برند

مهمترین ویژگی های یک برند موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۱۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 780 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه می باشد

مقدمه

برای داشتن کسب و کار موفق  باید مهمترین ویژگی هایی که برای داشتن یک برند موفق لازم است را بدانیم. یک برند موفق از سه مولفه اصلی تشکیل شده است.

ارزش و ارتباط یک برند با زندگی ما چیست؛ تفاوت آنها بارقبا چیست؛ و چه طور برندی را حتی با وجود معروف بودن و برجسته بودنش می شناسیم وبدان اعتماد می کنیم.

۱۰ اقدام برتر  برای ایجاد و حفظ برند های با ارزش

  1. نوآوری و لذت

 

فقط خوب بودن برای ماندن در رقابت کافی نیست و بیمه کننده ی برند نیست

  1. به شکلی هدفمند متفاوت بودن

 

در شرایطی که مردم نیاز به دلیل روشن و صریح انتخاب یک کالا یا محصول نسبت به دیگر کالاها دارند، متفاوت بودن مهم می شود. این تفاوت می تواند در مورد قابلیت های محصول باشد و هم چنین می تواند مربوط به تجربه برند و ارتباطات هم باشد.

  1. داشتن هدف

 

هر برندی  نیاز به یک هدف فراتر از صرفا پول سازی دارد. در پایه ترین و ابتدایی ترین حالت،باید هدفش تاثیر گذاشتن روی زندگی مصرف کنندگان باشد. در جهانی که یک برند از نظر عملکردی و عاطفی ، ظاهر می شود و  اغلب آن را منحصر به فرد و انحصاری نمی نماید، هدف یک متمایز کننده مهم می باشد.

  1. Walk the talk

 

هدف مشخصی را هم در داخل سازمان و هم بیرون آن تعیین نمایید. برای سازمانتان یک هدف تعیین نمایید. هر عضوی از سازمان سفیر بالقوه برند می باشد.

  1. ساخت و حفظ اعتماد

برندهای مورد اعتماد قدرت بیشتری هم دارند. به عبارت دیگر، احتمال اینکه یک برند معتبر زمان خرید سریع تر به ذهن مصرف کننده برسد، بسیار بالاتر است. زمانی که مشکلی بروز می کند، به صورتی گشوده آن را مطرح نمایید. نشان دهید که برند شما مشتری و دغدغه هایش را درک می کند.

  1. تجدید و بهبود تجربه نام تجاری

تجربه برند  یکی از راه های مهم است که می تواند برند را وارد رقابت نماید و لذت و رضایت مشتریان  را به دست بیاورد. تجربه نام تجاری را با تضمین و اطمینان خاطر در مورد عملکرد محصول و تحویل به موقع به مشتری، هماهنگ و یکپارچه نمایید.

  1. تکیه بر بینش مصرف کننده

 

وقتی داده های حجیم، حجیم تر نیز می شوند، باید به  یاد داشته باشید که  وصل کردن نقطه هابه ما همان تصویر را می دهد : یک انسان با نیازهای اساسی برای بقا، حفاظت، روابط و هدف گذاری. بینش های مصرف کننده باهوش  پایه و اساس موفقیت هر برندی، چه بزرگ یا کوچک،است.

  1. تفکر کلی نگرانه

سیلوهای سازمانی مانع سرعت و تغییر  می شوند. آنها برندینگ را نیز مشکل ترمی سازند. سیلوهای برندینگ سنتی را به خاطر یک رویکرد یکپارچه رها نماید. جریان  تحقیق و جمع آوری داده ها، از طریق تجزیه و تحلیل و بینش، برای اجرای خلاق و بازاریابی خریداران ، زمانی جواب می دهد که کارشناسان ارتباطات به برقراری ارتباط موثر و همکاری با یکدیگر برخیزند. این نوع “بینش و دید” جواب می دهد.

  1. مورد توجه قرار گرفتن

 

همان طور که درست و صحیح بودن هر چیز دارای اهمیت است، انتشار یافتن هم دارای اهمیت می باشد. یک برند قوی با ایده های خلاقانه و بزرگ، به خوبی اجرا و به شکلی خلاقانه ابلاغ می گردد و تاثیری چند برابر گذاشته و محرک ارزش یابی می شود.

.۱۰   حفظ تغییر پایدار و مستمر

 

هنگامی که یک برند به اندازه کافی متفاوت و هدفمند باشد و در تمام سازمان به شکلی یکپارچه پیاده سازی شود و به ارتباطی منسجم با بیرون برسد، زمان تغییر است.

برند

نتیجه گیری

برندسازی فرایندی است که پایانی ندارد و همزمان با تغییر اقتصادها و گاهی حتی سریع تر، تغییر می یابد. سازندگان برندهای موفق همیشه ناراضی هستند. آنها همیشه به دنبال آینده هستند. چگونه ارزش برند خود را رشد دهیم قدرت برند محرک ارزش نام تجاری می باشد.

سه مولفه قدرت برند عبارتند از: متمایز بودن(منحصر به فرد بودن و روند تنظیم به شکلی  مثبت)، هدفمند بودن (تحقق نیازهای مصرف کننده به شکل مرتبط) و ممتاز بودن (خود به خود به ذهن می آید).

باید این سه مولفه را برای برندهای خود بشناسیم و در نظر بگیریم.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مدیریت برند

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

 
آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

 با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

15 + 5 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

۴ مرحله برای نوشتن متن تبلیغاتی

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

چگونه یک عنوان فوق العاده بنویسیم؟

ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

کلیپ آموزشی هوش مالی

اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

۱۰ ایده خلاقانه برای فکرهای عاقلانه

اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

تبلیغات با نمایشگاه ، با غرفه پول پارو کنید

اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

اسفند ۱۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس

اسفند ۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس ، پیش به سوی مقصد

اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار