Take a fresh look at your lifestyle.

موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا دلفیا

0 366
موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا دلفیاReviewed by حسین تیموری on Jun 26Rating: 5.0

 

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله1:30 دقیقه می باشد

مقدمه: ویلیام لارنس موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا دلفیا که یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است خواهیم گفت که ایشان چگونه کسب و کارش را شروع کرده وچگونه نام فیلا دلفیا را به ثبت رسانده و کسب و کارش را گسترش داده است.

برخی معتقدند دلیل‌ اینکه کرفت توانسته است چنین گروهی از نام‌های آشنا را به تصاحب خود در آورد، بیشتر به دلیل موفقیت نام تجاری پنیر فیلادلفیا بوده است.

 

شروع از ایده های نو :

موفقیت فیلادلفیا تا حد زیادی نتیجه نوآوری و ابتکار بود. در سال 1872، ویلیام لارنس ( موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا ) حق امتیاز نام تجاری پنیر پروسس شده‌اش (عمل آورده شده در یک فرآیند ویژه) را به ثبت رسانید و با‌این کار یک رسته غذایی کاملا‌ جدید، ابداع نمود. نوعی راحتی و سادگی که با نام تجاری فیلادلفیا پیوند خورده بود، با معرفی پنیر خامه‌ای پرچرب در دهه‌های بعدی، مورد تاکید بیشتر قرار گرفت.

 

ویلیام لارنس

 

 

هوش مالی و پیشرفت در کسب و کار :

ویلیام لارنس ( موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا )که در سال 1880، امتیاز پنیر خامه‌ای خود را به ثبت رسانیده بود، توانست در بازار شلوغ پنیر، برای خود فرصت پیشرفت پیدا کند. فیلادلفیا همچنین با قدم نهادن در زمینه جدیدی از بازاریابی، توانست به پیشرفت خود سرعت دهد. با پیشگامی‌در شیوه‌های جدید تبلیغات، از جمله حمایت از برنامه‌های رادیو و آگهی‌های تلویزیونی، نام تجاری فیلادلفیا، راه‌های جدید و مؤثری برای ارتباط با مصرف‌کنندگان پیدا کرد.

 

نوآوری‌های فیلادلفیا در محصولاتش، با بازاریابی ابتکاری و نوآورانه‌اش، همخوانی داشت. در 1919، فیلادلفیا اولین شرکت پنیرسازی بود که یک کمپین تبلیغاتی ملی برگزار کرد و اولین آگهی‌هایش در مجله‌های آمریکایی چاپ شد.

در سال 1928 شرکت گرفت با خریداری کمپانی فیلادلفیا به تولید محصولات‌ این شرکت با همان نام ادامه داد و نام شرکت به کرفت فنیکس تغییر یافت.

فیلادلفیا در شیوه استفاده از حمایت مالی از رخدادها هم ابتکار به خرج داد؛ بدین شکل که نام خود را روی یکی از موفق‌ترین برنامه‌های رادیویی تاریخ آمریکا نهاد؛ «ساعت موزیک فیلادلفیا» برنامه‌ای که در سال 1933، شروع شد و مجریان معروف آمریکا اجرای آن را به عهده می‌گرفتند.

 

 

در سال 1958،‌ این برنامه به تلویزیون منتقل شد و پخش آن تا سال 1971 ادامه یافت. در طول‌این سال‌ها، خوانندگان محبوب آمریکایی به دعوت‌ این شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شرکت می‌کردند.
فیلادلفیا، همچنین حامی‌و اسپانسر سری نمایش‌های تلویزیونی درام آمریکا بود.‌این برنامه‌ها که اولین سریال‌های درام زنده آمریکا بودند، در اولین شبکه تجاری و تبلیغاتی تلویزیونی آمریکا، از سال 1947 آغاز به کار کردند.

 

تبلیغات رسانه ای و تبلیغات محیطی:

 

تیزرها و تبلیغاتی که در طول سریال پخش می‌شد، امروز بخش مهم و قابل توجهی از تاریخ تبلیغات محسوب می‌شود.‌ این تیزرها، دست‌های یک نفر را بدون ‌اینکه صورتش دیده شود، در حال آشپزی با پنیر فیلادلفیا نشان می‌داد و چون در آن زمان بینندگان با تبلیغات تلویزیونی کاملا‌ نا آشنا بودند، این شیوه یکی از تاثیرگذارترین کمپین‌های تبلیغاتی تاریخ و آغازگر هجوم تبلیغات تلویزیونی در دهه‌های پنجاه و شصت میلادی شد. آگهی‌های تلویزیونی بعدی فیلادلفیا هم تاثیرگذار بودند و الگویی شدند برای نشان دادن ‌این که چگونه شرکت‌ها می‌توانند نام تجاری خود را با یک رسته کالا وابسته سازند. در اصل می‌توان گفت نوآوری اصلی فیلادلفیا، پنیر خامه‌ای نبود.

 

تبلیغات و استراتژی استفاده از حمایت مالی آن بود که نشان داد رسانه رادیو تلویزیون، تا چه اندازه می‌تواند قدرتمندانه در ذهن مصرف‌کنندگان نفوذ کند. فیلادلفیا تنها یک محصولی برای استفاده در آشپزخانه نبود، بلکه چیزی بود که با محبوب‌ترین برنامه‌های رادیو و تلویزیونی ارتباط داشت و در بافت زندگی روزانه مردم تنیده شده بود.

نام تجاری پنیر خامه‌ای، فیلادلفیا نشان داد که برای یک نام آشنا، کافی نیست که تنها به قفسه آشپزخانه محدود شود، بلکه می‌تواند واقعا‌ بخشی از زندگی خانگی مردم باشد. حتی بسیاری معتقدند که هجوم و جار و جنجال آگهی‌های روزافزون رادیو و تلویزیون از فیلادلفیا شروع شده است.

 

امروزه فیلادلفیا یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در تولیدات لبنی خصوصا‌ پنیر در جهان است و زیرمجموعه شرکت بزرگ مواد غذایی گرفت می‌باشد. کرفت، از نام‌های تجاری‌اش در گستره‌های دیگر مانند فیلادلفیا، پول بیشتری کسب می‌کند تا از نام تجاری خودش.

 

نتیجه: ویلیام لارنس موسس شرکت پنیر خامه ای فیلا دلفیا  با ایده های خلاقانه شروع کرد  و با هوش تجاری وتمرکز ذهن بر کسب و کارش توانست نام فیلا دلفیا را دربین مردم محبوب کند.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تند خوانی مراجه نمایید

 

تیم آموزشی ماهان تیموری 
ارائه دهنده ی آموزش های  کارآفرینی ، افزایش فروش ، کسب و کار خانگی

نظرات شما نسبت به زندگینامه ریچارد لفراک ,برای تمام اعضای محترم سایت و تیم آموزشی ماهان تیموری بسیار مفید وسازنده می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.