوبوس

8. اشغال کردن فضای کم برای تبلیغات

9. ارزان تمام شدن نسبت به خیلی از رسانه های تبلیغاتی ازجمله :

تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات با روزنامه، تبلیغات در مجلات، تبلیغات بیلبورد و…

10. زیبا کردن فضای داخل اتوبوس

11. کمتر کثیف شدن نسبت به تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس

 

معایب استفاده از تبلیغات داخل اتوبوس

1. محدود بودن فضای داخل اتوبوس برای تبلیغات

2. نداشتن تنوع زیاد، در تبلیغات داخل اتوبوس

3. مناسب نبودن برای هر نوع محصول یا خدمات

4. مناسب نبودن برای تبلیغات متنی به دلیل تکان های زیاد اتوبوس

 

در تبلیغات داخل اتوبوس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1. اگر محصول یا خدمات شما مختص زنان و یا مردان می باشد، پس در قسمت مورد نظر تبلیغات کنید.

2. با توجه به محصول یا خدمات، منطقه مورد نظر خود را برای خطوط اتوبوس انتخاب کنید.

3. از تبلیغات خلاقانه استفاده کنیم.

 

نکته

تبلیغات داخل اتوبوس نباید جوری باشد تا جلوی دید مسافران گرفته شود.

 

تبلیغات داخل اتوبوس

 

تبلیغات داخل اتوبوس در کجاها می تواند قرار بگیرد؟

1. دستگیره ها

2. سمت داخلی شیشه پشت

3. پشت صندلی ها

4. قسمت داخلی پنجره ها

5. میله ها

6. قسمت لبه بیرونی صندلی ها

7. قسمت کف اتوبوس

 

نتیجه گیری

1. این نوع از تبلیغات اگر بصورتی خلاقانه انجام شود، قطعا نتیجه خوبی از آن خواهیم گرفت.

2. این تبلیغات، تکمیل کننده تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس می باشد.

3. از دیگر رسانه های تبلیغاتی برای بهتر شدن کسب و کار خود استفاده کنیم.

ازجمله :

تبلیغات موبایلی، بازاریابی با پادکست، کارت ویزیت حرفه ای، کاتالوگ تبلیغاتی، بازاریابی در اینستاگرام

بازایابی با سایت، تراکت طلایی، بازاریابی پیامکی و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله  “تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. محمد قلی زاده
    محمد قلی زاده کاربر می‌گوید

    قطعا تبلیغات بدون خلاقیت هیچ بازدهی نداره ، یادمه یکی از شرکت های معروف خارجی تبلیغاتشو روی برگه ای به ابعاد پول همون کشور که در یک سمتش تبلیغات و سمت دیگه عکس خود پول بود رو تو خیابونا پخش کرد و مردم به فرض اینکه پول باشه اونو از خیابون می گرفتند و می خوندن.
    خلاقیت تو هر کاری عامل موفقیته..

    1. محمد محمدی
      محمد محمدی کاربر می‌گوید

      چه ایده جالبی. کاملا خلاقانه
      بله. با حرفتون کاملا موافقم

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.