Take a fresh look at your lifestyle.

در مورد بازاریابی ایمیلی بیشتر بدانیم

در مورد بازاریابی ایمیلی بیشتر بدانیمReviewed by حسین تیموری on Mar 13Rating: 5.0

در مورد بازاریابی ایمیلی بیشتر بدانیم …

 

 در این پست مقاله ای برای شما آماده کرده ایم در مورد معرفی بازاریابی ایمیلی و نحوه استفاده آن را در کسب و کار بررسی می کنیم .

 

تعریف بازاریابی ایمیلی :

بازاریابی ایمیلی، یکی از فعالیت های بازاریابی مستقیم یا Direct Marketing است که از طریق پست الکترونیکی ،برای ارسال پیام ، تبلیغات و اطلاع رسانی ها به بازدیدکنندگان و مشتریان سایت (یا هرنوع کسب و کاردیگری) استفاده می شود .

 

مهمترین نکته:

در ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی نحوه ارتباط با مخاطبان هدف است که شامل بازدیدکنندگان ، مشتریان ، دوستان و آشنایان و … می شود .

 

در بازاریابی ایمیلی باید به سوال هایی که در ذهن به وجود می آیند باید پاسخ شفاف بدهید مانند:

– چگونه اطمینان پیدا کنم ، ایمیل من به مخاطب مورد نظر رسیده است ؟
– چگونه از نظرات ،بازخوردهای مخاطبانی که ایمیل مرا دریافت کرده اند مطلع شوم ؟
– و سوالاتی از این دست که به شما در بهبود روند اجرایی بازاریابی ایمیلی موفق کمک می کند.

 

کاربران را به سمت خود جذب کنید ! چرا و چگونه؟

زمانی که شما قصد دارید تا با بازاریابی ایمیلی ، فروش محصولات خود را افزایش دهید یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید ، باید به نحوه ارتباط با آنها دقت کنید ، ارتباط با کاربران از طریق فرم های عضویت و یا خبرنامه های ایمیلی می تواند صورت بگیرد که شما با استفاده از این فرم ها در وب سایت خود می توانید به راحتی پایگاه داده ای از ایمیل ها افراد را در سایت خود داشته باشید و با آنها در ارتباط باشید .

 

بازاریابی ایمیلی بدون اعتماد سازی معنایی ندارد !

برای اینکه به یک اصل بازاریابی موفق دست پیدا کنید ، باید اعتماد سازی را بخوبی انجام دهید . اعتماد سازی باعث می شود که مخاطبان سایت شما راحتتر راه های ارتباطی با شما را شناسایی و به سمت شما جذب شوند.

 

انواع دسته بندی بازاریابی ایمیلی:

 

خبرنامه :

ابزاری شناخته شده برای مدیران کسب و کارهاست که می توانند به راحتی با مخاطبان از طریق سایت در تماس باشند وهمچنین مدیران می توانند با کاملتر شدن اعضاء خبرنامه به یک پایگاه داده از ایمیل مشتریان و بازدیدکنندگان دسترسی داشته باشند .

 

Digest ها :

 این دسته به مخاطبان خلاصه ای از محصول یا خدمات شما را معرفی می کند و روند بازاریابی در این روش خلاصه محور است .

 

بازاریابی ایمیل های اختصاصی :

این نوع ایمیل ها فقط در مورد یک محصول یا خدمت خاصی به معرفی و جذب مشتری می پردازند .

 

بازاریابی از طریق ایمیل های تبلیغاتی :

در این روش دیتابیسی از آدرس های ایمیل مخاطبان در دسترس شماست و می توانید هرگونه تبلیغی را برای آنها ارسال کنید .

 

یک تیر و دو نشان با بازاریابی از طریق ایمیل های تبادلی:

در این نوع از بازاریابی با هر فعالیتی که شخص در سایت انجام می دهد ، یک ایمیل حاوی متن مورد نظر و تبلیغات به آدرس ایمیل مخاطب فرستاده می شود و باعث می شود که سایت هم از نظر اعتماد سازی و هم نشان دادن پیغام مورد نظر در قالب ایمیل تبلیغاتی باشد .

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.