Take a fresh look at your lifestyle.

شناسایی مشتریان بعدی۲

شناسایی مشتریان بعدی۲Reviewed by مهسا فرازمند on Aug 1Rating:

شناسایی مشتریان بعدی۲

این مقاله ادامه ی مقاله ی شناسایی مشتریان بعدی۲ است. در مقاله شناسایی مشتریان بعدی۲ می توانید

فهرست مشتریان را تکمیل کنید.

تکمیل فهرست ده گانه

  1. بیش از ده مشتری بالقوه (به جز کاربرنمایتان) رافهرست کنید و همه اطلاعات مربوطی را که درباره ی

انها به دست اورده اید به فهرست اضافه کنید.

  • نمی توان عدد مشخصی برای مشتریان این فهرست مشخص کنید.
  • همه یاین مشتریان باید شبیه یکدیگر و شبیه کاربرنمایتان باشند و اگر اینگونه نبود،باید فهرستتان

را باز بینی کنید و در صورت نیاز درباره ی انتخاب کاربرنمای خود تجدید نظر کنید.

  • همگن بودن فهرستتان بسیار مهم است . همه ی این مشتریان باید مرجع خرید قدرتمندی برای یکدیگر باشند.

 

 

  1. با هریک از مشتریان بالقوه فهرستتان تماس بگیرید و مورد کاربری چرخه حیات کامل ،مشخصات سطح بالای

محصول و ارزش پیشنهادی کمی سازی شده را به انها ارائه کنید.

 

  • سعی کنید اعتبار فرضیه هایتان درباره ی اولویت های برتر کاربر نما در خرید را با این مشتریان بسنجید.

 

  1. هنگامی که مشتری اعتبار فرضیات مراحل میشین را تایید می کند، زمان خوبی را در اختیار دارید از وی

بپرسید که که وقتی محصولتان عرضه می شود آیا تقاضا نامه خرید خواهد فرستاد.

 

  • شما هنوز در حالت پرس و جو هستید، پس می پرسید: «اگر شرکتی می خواست این محصول را عرضه کند،

ایا علاقه ای به خرید ان داشتید؟» از پرسیدن سوالهای نامناسب مانند « این محصول را می خرید؟» خودداری کنید.

اگر او به خرید محصولتان خیلی علاقه مند باشد، می توانید از او در خواست پیش پرداخت کنید، که این مورد جزو سطوح

نادر تعهد محسوب می شود.

 

با این حال ، پیش از دریافت پول از این مشتری باید مطمئن شوید که برای خرید محصول از شما شرط خاصی نداشته

باشد که از عهده براورده کردن ان برنیایید.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
چگونگی برندینگ در ایران

شناسایی مشتریان بعدی۲

  1. اگر بازخوردهای مشتری با فرضیات شما هم تراز نیست،نکات مربوط را یادداشت کنید و فکر کنید که این بازخورد

چه تاثیری بر تحلیل هایتان خواهد داشت.در مصاحبه هایی که انجام می دهید ، از نشان دادن واکنش های سریع و

هیجانی خودداری کنید، حتی اگر شکاف بزرگی میان انتظارات مشتری و کارکرد محصول شما وجود داشته باشد.

پس از چند مصاحبه متوجه خواهید شد که آیا واقعا شکاف بزرگی وجود دارد یا نه.

 

 

5 .حال که با تک تک مشتریان تماس گرفته اید ، ممکن است داده های جدیدی به دست اورده باشید. در این مرحله می توانید

به عقب بازگردید و فرضیات اولیه خود را تغییر دهید و مشخص کنید که آیا باید با مشتریان بیشتری تماس بگیرید یا نه.

 

 

  • هدف نهایی شما دستیابی به فهرست همگنی از ده مشتری واقعا علاقه مند است که با کاربر نما و فرضیات دیگرتان هم تراز هستند.

 

  1. اگر به این نتیجه رسیدید که نمی توانید فهرستی از ده مشتری علاقه مند به مشخصات سطح بالای محصولتان

تهیه کنید، در این صورت لازم است در بازار خط مقدم ساحلی خود بازبینی کنید.

 

در حالی که این مرحله از دید مفهومی کاملا ساده است، تماس با مشتریان و دریافت اطلاعات از انها نیازمند کار نسبتا

زیادی است ، اما در ادامه را متوجه ارزش آن خواهید شد.

 

  • نباید فهرست مشتریان یا اطلاعات جمع آوری شده را باسایر افراد بیرون از شرکتتان به اشتراک بگذارید.

 

نویسنده : مهسا فرازمند – ماهان تیموری

  • این کتاب را از دست ندهید:

    دانلود کتاب متخصص شغلتان شوید

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر ۱
  1. حسن فکری کاربر می‌گوید

    مقاله هاتون عالیه.

    0
کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.