تبلیغات تاکسی

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
person محمد محمدی access_time اسفند ۸, ۱۳۹۵ remove_red_eye 386 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 2 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات تاکسی ، نوع جدیدی از تبلیغات می باشد. تبلیغات تاکسی ، در ایران به تازگی انجام شده است. از آنجایی که این تبلیغات جدید می باشد می تواند برای مخاطب، جذاب هم باشد. تبلیغات تاکسی اگر با اصول و خلاقانه انجام شود بهتر می تواند بر روی مخاطب اثرگذار باشد. اگر از ایده های ناب کسب و کار و تبلیغات در زمینه کاری خود استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

 

تاریخچه تبلیغات تاکسی

شرکت ها و موسسات، همیشه در تبلیغات به دنبال تنوع و بیشتر دیده شدن هستند. این روند، هر روز شدت بیشتری پیدا می کند. همه شرکت ها در یک مسابقه به اسم رقابت شرکت کرده اند و هرکس بیشتر خود را در ذهن مخاطب بالا ببرد، برنده است. تاریخچه تبلیغات تاکسی در دنیا خیلی قدیمی نیست و جای رشد بسیاری دارد. این نوع از تبلیغات به تازگی در دنیا جای خود را باز کرده و نظر ها را به سوی خود جلب کرده است.

 

مزایای تبلیغات تاکسی

۱ کم شدن هزینه کرایه ها

۲ اشتغال زایی

۳ بالا بردن فرهنگ شهروندی

۴ ارزان بودن آن نسبت به خیلی از رسانه های تبلیغاتی دیگر. ازجمله :

تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات در مجلات، تبلیغات بیلبورد، تبلیغات با روزنامه، تبلیغات بر روی اتوبوس و…

۵ عمومی بودن آن

۶ به مخاطب نزدیک بودن

۷ پوشش دادن افراد مختلف

۸ اثر دیداری بر روی مخاطب

۹ جذاب بودن به دلیل جدید بودن

۱۰ با دوام بودن تبلیغات

۱۱ نقش در زیباسازی فضای شهری

 

معایب تبلیغات تاکسی

۱ اثرگذاری آن نسبت به تبلیغات بر روی اتوبوس کمتر می باشد، چون کوچکتر است

۲ معمولا این تبلیغات را، تاکسی ها قبول نمی کنند

۳ باعث حواس پرتی بقیه راننده ها می شود

 

اجرای تبلیغات تاکسی چگونه است؟

طرح مورد نظر روی صفحه های کاغذی مقاوم در برابر آب و گرما، چسبیده می شود و هر موقع که بخواهیم می توانیم آن ها را از بدنه تاکسی جدا کنیم. این طرح ها حتی می تواند روی شیشه چسبانده شود.

 

تبلیغات تاکسی

 

انواع تبلیغات تاکسی (داخل تاکسی)

۱ بصورت جزوه در کیسه پشت صندلی

۲ آویزان کردن عکس در پشت صندلی

۳ نمایش عکس یا فیلم در مانیتور پشت صندلی

۴ چسباندن تبلیغات به شیشه مثلثی پنجره های عقب

۵ چسباندن تبلیغات بر روی داشبورد

۶ آویزان کردن تبلیغات به دستگیره های گردان شیشه

 

انواع تبلیغات تاکسی (روی بدنه)

۱ تبلیغات بر روی سقف تاکسی ها

۲ تبلیغات روی درهای عقب و جلوی تاکسی

۳ تبلیغات بر روی شیشه عقب بطوری که جلوی دید را نگیرد

۴ تبلیغات بر روی شیشه های جانبی بطوری که جلوی دید را نگیرد

۵ تبلیغات بر روی سپر

۶ تبلیغات در قسمت بین چراغ های عقب

 

برای تبلیغات تاکسی چه نکاتی را باید دقت کرد؟

۱ به تفاوت رنگی، بین رنگ تبلیغات و رنگ خودروی مورد تبلیغ دقت کنید.

۲ بهتر است تبلیغات بر روی بدنه تاکسی بصورت تصویری شفاف باشد تا سریع، پیام آن منتقل شود.

۳ تبلیغات داخل تاکسی می تواند هم بصورت متن و هم تصویر باشد.

 

نتیجه گیری

۱ تبلیغات تاکسی اگر به شیوه ای اصولی و خلاقانه انجام شود قطعا نتیجه خوبی در کسب و کار ما دارد.

۲ با توجه به محصول یا خدمات خود، مسیر خطی مناسبی را برای تبلیغات خود در نظر بگیریم.

۳ از دیگر روش های تبلیغات هم استفاده کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم. از جمله :

ویدیو وال، تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی، تبلیغات در سینما، تبلیغات موبایلی، بازاریابی با پادکست، بازاریابی شبکه های اجتماعی و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله  “تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

2 × یک =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

۱۶ مورد از اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی

اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

چرا مرغ همسایه غازه

اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

کسب و کار سخنرانی