بازاریابی با سایت

بازاریابی با سایت راهی به سوی قله ثروت

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time دی ۱۱, ۱۳۹۵ remove_red_eye 194 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۵ دقیقه می باشد

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوئیم بازاریابی با سایت چگونه می تواند وسیله ای برای تبلیغات کسب و کار شما باشد و بازاریابی با سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

قرن ۲۱ است و همه چیز شکل و شمایل دیگری دارد. از وسایل ساده مربوط به خانه بگیرید تا ماشین آلات پیچیده صنعتی. هر روز ابزار آلاتی با تکنولوژی جدید ساخته می شود و کسی نمی تواند جلوی این پیشرفت را بگیرد.

حدود ۵۰ سال پیش که خبری از اینترنت نبود افراد به مجلات و روزنامه ها برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیازشان روی می آوردند. از این طریق از اخبار محلی و دنیا مطلع می شدند اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین پیشرفت دنیای ارتباطات همه چیز جای خود را به بهتر از خود داده است.

درست است که هنوز روزنامه و مجلات و تبلیغات محیطی و از این قبیل رسانه ها هنوز به شکل قدیمی خود وجود دارند ولی در کنار آن ، نوع پیشرفته آن نیز وجود دارد.

در گذشته در گوشه و کنار شهر ، دیوارهایی مخصوص تبلیغات وجود داشت که تبلیغات را بر روی آن می چسباندند ولی حالا چی؟ همان دیوارها پیشرفته شده و نه فقط تبلیغات بلکه هر چیزی را می توان بر روی آن قرار داد و اطلاع رسانی کرد و مخاطب جذب کرد حتی می توان از آن پول درآورد.

 

صفحات مجازی

این صفحه ها یا دیوارهای مجازی همان صفحات سایت ها می باشند که دنیای مجازی ما را دگرگون کرده و نیز دسترسی ما را به اطلاعات آسان کرده است.

در ابتدا باید از خود بپرسیم که چرا کسب و کارهای امروزی باید سایت داشته باشند. برای پاسخ به این سوال به توضیحات زیر توجه کنید.

 

در حال حاضر برای داشتن یک سایت مناسب ، فقط داشتن مطالب و محتواهای مناسب باعث داشتن بازدیدکنندگان بیشتر نمی شود. در کنار آن باید سئو کردن سایت را هم مدنظر قرار داد تا به نتیجه مطلوب رسید. محتوای مناسب و سئو کردن با هم نتیجه می دهد لذا برای این منظور در این مقاله هر دوی این موضوعات را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

۷ دلیل همیشگی برای اینکه چرا کسب و کارها باید سایت داشته باشند؟

تجربه نشان داده است که سایت به منزله یک پل بین شما و کسب و کارتان با مشتریان وفادار و احتمالی شما باشد. آنها از این طریق می توانند شما را پیدا کنند و از محصول یا خدمات شما استفاده کنند. این جزو ضروریات می باشد که برای کسب و کار خود ، سایت یا فضایی مجازی در اینترنت داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را در آن معرفی و بازاریابی با سایت کنید. شما با ، بازاریابی با سایت می توانید خود را به یک برند در میان رقبا تبدیل کنید.

چند آمار مهم:

*۱٫بازایاب هایی که از بازاریابی با سایت استفاده می کنند نزدیک به ۷۰ درصد بیش از بقیه می توانند مشتریان وفادار و احتمالی پیدا کنند.

*۲٫هشتاد(۸۰) درصد از کاربران اینترنتی به توصیه ها و اطلاعات درج شده در سایت ها اعتماد می کنند و آنها را قبول می کنند (این قدرت بازاریابی با سایت را می رساند).

*۳٫شصت(۶۰) درصد کاربران به توصیه های خرید سایت ها اعتماد می کنند و بعد ، اقدام به خرید می کنند. آنها با استفاده از اطلاعات ، خرید می کنند (این قدرت بیش از اندازه بازاریابی با سایت را می رساند)

 

حالا بریم سراغ ۷ تا دلیل همیشگیمون :

۱٫تحقیقات بازار

وقتی شما سایتی دارید پس مطالب مختلفی را در آن قرار می دهید و از بازدیدها و نظراتی که می گذارند مطلع می شوید از این رو شما می توانید بفهمید که بازدید کننده ها بیشتر به چه بخش هایی علاقه نشان داده اند. وقتی به نظرات آنها توجه کنید می توانید بخش های دیگری که علاقه مند هستند ولی در سایت شما موجود نمی باشند را متوجه شوید و به سایتتان اضافه کنید. با این کار شما محدوده علایق بیشتر بازدید کننده ها را متوجه می شوید. وقتی بدانید که چه چیزهایی را بیشتر دوست دارند با زیاد کردن آن محتواها می توانید بازدید از سایتتان را افزایش دهید.

۲٫سئو

هر محتوایی که شما در سایت قرار می دهید مربوط به موضوع یا موضوع هایی می شود که کاربران به دنبال آن می گردند و از این طریق می توانند سایت شما را پیدا و به آن مراجعه کنند. این کار با سئو کردن انجام می شود یعنی شما کلمات کلیدی که مربوط به محتواهای سایت می شود را در قسمت سئو قرار می دهید و افراد با جستجوی آن کلمات ، شما و محتواهایتان را پیدا می کنند و یک بازدید کننده حساب می شوند.

۳٫اطلاع رسانی

سایت برای شما در حکم تابلوی اعلانات می باشد. شما از این طریق می توانید پیشامد ها و برنامه های خود را اطلاع رسانی کنید و بازدیدکنندگان را آگاه کنید. با این کار ارتباط موثر بیشتری با بازدید کننده ها خواهید داشت.

 

۴٫تبلیغات برای بازاریابی با سایت

شما در سایتتان بخش های مختلفی دارید که بازدیدکنندگان با توجه به آن محتوا ها وارد آن بخش می شوند پس می توان از این نکته استفاده کرد و در آن صفحه ، تبلیغاتی در همان حیطه محتوا ، قرار داد.

*تبلیغات بیش از حد باعث زده شدن بازدیدکنندگان از آن بخش یا از سایت می شود. هوای آنها را داشته باشید. آنها مهمتر هستند.

 

 

بازارایابی با سایت

 

 

۵٫انسان دوستانه

همیشه تعداد افرادی که طرفدار کارهای خیر و انسان دوستانه هستند زیاد می باشد. از این نکته استفاده کنید و محتواهایی قرار دهید که مربوط به این موارد باشد. هر چه این موارد واقعی تر باشند نظر مخاطبان بیشتری را جلب می کند و درنتیجه بازدیدکنندگان بیشتری پیدا می کنید. این محتواها هر چیزی می تواند باشد ازجمله: اخبار ، عکس ، داستان ، فیلم ، صوت و…

۶٫ارزش آفرینی بازاریابی با سایت

ارزش آفرینی یعنی اینکه شما برای مخاطب خود ارزش خلق کنید. محتواهایی در سایت خود قرار دهید که به کار مخاطب بیاید و مشکلی از آنها را حل کند یا کارهایی که انجام می دهند را ساده تر کند. حال آنها را با مطالب مختلف بهتر کنید. حس خوبی به آنها منتقل کنید. همه اینها بستگی به این دارد که مخاطب شما به چه چیزهایی علاقه مند است.شما با این کار دارید بازاریابی محتوا می کنید.

 

۷٫بالا بردن مشارکت و تعامل با مخاطبان

بخشی را قرار دهید تا شما بتوانید با بازدیدکننده ها تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشید. مثلا مسابقه های مختلف با توجه به علایق آنها می تواند ایده خوبی باشد. نظرسنجی نیز همینطور.

*اگر می خواهید در سطح اینترنت مطرح شوید باید با صبوری سطح کیفی محتواهایتان را افزایش دهید. به بازدیدکنندگان خود اهمیت دهید چرا که اگر آنها نباشند پس مخاطب سایتی وجود نخواهد داشت تا به خاطر آنها تلاش کنید.

 

نتیجه گیری

۱٫داشتن سایت به عنوان بازاریابی با سایت ، تنها یکی از روشهای بازاریابی می باشد ولی جزو اصلی ترین هاست. از روش های دیگری به عنوان مکمل ، با توجه به کسب و کار خود ، برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. ازجمله بازاریابی پیامکی ، تراکت ، فاکس مارکتینگ ، تبلیغات بنری ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات رایگان و حتی تبلیغات در گوگل.

۲٫برای طراحی یک سایت مناسب اگر تخصص لازم را ندارید حتما از متخصصین این کار استفاده کنید. برای بدست آوردن بازاریابی با سایت مناسب کمی بیشتر خرج کنید تا بهتر عمل کنید.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله با فاکس مارکتینگ مخاطب طلایی جذب کنیم برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

 

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
مرداد ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

نکاتی درباره تقویت حافظه (اینفوگرافیک)

مرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۳۱ ب.ظ

سوالات هوش مالی جلسه دوم (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۳:۲۳ ب.ظ

چگونه به استقلال مالی برسیم؟

مرداد ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

معرفی بهترین راه های درآمدزایی

تیر ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

باورهای بازدارنده سدی بین ما و موفقیت

ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

آشنایی با زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان

تیر ۲۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

موفقیت در مذاکره چگونه حاصل می شود؟

تیر ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

هوش مالی

تیر ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۳۳ ب.ظ

خرید دین راهکار برای تامین نقدینگی و نکات هوش مالی

تیر ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

۱۳ مرحله طلایی رشد کسب و کار

تیر ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

همکاری در فروش چگونه باعث کسب ثروت می شود؟

تیر ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۳ ب.ظ

زمان را به سلطه خود در بیاور

تیر ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۴ ب.ظ

۷ توصیه مالی برای جوانان ۳۰ ساله

تیر ۱۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

کسب و کار جوراب بافی

تیر ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۲۰ ب.ظ

درباره شغل اول میلیاردرها چه می دانید؟

تیر ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۲۷ ب.ظ

پرورش اعتماد به نفس در جهان کسب و کار

تیر ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۳۷ ق.ظ

تئوری عقابها (قسمت دوم)

تیر ۱۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۰ ب.ظ

تبلیغ چگونه با ذهن ما بازی میکند؟

تیر ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

۹ قدم به سمت شروع کسب و کار

تیر ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۰۴ ب.ظ

برقراری ارتباط مؤثر با دیگران

تیر ۸, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۱ ب.ظ

ثروتمند نشدن ما چه دلایلی دارد؟

تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار