Take a fresh look at your lifestyle.

راه های شناسایی بازار یابی کالا2

راه های شناسایی بازار یابی کالا2Reviewed by مهسا فرازمند on Jul 28Rating:

راه های شناسایی بازار یابی کالا2

اکنون ادامه ی مقاله ی راه های شناسایی بازار یابی کالا2 را مطالعه می کنید:

ساده ترین راه برای شروع راه های شناسایی بازار یابی کالا2 این است که:

  1. نحوه استفاده کاربر نما از محصول پس از خریداری آن.
  2. موارد خرید و پشتیبانی پس از خرید را ترسیم کنید.
  • در این فرایند ضروری است که: محصولتان را از چشم مشتری ببینید ،نه از دید خودتان

 

کارآفرینان نباید چرخه حیات کامل را از دید خود اغراق کنند، این نوع مورد کاربری چرخه ی حیات کامل غالبا خیالی است و این حقیقت را نادیده می گیرد که کاربر اولویت های رقابتی بسیاری دارد وچه بسا به پذیرش ریسک گنجاندن محصولی جدید از شرکتی جدید در زنجیره ی ارزش خود علاقه ای نداشته باشد.

 

مورد کاربری چرخه ی حیات کامل چه مواردی را باید در بر بگیرید؟

 

مورد کاربری چرخه ی حیات کامل در اغاز کار باید روشن کند که کاربرنما چگونه دبه این نتیجه می رسد که نیاز های فعلی او با استفاده از محصولات موجودبراورده نمی شود و اینکه او چگونه از وجود محصولتان مطلع می شود.

ترسیم طرح کلی جریان کاری فعلی مشتری می تواند مفید باشد زیرا با داشتن اطلاعاتی از فرایند جاری مشتری راحت تر می توانید محصولتان را در روند فعالیت انها قرار دهید.

 

عوامل زیر بخش های ضروری مورد کاربری چرخه حیات کامل هستند:

 

  1. کاربران نهایی چگونه مشخص می کنند که نیاز یا فرصتی دارند که برخی کارها را به شیوه ای متفاوت انجام دهند.
  2. چگونه از وجود محصولتان با خبر خواهند شد.
  3. چگونه محصولتان را تحلیل خواهند کرد.
  4. چگونه محصولتان را خریداری خواهند کرد.
  5. چگونه محصولتان را به کار خواهند گرفت.
  6. چگونه از محصولتان استفاده خواهند کرد.
  7. چگونه ارزشی را که از محصولتان بدست اورده اند مشخص خواهند کرد.
  8. چگونه بهای محصولتان را پرداخت خواهند کرد.
  9. چگونه برای محصولتان پشتیبانی دریافت خواهند کرد.
  10. چگونه محصولات بیشتری را خواهند خرید یا شناخت(احتمالا مثبت) خود را از محصولتان اشاعه خواهند داد.

مورد کاربری چرخه حیات کاملا باید بصری باشد و در تهیه ان باید از نمودارها ،فلو چارت ها یا سایر روش های نمایش روند ها استفاده شود.

کارآفرینان نباید چرخه حیات کامل را از دید خود اغراق کنند، این نوع مورد کاربری چرخه ی حیات کامل غالبا خیالی است و این حقیقت را نادیده می گیرد که کاربر اولویت های رقابتی بسیاری دارد وچه بسا به پذیرش ریسک گنجاندن محصولی جدید از شرکتی جدید در زنجیره ی ارزش خود علاقه ای نداشته باشد.

 

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :
فرزاد ناظم میلیونر شبکه ای

مورد کاربری چرخه ی حیات کامل چه مواردی را باید در بر بگیرید؟

 

مورد کاربری چرخه ی حیات کامل در اغاز کار باید روشن کند که کاربرنما چگونه دبه این نتیجه می رسد که نیاز های فعلی او با استفاده از محصولات موجودبراورده نمی شود و اینکه او چگونه از وجود محصولتان مطلع می شود.

ترسیم طرح کلی جریان کاری فعلی مشتری می تواند مفید باشد زیرا با داشتن اطلاعاتی از فرایند جاری مشتری راحت تر می توانید محصولتان را در روند فعالیت انها قرار دهید.

نویسنده : مهسا فرازمند – ماهان تیموری

 

از این مطلب خوشت اومد پس لایکش کن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظر ۱
  1. حسن فکری کاربر می‌گوید

    ممنون عالی بود

    0
کد تخفیف ۱۰٪
تو بهترینی
کد تخفیف ۲۰٪
نزدیک بودا
کد تخفیف ۳۰٪
یکبار دیگه تلاش کن
کد تخفیف ۴۰٪
خوش شانس نبودی
کد تخفیف ۵۰٪
تو عالی هستی
شانس خودِت رو برای برنده شدن یک فرصت امتحان کن!
برای استفاده از این فرصت لطفاً ایمیل و تلفن همراه خودت رو وارد کن.
قوانین بازی :
  • هر کاربر ۳ بار فرصت دارد.
  • کسی که تقلب می‌کند، شناسایی می‌شود.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
هدیه شما، فایل صوتی مصاحبه با آنتنی رابینز
میلیونر خودساخته ای که رازهاش رو با شما به اشتراک میزاره
telegram
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.