Take a fresh look at your lifestyle.

شناسایی مشتریان بعدی3

شناسایی مشتریان بعدی3Reviewed by مهسا فرازمند on Aug 2Rating:

شناسایی مشتریان بعدی3

این مقاله ادامه ی مقاله شناسایی مشتریان بعدی3 2 است.در مقاله شناسایی مشتریان بعدی3 خواهیم گفت که چگونه به کاربرنمای بهتر دست خواهیم یافت و چگونه از بازخوردهای منفی بهره ببرید و کارتان را رشد دهید.

 

آیا کاربر نمای فعلی معتبر است؟

 

در فرایند تعیین ده مشتری بعدی ، کار اصلی شما مطمئن شدن از میزان مفید بودن کاربرنماست و باید اطمینان حاصل کنید که این کاربر نما ویژگی های مشتری هدف را به خوبی نشان می دهد. شناسایی مشتریان بعدی3

  • اگر کاربر نما به لحاظ آماری از گروه مشتریان هدف پرت باشد، نه تنها منبع ضعیفی از اطلاعات خواهد بود، بلکه شما را به سمت تولید محصولی هدایت می کند که مشتریان هدف آن را نمی خواهند .

 هنگامی که اعتبار کاربرنما را می سنجید، ممکن است ویژگی های جالب و مشترکی میان کاربرنما و مشتریان کشف کنید که می تواند بازبینی کارنما و بهبود آن را برای شما امکان پذیر کند.

در این گام اغلب به کاربر نمای بهتری از انچه ترسیم کرده بودید دست خواهید یافت.

 

شناسایی مشتریان بعدی3

 

چگونه با بازخوردهای منفی برخورد کنیم؟

 

هدف شما علاوه بر تکمیل این گام با دقتی صد در صدی است ، بلکه ازمون فرضیه ها و کسب آگاهی از مشتریان بالقوه نیز از اهداف اصلی شما به حساب می اید.

بی شک در طول انجام دادن این گام ها نتایج منفی هم حاصل می شود،اما نوع واکنش تیم کارآفرین شما به این نتایج یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم خواهد بود.

بنابراین،اگر در هریک از گام ها بازخورد منفی ،یعنی بازخوردی که از فرضیه های شما پشتیبانی نمی کند ، دریافت کنید ، در حقیقت اطلاعات ارزشمندی را بدست اورده اید؛ این اطلاعات ممکن است نشان دهد که در پژوهش های انجام شده و داده های جمع ٰآوری شده تا این مرحله خطایی وجود داشته است.

غالبا نتایج منفی در یک گام باعث خاتمه یافتن کسب و کارتان نمی شود، ولی بدون شک پیش رفتن با طرحی معیوب که بر مبنای امید و ارزو شکل گرفته است و مبتنی بر حقایق نیست باعث شکست می شود.

ممکن است با اشاره به استیو جابز یا سایر کارآفرینانی که با روش های به ظاهر غیر منطقی به موفقیت رسیده اند، بپرسید« پس چرا باید به حرف مخالفان گوش کنم؟»

کارآفرینان واقعی احتمالاتی را می بینند که دیگران نمی بینند و بر موانعی غلبه می کنند که دیگران نمی توانند غلبه کنند.

اما حیات بازار خارج از اراده قدرت شماست، همانطور که تغییر دادن قوانین ترمودینامیک خارج از قدرت اراده شماست.

حتی قوی ترین شخصیت ها هم با قدرت تحریف واقعیت هم نمی توانند این کار را انجام دهند و تاریخ این مطلب را در ماجرای دین کامن و سگوی یا حتی استیو جابز و شرکت رایانه ای نکست نشان داده است.

اینجاست که نقش موثر فرایند مشتری محوری معلوم می شود.

نویسنده : مهسا قرازمند – ماهان تیموری

این کتاب را از دست ندهید:

دانلود کتاب متخصص شغلتان شوید

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن
این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
بهترین شدن در کسب و کار۲

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر ۱
  1. حسن فکری کاربر می‌گوید

    مرسی عالی بود

    0
کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.