مهمترین ویژگی های برندهای معروف دنیا

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۱۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 387 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه می باشد

مقدمه

در این مقاله نکات برندهای معروف دنیا درسال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار می دهیم. برندهای معروف دنیا با ارزش برند تجاری ۱۴ درصد سالیانه  و ۱۲۶ درصد بعد از یک دهه ی  پر تلاطم  و آشفته افزایش می یابد.

نکاتی برای برندهای معروف دنیا

 

دوستان عزیز تیم آموزشی ماهان تیموری

بسیار مفتخرم که نسخه مربوط به دهمین سالگرد ۱۰۰ برند برتر دنیا BrandZ™ را با شما به اشتراک می گذارم. یکی از سوالاتی که مردم به دنبال یافتنش در نتایج اخیر BrandZ™ هستند، این است که این برندهای معروف دنیا چگونه به چنین ارزشی دست یافته اند. با سابقه ۴۰ ساله ای که در این زمینه داریم، جواب این است که یک برند موفق سه مولفه اصلی دارد.

ارزش و ارتباط یک برند با زندگی ما چیست؟

تفاوت آنها با رقبا چیست؟

و چه طور برندی را حتی با وجود معروف بودن و برجسته بودنش می شناسیم و بدان اعتماد می کنیم.

این موضوع با جزئیات دقیق توسط تحلیلگر بازارها، Nigel Hollis درمقاله اش در مقالات یگر وب سایت بررسی شده است. برایم جای تعجب نیست که شماره یک برندی  است که راهکارها را به شکلی معنادار، متفاوت و برجسته ، به تصویر کشیده است.در شرکت اپل آقای استیو جابز، با تمرکز مستمر خود روی تجربه مصرف کننده،همان طور که  با راه اندازی و موفقیت آیفون ۶ نشان داده شده، با افزایش ۶۷ درصدی در ارزش برند به جایگاه اول بازگشته است.

برندهای معروف دنیا

بزرگترین “جهش کننده”، فیس بوک، باافزایش ارزش ۹۹ درصدی به دلیل موفقیت در پولی کردن و فروش متقابل  پلت فرم هایش می باشد. Alibaba نیز رقیب تازه وارد است که اگر چه عمدتا در چین حال فعالیت می کند ولی طرح های بین المللی دارد. در لیست طبقه بندی امسال شاهد تغییرات حرکتی جالبی در طبقه بندی ها بوده ایم  که برندهای  فن آوری اطلاعات و ارتباطات به وضوح به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهد  و این امر  نشان دهنده پتانسیل بالای پیشرفت و ترقی مستمر آنها در آینده می باشد. بر اساس داده هایمان ، پیش بینی می کنیم که کماکان شاهد عملکرد قوی برندهای مانند اپل ، فیس بوک، گوگل و Verizon، و همچنین Telstra  باشیم که در سال ۲۰۱۵ به رتبه بندی وارد شده است.

ارزش  ۱۰۰برند برتر $۳٫۳ تریلیون دلار می باشد که ۱۴ درصد به تنهایی در سال گذشته افزایش داشته است. ارزش برند دارای اهمیت است چون برندهای با ارزش باعث ایجاد کسب و کار  موفق می گردند. در طی ده سال گذشته پرتفوی BrandZ Strong Brands از نظر ارزش ۱۰۲٫۶% افزایش داشته است. در مقابل، شاخص جهانی MSCI که شاخص توزین ذخایر جهانی است، تنها ۳۰ درصد آن را فراخوان نموده است. به عبارت دیگر، ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری در پرتفولیوی  BrandZ™ در ده سال پیش برابر با ارزشی معادل ۲۰۳ دلار امروزه خواهدداشت(اگر در MSCI سرمایه گذاری کرده باشد)

نتیجه گیری

مزایای سرمایه گذاری برندهایی که ۱۰ سال پیش شاهدشان بوده ایم، احتمالا در دهه های بعد عیان تر و آشکارتر هم خواهد شد.  اختلال در بازار و تغییر طرز فکر مصرف کنندگان موجب ایجاد و دوام موفقیت  تجاری یک کسب و کار می شود. مقاله مدیر جهانی BrandZ™ یعنی Doreen Wang را در دیگر مقالات کسب وکار وب سایت آموزشی ماهان تیموری ملاحظه نمایید تا در این مورد بیشتر بیاموزید.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، برندیگ در ایران

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

 

آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی