Take a fresh look at your lifestyle.

12 کلید طلایی برای تبلیغات موفق

12 کلید طلایی برای تبلیغات موفقReviewed by باقری on Dec 10Rating: 5.0

دو فروشگاه لباس در محله مشترکی فعالیت داشتند.

یکی از آن‌ها معمولاً شلوغ و دیگری جز مشتریان خاص خود مشتری دیگری جذب نمی‌کرد.

هر دو فروشگاه امروزی و شیک بودند.

اغلب افراد ساکن در محله بدون اینکه دلیل آن را بدانند برای خرید به فروشگاه شماره یک مراجعه می‌کردند.

مساحت فروشگاه، کارکنان مناسب، دکور شیک، مدیریت بااخلاق از ویژگی‌های هر دو فروشگاه بود.

درواقع جذب مشتری به فروشگاه شماره یک دلیل قوی‌تری داشت.

فروشگاه شماره یک همیشه از ابزار قدرتمندی به اسم تبلیغات استفاده می‌کرد.

کاتالوگ محصولات و داشتن صفحه فروشگاهی در شبکه‌های اجتماعی کاری بود که فروشگاه شماره یک انجام می‌داد.

همسایه ها معمولاً از طریق صفحه فروشگاه از محصولات جدید و تخفیفات فصلی باخبر می‌شدند.

مشتریان، صفحه فروشگاه را از روی تراکتی که سال قبل روی محصولات داده شده بود، پیدا کردند.

فروشگاه شماره 2 همیشه در رقابت عقب می‌ماند.

او به هزینه تبلیغات اعتقادی نداشت.

بدین‌صورت فروشگاه شماره یک با تبلیغات خود در عرصه رقابت می‌تاخت.

اگر شما هم هزینه برای تبلیغات را خرج‌کرد اضافه می‌دانید و یا راه تبلیغات موفق را نمی‌دانید با ما همراه باشید.

در این مقاله به روش‌های مؤثر تبلیغات می‌پردازیم.

 تبلیغات موفق

زمانی که نشانه‌های بیماری در جسم شما حاصل می‌شود، نمی‌توانید بدون بررسی از منشأ مشکل آگاهی یابید.

در این مواقع آزمایش‌هایی صورت می‌گیرد تا نشان دهد شما باید برای دستیابی به سلامتی چه‌کاری انجام دهید.

تبلیغات مانند این آزمایش‌ها است، تا آن را انجام ندهید به سلامتی یعنی فروش بیشتر نمی‌رسید.

هرچقدر این آزمایش‌ها وسیع‌تر باشد، شما سریع‌تر به سلامتی نزدیک می‌شوید.

این موضوع در مورد تبلیغات نیز صادق است، هرچقدر وسیع‌تر باشد، شما به فروش بیشتری می‌رسید.

1. چه چیزی باعث می‌شود شما از رقیبتان متمایز شوید؟

تبلیغات موفق و مؤثر می‌تواند به شما کمک کند.

مردم همیشه با تبلیغات از تمام انواع کسب‌وکار در تماس هستند.

بنابراین چه چیزی باعث می‌شود مشتریان بالقوه شما محصول یا سرویس شرکت شما را در مقایسه با یکی از رقبای شما خریداری کنند؟

 این چیزی است که باید بفهمید و در تبلیغ خود روی آن متمرکز شوید.

 به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب‌وکار شما یک انتخاب درست است و چرا نباید رقبای شما را در نظر بگیرند.

 پس شانسی برای پیروزی وجود دارد.

در اینجا از چیزی صحبت می‌کنیم که معمولاً در محافل بازاریابی به‌عنوان «گزاره فروش منحصربه‌فرد» مطرح می‌شود.

هر تبلیغ باید پیشنهادی برای مصرف‌کننده داشته باشد.

 هر آگهی باید به خواننده بگوید: «این محصول را برای این مزیت خاص خریداری کنید.»

پیشنهاد باید به صورت رقابتی ارائه شود.

باید منحصربه‌فرد باشد – یا در برند و یا در یک ادعا – باقی مسائل، حوزه تبلیغاتی خاص ایجاد نمی‌کند .

این پیشنهاد باید آن‌قدر قوی باشد که توده‌ها را جابجا کند و مشتریان جدید و مشتریان بالقوه را جذب کند .

در اینجا نمونه‌های خوبی از تبلیغات معمول محصولات آورده شده است .

تبلیغ شامپو: شما از شوره سر خلاص می‌شوید.

تبلیغ پیتزا: یک پیتزای تازه و داغ که ظرف چند دقیقه یا کم‌تر با پیک رایگان تحویل داده می‌شود.

تبلیغ آژانس هواپیمایی: ما تورهای امن و ارزان‌قیمت را برای آسایش شما در سفر فراهم کرده‌ایم.

نمونه‌های بیشتری وجود دارند .

هدف در اینجا کمک به شما برای توسعه نقطه تمایز برای تبلیغات است .

چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟ بی‌نظیر بودن.

یکی از بهترین راه‌های تبلیغات موفق، منحصربه‌فرد بودن است.

چرا هیچ‌کس دیگری این کار را نمی‌کند؟ این همان چیزی است که به دنبالش هستید.

برای مثال، یک شرکت بازاریابی را در نظر بگیرید که در حال شروع کار با یک وکیل مهاجرت است. چند نکته می‌تواند او را از رقابت خارج کند.

1: او یک وکیل مهاجرت است که مهاجر هم هست.

2: او همچنین به یک مجله آنلاین کمک می‌کند تا به کسانی که مایل به مهاجرت از طریق تحصیل هستند کمک کند.

3: او یک شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی دارد.

اگرچه او خدمات متفاوتی نسبت به رقبای خود ارائه نمی‌دهد، اما چندین راه منحصربه‌فرد دارد که با آن‌ها کسب‌وکار را انجام می‌دهد.

این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از همه این‌ها در زمان توسعه usp (نقطه تمایز) او است.

لطفاً به خاطر داشته باشید که هر usp تقریباً بهتر از هیچ است و می‌تواند بعداً تغییر کند و اصلاح شود .

یک‌چیز دیگر که باید در ذهن داشته باشید این است که شما مجبور نیستید تنها کسی باشید که کاری را انجام می‌دهید و یا محصولی را ارائه می‌دهید که در usp تان ذکرشده باشد.

این می‌تواند کاری باشد که دیگران انجام می‌دهند اما هیچ‌کس دیگری در آن ارتقا نمی‌یابد .

یک بسته کاغذ و چند قلم بردارید و با این کار لذت ببرید.

هر چه سریع‌تر آزمایش‌ها را انجام دهید.

من مطمئنم که شما با ایده‌های درخشان وارد عرصه تبلیغات می‌شوید.

2. از یک تیتر قدرتمند استفاده کنید: توجه آن‌ها را جلب کنید.

چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

تیتری برای تبلیغات ایجاد کنید که جلب ‌توجه کند.

جلب کردن توجه یک مهارت تمرینی است.

جلب‌توجه کردن می‌تواند ظریف باشد.

مردم به‌سرعت چیزها را اسکن می‌کنند.

هرروز با تعداد زیادی تبلیغات احاطه می‌شوند و در اغلب مواقع به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند.

به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که آگهی شما عملاً کنترل می‌شود و توجه آن‌ها را جلب می‌کند .

شما این کار را با یک تیتر مؤثر انجام می‌دهید .

نویسنده بزرگ تاریخی، دیوید اگیلوی در این زمینه می‌گوید: «به‌طور متوسط تعداد زیادی از مردم تیتر روزنامه‌ها را می‌خوانند؛ وقتی تیتر خود را نوشتید هشتاد سنت از یک دلار را صرف کرده‌اید.»

سؤالی که باید بپرسید این است که «سعی در جلب‌توجه چه کسی دارید؟ » چه چیزی توجه آن‌ها را جلب می‌کند؟

نامه‌های فروش بازاریابان عمدتاً به خاطر تیترهای پرقدرت پاسخ زیادی دریافت می‌کند.

عناوین بزرگ در بسیاری از اشکال ظاهر می‌شوند.

اگیلوی یک‌بار اظهار داشت که در عرض سه ساعت یک تبلیغ خواهد نوشت و سپس سه هفته طول خواهد کشید تا یک تیتر برای آن مطرح کند.

برخی از عناوین ارزش خبری دارند، مانند انتشار یک محصول یا سرویس جدید.

برخی دیگر از مزایای بسیار بالایی برخوردار هستند.

اغلب آن‌ها در حقایق خود به‌طورکلی خاص هستند.

سایرین از یک زاویه منفی (مانند «کاهش هزینه‌ها» برخلاف «افزایش سود»)استفاده می‌کنند.

 فهرستی از تیترهای موفق که توسط بازاریابان تاکنون نوشته‌شده است را گردآوری کنید و نقاط قوت آن را بیابید.

3. به آن‌ها پیشنهادی کنید که نتوانند رد کنند.

مصرف‌کنندگان یک معامله را دوست دارند.

پس یک پیشنهاد خوب به آن‌ها بدهید تا آن‌ها بار دیگر به شما بازگردند.

این نیز یکی از بهترین راه‌های تبلیغات موفق است.

هنگامی‌که پیشنهاد غیرقابل مقاومت خود را مطرح کردید، مطمئن شوید که با افتخار آن را تبلیغ می‌کنید.

وقتی مردم می‌بینند که چیزی عالی برای ارائه به آن‌ها دارید، مقاومت در برابر آن دشوار خواهد بود.

 در تعیین اینکه چقدر می‌توانید برای یک محصول یا سرویس مقدماتی هزینه کنید، به ارزش کل مشتری فکر کنید(CLV)، مقدار هزینه یک مشتری در طول زمان برای شرکت شما مفید خواهد بود.

 ۴.  در مورد مزایا صحبت کنید. در محصولات چه چیزی برای آن‌ها وجود دارد!

تبلیغات باید بر منافع تمرکز کنند.

مشتری نباید پس از خرید بگوید: آه، چه فایده داشت!

توضیح ویژگی‌های محصول یا خدمات شما مهم است، اما توضیح مزایا برای مشتری واقعاً آیتمی است که همه‌چیز به آن وابسته است.

به‌هرحال، مردم بیشتر به آنچه از خدمات شما دریافت می‌کنند، نسبت به آنچه انجام می‌دهید علاقه‌مند هستند. منطقی است؟

 این خیلی پیچیده نیست. این کاری است که باید انجام دهید تا آن را مشخص کنید:

 تمام خدمات یا محصولات را فهرست کنید.

برای هر یک از آن‌ها تمام ویژگی‌های محصول یا خدمت را لیست کنید.

سپس، آن‌چه نتیجۀ هر ویژگی – فایده برای مشتری – است را فهرست کنید.

5. یک تبلیغات خبری ایجاد کنید.

 این‌یک تبلیغ است که شبیه یک مقاله خبری است.

 به همین دلیل است که این موضوع مهم است.

 مردم هفت بار بیشتر از یک تبلیغ علاقه دارند که یک مقالۀ خبری را بخوانند.

 مردم سراسر روز تبلیغات معمولی را در اطراف خود می‌گیرند.

اگر به آن‌ها چیزی بیش ازآنچه دیگران ارائه می‌دهند، ندهید، هیچ انگیزه‌ای برای خواندن تبلیغ شما وجود ندارد.

 ایجاد یک تبلیغ مؤثر که توجه را جلب می‌کند و اطلاعات زیادی را فراهم می‌کند همیشه آسان نیست.

یک مقاله خبری می‌تواند به این مهم دست یابد، چون به‌احتمال‌زیاد روی آن کلیک کرده و خوانده می‌شود.

بهترین مثال که به ذهن می‌رسد یک تبلیغ است که بیش از ۶۰ سال پیش در ژورنال وال‌استریت انجام شد.

این تبلیغ با تیتر «آنچه همه باید در مورد بورس سهام بدانند» بود.

۱۰ هزار پرسش در یک روز برای این مقاله ایجاد شد.

 ۶. از ترس دور شوید: پیشنهاد خود را با ریسک آزاد کنید.

 مردم در مورد خرج کردن پولشان نگران هستند.

تعداد زیادی محصولات باکیفیت پایین در بازار وجود دارد.

 مردم نگران این هستند که وقتی نوبت به خرید محصولات و خدمات برسد، پول نقد خود را هدر می‌دهند.

اگر مردم از این می‌ترسند که پول خود را از دست بدهند و از خرید خود پشیمان شوند، بعید است که محصول شما را بخرند.

اگر این تردیدها را حذف کنید، به مردم انگیزه‌ای داده می‌شود تا محصول یا سرویس شما را امتحان کنند.

اگر مشتریان بالقوه بدانند که در صورت راضی نبودن می‌توانند پولشان را پس بگیرند، کم‌تر نگران هدر دادن پول نقد خواهند بود و احتمالاً آن را امتحان خواهند کرد.

 علاوه بر این، اگر شرکت مایل به ایستادن پشت محصول باشد، افراد خیلی زود نسبت به محصول احساس بهتری دریافت می‌کنند.

ضمانت بازگشت کالا نشان می‌دهد که محصول شما ارزشمند است و شما بیم ندارید که آن را با ضمانت آزاد به خطر بیندازید.

تقریباً تمام فروشگاه‌های بزرگ از کالای مرجوعی استفاده کرده و تضمینی برای بازگشت محصولات خود دارند.

به‌جرئت می‌توان گفت کالای مرجوعی  از بهترین راه‌های تبلیغات موفق است.

یکی از موفق‌ترین تبلیغات در تاریخ، تبلیغ مجله‌ای است که کتاب معروف «نحوه برد دوستان و تأثیر بر مردم» را در سال ۱۹۳۷ به فروش رساند.

از مردم خواسته شد در صورت نارضایتی کتاب را پس بدهند.

این‌ یک فراخوان فوق‌العاده بود.

7. آن را فوری روشن کنید، «به آن‌ها یک دلیل برای خرید کردن» بدهید.

 شما نمی‌خواهید فقط بذر را با تبلیغات خود بکارید، از مردم بخواهید که به جلو حرکت کنند و کاری در مورد پیشنهاد شما انجام دهند.

برای مثال آزمایش‌ها را انجام داده‌اید و علت بیماری در بدن شما مشخص‌شده است.

در این مرحله باید اقدامات درمانی را شروع کنید، در غیر این صورت نتایج بهبود حاصل نخواهد شد.

زمانی که افراد یک آگهی را می‌بینند و در مورد خرید از شرکت فکر می‌کنند، ممکن است واقعاً این کار را بکنند.

مردم اغلب در زندگی خود دغدغه‌های بسیاری دارند و ممکن است محصولات و تبلیغی را که به آن علاقه داشته‌اند فراموش ‌کنند.

بنابراین، شما باید مردم را تشویق کنید که در حال حاضر بیشتر عمل کنند تا بعد.

برای مثال، می‌توانید پیشنهاد مقاومت‌ناپذیر خود را محدود کنید.

اگر مردم ببینند که آن‌ها فقط مقدار مشخصی زمان برای خرید دارند، مثلاً چند ساعت یا چند روز، برای ایجاد یک معامله فراموش‌نشدنی که در حال حاضر نسبتاً هیجان‌زده هستند، بیشتر از بعداً حرکت خواهند کرد.

بسیاری از مردم فرض می‌کنند که آن‌ها قادر خواهند بود همان معامله را بعداً انجام دهند.

اما اگر آن‌ها بدانند که نمی‌توانند (محدودیت زمانی)، بیشتر احتمال دارد که این معامله را انجام دهند.

احساس اضطرار در خریدار ایجاد کنید.

 اساساً به مشتریان خود بگویید: امروز باید ثبت‌نام کنید چون باعث می‌شود که شما به اهداف خود (خرید باکیفیت و ارزان) برسید.

 به مشتری نگویید که این پیشنهاد فردا خوب خواهد بود؛ آن‌ها باید امروز خرید کنند.

 این تنها راه ایجاد حس فوریت نیست.

می‌توانید یک‌فصل یا رویداد آتی را نیز زمانی که محصول شما برای خرید افراد مفید خواهد بود، به ارمغان آورید.

ایجاد فوریت برای خرید یکی از روش‌های موفق در راه درآمدزایی است.

8. استفاده از شهادت مشتریان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایجاد تبلیغ مؤثر، ایجاد اعتماد و علاقه به شرکت شماست.

به یاد داشته باشید که این روزها مردم نگرانی‌های زیادی دارند، به‌خصوص زمانی که آنلاین هستند.

مهم است که برای کسب‌وکار، محصولات و خدمات خود اعتماد ایجاد کنید تا آن‌ها بدانند که شرکت شما انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید این کار را با نشان دادن این‌که دیگران درگذشته از تصمیم خود برای خرید یا کار با شما راضی بوده‌اند، انجام دهید.

 یک‌راه عالی برای انجام این کار، اضافه کردن یک رضایت‌نامه و یا دوتا از آگهی‌های شما از کسانی است که از شرکت و محصولات آن راضی هستند.

مردم به مشتریان دیگر اعتماد می‌کنند و می‌خواهند بدانند در مورد یک شرکت چه می‌گویند.

شما نمی‌توانید مردم را وادار به بررسی نظرات آنلاین در مورد کسب‌وکار خود کنید، اما می‌توانید با افزودن یک گواهی‌نامه از یک مشتری فعلی، همان آرامش ذهنی را به آن‌ها بدهید.

دیدن اینکه مصرف‌کنندگان دیگری که آن‌ها را دوست دارند و از محصول شما راضی هستند، می‌تواند مشتریان احتمالی را تشویق کند که خرید از شما را امتحان کنند.

9. استفاده از گرافیک جذاب

 مردم تصویری هستند و به آیتم‌های تصویری بیشتر واکنش نشان می‌دهند.

به همین دلیل است که رشته گرافیک به یکی از شغل‌های زودبازده و پرسود تبدیل‌شده است.

 متن ساده بر روی یک پس‌زمینه ساده می‌تواند خسته‌کننده باشد.

مردم همیشه همۀ ‌چیزهایی را که در یک تبلیغ یا یک مقاله نوشته‌ شده است را نمی‌خوانند.

برای مثال، می‌توانید تصویری از آنچه را که باید ارائه دهید منتشر کنید، یا می‌توانید چیزی را منتشر کنید که توجه را به خود جلب کند.

شما می‌توانید خودتان عکس بگیرید، یا می‌توانید به دنبال تصاویر رایگان به‌صورت آنلاین بگردید.

اضافه کردن چیزی بصری به جلب‌توجه بیشتر به شرکت شما کمک می‌کند.

10. برنامه‌ریزی تبلیغاتی

برنامه تبلیغاتی خود را برای چند ماه بعد برنامه‌ریزی کنید.

عدم موفقیت در برنامه‌ریزی تبلیغات از قبل، پول شما را هدر خواهد داد.

«من زمان کافی نداشتم»، «من برای انجام این کار تحت‌فشار بودم»، جملات رایجی هستند که وقتی نتایج منفی حاصل می‌شود، شنیده می‌شوند.

یک تقویم خالی بردارید و روزها، ماه‌ها و یا چهارفصل را برای تبلیغ در بازارهای هدف خود پرکنید.

11. امتحان و بررسی

بنرها و تبلیغات خود را امتحان کنید.

 تنها با آزمون‌وخطا می‌توان اساس بهترین نرخ پاسخ‌ها را برای تبلیغات خود تعیین کرد.

 به حداکثر رساندن پاسخ به میزان هزینه صرف شده بسیار مهم است.

 گاهی نوشتن مجدد متن یا تنظیم طرح آگهی می‌تواند تفاوت بین یک واکنش متوسط و یک موفقیت بزرگ و بازدهی بالا (بازگشت سود سرمایه‌گذاری) را ایجاد کند.

باید بفهمید چه چیزی برای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند.

با آزمون‌وخطا بهترین راه‌های تبلیغات موفق را کسب می‌کنید.

بعدازاین که این موضوع را پیدا کردید، باید بر سر راه مبارزات تبلیغاتی آینده خود بر روی موفقیت شرکت بمانید.

۱2. اطلاعات تماس کامل

 شما نمی‌توانید باور کنید که من بارها تبلیغات، (اغلب تبلیغات مجله، پوستر، بیلبورد و غیره) را بدون اطلاعات تماس با شرکت دیده‌ام.

 این اشتباه را نکنید.

اگر فقط به آن‌ها بگویید چه چیزی می‌فروشید، اما اطلاعاتی از چگونگی ارتباط ندهید، چیزی جز اتلاف پول نیست.

به آن‌ها بگویید که چه باید بکنند تا محصولات را به دست آورند.

 تصور نکنید که آینده و مشتریان شما مشخص می‌کنند که چطور آنچه را ارائه می‌کنید به دست آورید.

 آن‌ها اغلب به جستجوی کار شما نمی‌پردازند، پس بروید و به آن‌ها بگویید که باید چه‌کار بکنند.

اگر مجبور باشند از شما اطلاعاتی کسب کنند، پس به آن‌ها بگویید که چگونه با شما تماس بگیرند.

هدف این است که آن را تا جایی که ممکن است به‌راحتی برای مشتری هدف خود انجام دهید تا آنچه را که می‌خواهید به دست آورید.

آن را به همان اندازه که ممکن است برای آن‌ها آسان کنید و یا نتیجه خوبی برای شما نخواهد بود.

 شما باید از آگهی‌های خود برای ارتباط دادن افراد به وب‌سایتتان برای اطلاعات بیشتر به‌عنوان بخشی از اطلاعات تماس استفاده کنید.

این امر به چند دلیل ضروری است:

اول، اگر کسی سایت شما را چک کند و تحت تأثیر آن قرار بگیرد، شما شانس بهتری برای تبدیل آن‌ها به مشتریان حقیقی دارید.

دوم، شما می‌توانید ببینید آگهی‌های شما چگونه عمل می‌کنند و چه چیزی مشتریان را به وب‌سایت هدایت می‌کند.

در این صورت می‌توانید ایده‌هایی را از این‌که کمپین شما چقدر خوب کار می‌کند، به دست آورید.

بنابراین، اگر شما به نتایجی که به دنبال آن هستید دست پیدا نمی‌کنید، می‌دانید که در کجا باید تغییراتی ایجاد کنید.

همیشه صادق باشید.

 به یاد داشته باشید که همیشه باید زمانی که قول داده‌اید محصول به دست مشتریان می‌رسد کالا را تحویل دهید.

 ایجاد یک تبلیغ مؤثر بسیار عالی است، اما اگر شما مشتریان خود را خوشحال نکنید، تبلیغ شما به شما کمک نخواهد کرد.

این ۱2 نکته برای ایجاد بهترین راه‌های تبلیغات موفق می‌تواند به ترفیع شما کمک کند تا بالاتر از رقیبتان بایستند.

شما می‌توانید تبلیغات جذاب خود را ایجاد کنید تا مردم را در مورد آنچه ارائه می‌دهید هیجان‌زده کنید.

این به شما کمک می‌کند نرخ تبدیل خود را به مشتریان واقعی افزایش دهید.

نتیجه‌گیری

تبلیغات همواره بهترین راه برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید بوده است.

اگر در عرصه تبلیغات از رقبای خود عقب بمانید، چیزی برای جبران کردن جز شروع استراتژی‌های جدید تبلیغاتی نخواهید داشت.

روش‌های مختلف را امتحان کنید تا بهترین گزینه‌های تبلیغات را برای تجارت خود بیابید.

ابتدا باید بازار هدف خود را بیابید، شما باید از اینکه تبلیغات برای چه کسی انجام می‌شود آگاه باشید.

تبلیغات برای گروه سنی مختلف و جنسیت مختلف، متفاوت خواهد بود.

دومین قدم برای کسب تبلیغات موفق، استفاده از تیتر و عنوان جذاب است.

تیتر تبلیغاتی شما باید آن‌قدر جذاب باشد که مخاطب را درگیر کند.

سومین مرحله برای تبلیغات این است که پیشنهادهای هیجان‌انگیز ایجاد کنید تا مخاطب نتواند از خرید منصرف شود.

چهارمین روش این است که مزایای محصولات را به مشتری بازگو کنید.

مشتری برای خرید دلیل می‌خواهد، آن دلیل را ایجاد کنید.

پنجمین گام این است که تبلیغات را در قالب خبر ارائه دهید.

معمولاً اخبار از تبلیغات برای مردم هفت برابر بیشتر جذابیت دارد.

ششمین روش اینکه ضمانت بازگشت وجه در صورت مغایرت با کیفیت و ویژگی‌های درج‌شده در تبلیغات را به مشتری بدهید.

این روش به‌صورت اعجاب‌انگیز عمل می‌کند، زیرا به مشتری اطمینان خاطر می‌دهد.

در هفتمین قدم، شما باید فوریت برای خرید در مشتری ایجاد کنید.

یکی از معمول‌ترین روش‌های این مرحله این است که محدودیت زمانی برای خرید در نظر بگیرید.

هشتمین روش این است که شما می‌توانید از نظرات دیگر مشتریان برای کسب اعتماد مشتریان بالقوه استفاده کنید.

نهمین روش این است که از قدرت جذب تصاویر بهره بگیرید.

معمولاً خواندن متن‌های طولانی برای مخاطبان خسته‌کننده است.

بهتر است پیام خود را با گرافیک انتقال دهید.

در دهمین روش، شما باید یک برنامه‌ریزی تبلیغاتی داشته باشید.

یازدهمین روش، موارد تبلیغاتی را پس از تبلیغات بررسی کنید تا ایده آل ترین آن را بیابید.

آخرین نکته این‌که اطلاعات تماس برای برقراری ارتباط مشتریان با شما باید در تبلیغات گنجانده شود، در غیر این صورت تمامی تلاش‌ها بی‌ثمر خواهد بود.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
وظایف مدیریت تبلیغات

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع‌شده باشد.

از طریق قسمت دیدگاه‌ها، می‌توانید نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن 2+

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.