Take a fresh look at your lifestyle.

چه کسی مشتری می شود

چه کسی مشتری می شودReviewed by حسین تیموری on Apr 16Rating: 5.0

چه کسی مشتری می شود

 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای کارافرینی ، تولید محصول ،فروش و بازاریابی بسیار اهمیت دارد این است که بدانید چه کسی مشتری  می شود .

برای اینکه بدانید چه کسی مشتری می شود  و برای اینکه بتوانید محصولتان را بهتر ارائه دهید وهیچ مشتری ای  را از دست ندهید یعنی از فرصت های خود استفاده کنید و مشتری را راضی نگه دارید باید مراحلی را طی کرد در اینجا مراحلی را که طی خواهید کرد را اورده ام و

هر یک را شرح می دهم:

  • یک کاربر نهایی را از میان مشتریان بالقوه تان انتخاب خواهید کرد تا کاربر نمای شما باشد.
  • شرح مفصلی از ان شخص حقیقی تهیه خواهید کرد.
  • کاربر نما را به تمامی اعضای شرکت نوپایتان معرفی خواهید کرد تا مرجعی مناسب برای همه باشد.

 

توسعه ی کاربرنما را توضیح خواهم داد. که یکی از مهم ترین مراحل درشناخت مشتری است.

پروفایل کاربرنهایی: نشان دهنده ی مشتری هدف است.

کاربرنما: شخصی است که به بهترین شکل نشان می دهد مشتری اصلی برای بازار خط مقدم ساحلیتان چه کسی است.

 

کاربر نمایی که در حال ایجاد آن هستید در حقییقت مشتری نهایی است که از میان مشتریان بالقوه انتخاب می شود و به بهترین شکل ممکن، پروفایل کاربر نهایی را نشان می دهد.

 

 

تعریف کاربرنما سبب می شود:

  • مشتری هدف برایتان ملموس تر شود؛به گونه ای که همه اعضای تیم آن را درک می کنند.
  • اعضای تیم بر هدفی واحد ،یعنی راضی کردن مشتری هدف تمرکز می کنند.

 

انتخاب یک کاربر نهایی به عنوان کاربر نما باعث می شود درک ملموس تر و بهتری از کاربر نما داشته باشید و هر گونه حدس و گمان را

از کارتان دور کنید.

 
هیچ یک از کاربران نهایی به تنهایی نمی توانند نشان دهنده ی صد در صد ویژگی هایی باشند که یک کاربر نهایی در پروفایل کاربر نهایی تان دارد.اما چون در حال ساخت کاربر نهایی هستید، می توانید فردی را پیدا کنید که کاملا با پروفایلتان مطابقت داشته باشد و پس از ان می توانید محصولتان را حول ویژگی های این فرد، به جای ویژگی های کلی پروفایلی عام، توسعه دهید.
 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. kafichoob کاربر می‌گوید

    مطالب مبهم هستند

  2. حسن فکری کاربر می‌گوید

    مطالب عالی و تاثیر گذار هستند. ممنون

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.