Take a fresh look at your lifestyle.

7 روش برای به دست آوردن ایمیل

7 روش برای به دست آوردن ایمیلReviewed by Marjan on Jan 14Rating:

یکی از موثر‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی است. البته برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ لازم است که شما نکاتی را مورد توجه قرار بدهید. یکی از مهم‌ترین این نکات این است که شما بتوانید لیستی از ایمیل‌های افرادی را تهیه کنید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و می‌توانند در آینده تبدیل به مشتریانی وفادار برای کسب و کار شما شوند.

به دست آوردن ایمیل

 

7 روش برای به دست آوردن ایمیل2

 

شما باید از روش‌هایی استفاده نمایید که افراد با میل و رضایت ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند. چرا که در این صورت و ارسال ایمیل به افرادی که این اجازه را به شما نداده‌اند، باعث خواهد شد که آن‌ها به ایمیل‌های شما به چشم مزاحم نگاه کرده و همین موضوع باعث عدم موفقیت شما در ایمیل مارکتینگ خواهد شد. در این مقاله به 7 روش میپردازیم که با استفاده از ان‌ها شما می‌توانید لیستی از ایمیل‌های افرادی را تهیه کنید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و با میل و رضایت ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.

1- قرار دادن یک فرم عضویت خبرنامه ایمیلی در قسمت‌های مختلف وب سایت

مهم‌ترین کاری که شما برای به دست اوردن ایمیل افراد مرتبط با کسب و کارتان باید انجام دهید این است که یک فرم ثبت نام را در قسمت‌های مختلف وب سایت خود قرار دهید تا مخاطبان در زمان ثبت نام در وب سایت شما ایمیلشان را در اختیارتان قرار دهند. فرم عضویتی که شما در وب سایت خود قرار می‌دهید باید ساده و کوتاه باشد تا کاربران بتوانند در زمان کوتاهی و به ساده‌ترین شکل ممکن در آن ثبت نام نمایند.

فرم عضویتی که شما می‌خواهید از آن استفاده نمایید باید در صفحات مختلف وب سایت قرار داده شده و واضح و در دسترس نیز باشد. مخاطبان باید به راحتی آن را ببینید و در آن ثبت نام نمایند. شما باید به دنبال این باشید که بازدیدکنندگان در خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند و در ان ثبت نام نمایند. فراموش نکنید که اگر شما بتوانید این ارتباط ایمیلی را ایجاد کنید تمامی بازدیدکنندکان از وب سایت شما می‌توانند تبدیل به مشتریانی شوند که از شما خرید انجام می‌دهند.

2- دادن امتیاز به کسانی که عضو خبرنامه ایمیلی شما شوند

 

7 روش برای به دست آوردن ایمیل5

 

پیشنهاد استفاده از برخی خدمات رایگان، تخفیفات ویژه و … تماماً پیشنهاد‌هایی هستند که میتوانند بازدیدکنندگان را وسوسه کنند که ایمیلشان را در اختیار شما قرار داده و در خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند. پیشنهادات وسوسه انگیزی که شما می‌توانید به مخاطببان خود بدهید بستگی به نوع کسب و کار شما دارد.

مثلا می‌توانید به مخاطبان پیشنهاد دهید که در صورت عضویت در خبرنامه ایمیلی فایل‌های آموزشی مرتبط با کسب و کارتان را به صورت رایگان برای آن‌ها ارسال خواهید کرد و یا اینکه بگویید برای کسانی که عضو خبرنامه ایمیلی شما می‌شوند جوایزی را به قید قرعه در نظر خواهید کرد. به این موضوع دقت کنید که پیشنهادات شما باید با ارزش بوده و نمونه‌های رایگان آن در اینترنت موجود نباشد. حتی شما می‌توانید در دوره‌های زمانی خاص فروش‌های فوق‌العاده‌ای را با تخفیفات ویژه تنها برای کاربران عضو خبرنامه ایمیلی خود برگزار کنید.

3- در کاربران حس اعتماد را ایجاد کنید

اگر می‌خواهید بازدیدکنندکان وب سایت شما به راحتی ایمیلیشان را در اختیار شما قرار دهند باید اعتماد ان‌ها را به دست بیاورید. به کاربران این اطمینان را بدهید که ایمیل آن‌ها در نزد شما محفوظ خواهد و لیست ایمیل‌های کاربران خود را در اختیار کسب و کار دیگری قرار نمی‌دهید. همچنین به کاربران خود این اطمینان را بدهید که تنها ایمیل‌هایی را برای آن‌ها ارسال خواهید کرد که مرتبطط با زمینه‌ای باشد که به آن علاقه داشته و به خاطر آن ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.

اگر قولی امتیازی را به اعضای خبرنامه ایمیلی خد داده‌ااید حتما به ان پایبند باشید. مثلا اگر گفته0ای که برای این اعضا مقالات اموزشی مرتبط با کسب و کارتان را ارسال خواهید کرد حتما ای کار را انجام دهید. همچنین به مخاطبان این اطمینان را بدهید که در هر زمانی و به هر دلیلی اگر بخواهند عضوخبرنامه ایمیلی شما نباشند این امکان برای ان‌ها وجود دارد که عضویت خود را لغو کنند.

4- قرار دادن امکان اشتراک گذاری در ایمیل‌های ارسالی

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
بازاریابی با ایمیل ترفندهای بنفش

7 روش برای به دست آوردن ایمیل4

 

اگر شما محصول یا خدمات جالبی ارائه می‌دهید یا مطالب مفیدی در ایمیل‌های ارسالی شما وجود دارد این شانس را خواهید داشت که مخاطبانتان شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و شما هر روز شاهد افراد بیشتری باشید که در خبرنامه ایمیلی شما عضو می‌شوند. در این صورت لیست ایمیل‌های شما هر روز بزرگ‌تر می‌شود و همین موضوع باعث بالا رفتن شانس شما در بازاریابی ایمیلی می‌شود. پس حتما باید امکان اشتراکگذاری را برای ایمیل‌های خود فعال کنید و این نکته را مورد توجه قرار دهید که اگر دیگران و مخاطبانتان از ایمیل‌های مربوط به کسب و کارتان تعریف کندد به راحتی افراد زیادی جذب خبرنامه ایمیلی شما خواهند شد.

5- ایمیل‌هایی حاوی مطالب مفید و ارزشمند ارسال کنید

برای مخاطبان خود ارزش و احترام زیادی قائل باشید و در ایمیل‌های ارسالی خود تنها به فکر فروش محصولاتتان نباشید. ایمیل‌های شما باید حاوی مطالب مفید و ارزشمندی در ارتباط با کسب و کارتان باشد به صورتی که مخاطبان با لذت آن‌ها را بخوانند. این کار نه تها باعث فروش بیشتر شما خواهد شد بلکه مخاطبان را تبدیل به مشتریانی وفادار به کسب و کار شما خواهد کرد.

یکی از مهم‌تری محاسن ارسال ایمیل‌هایی حاوی مطالب ارزشمند و مفید این است که مخاطبان ایمیل‌های شما را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می‌گذارند و شما می‌توانید ایمیل‌ این افراد را نیز به دست بیاورید چرا که آن‌ها نیز با رضایت فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی شما را پر کرده و منتظر ایمیل‌های شما خواهند بود. اما اگر ایمیل‌های ارسالی شما حاوی مطالب مفیدی نباشند و تنها بر روی فروش محصولات تکیه کنند شما نه تنها عضو جدیدی را جذب نخواهید کرد بلکه باعث لغو عضویت تعداد زیادی از اعضای خبرنامه ایمیلی خود نیز خواهید شد.

6- شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط با کسب و کارتان

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
ماه اول 10 میلیون درآمد داشتم

7 روش برای به دست آوردن ایمیل3

 

شما می‌توانید با شرکت در نمایشگاه‌هایی که در ارتباط با کسب و کار شما برگزار می‌شوند ایمیل افراد مرتبط با کسب و کار خود را به دست بیاورید. زمانی که شما در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنید این شانس را خواهید داشت که به طور مستقیم با افرادی برخورد داشته باشید که به کسب و کار شما مرتبطند و یا به آن علاقه دارند. نمایشگاه‌ها مکان مناسبی هستند که شما ضمن معرفی کسب و کار خود از افراد بخواهید که در خبرنامه ایمیلی شما عضو شده و با شما در ارتباط باشند. حتی می‌توانید لپ تاپی را در انجا قرار داده تا افراد خودشان بتوانند در خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند.

7- استفاده از شبکه‌های اجتماعی

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی متنوع بسیار گسسترش پیدا کرده است و شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و در این شبکه‌ها افراد را متقاعد کنید که به خبرنامه ایمیلی شما بپیوندند و ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند. حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر معرفی بهتر کسب و کار شما این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فرم ثبت نام در خبرنامه ایمیلی خود را در شبکه‌های اجتماعی نیز قرار دهید. شما در این شبکه‌ها نیز می‌توانید به مخاطبان توضیح دهید که عضویت در خبرنامه ایمیلی شما چه مزایای را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

نتیجه‌گیری

برای استفاده موثر از بازاریابی ایمیلی باید شما لیستی ازایمیل‌های افرادی را داشته باشید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و با میل و رغبت خود ایمیلشان را در اختیار شما قرار داده‌اند. ارسال ایمیل به افرادی که راضی به انجام این کار نیستند‌ نمی‌تواند چندان موفقیت آمیز باشد. پس سعی کنید اعتماد را در مخاطبان خود ایجاد کرده و با استفاده از روش‌های گفته شده لیستی از ایمیل‌های ان‌ها را تهیه کنید.

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.