برندینگ

طراحی لوگو و برندینگ موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۲۴, ۱۳۹۵ remove_red_eye 258 مشاهده comment ۱ دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه می باشد

مقدمه

برای طراحی لوگو و برندینگ موفق باید به چه مواردی دقت کنیم؟ در این مقاله مهمترین عوامل برندینگ در دنیای تجارت را توضیح می دهیمقبل از هر چیزی شما باید بازار و سازمان خود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. اطلاع از اینکه محصول و خدمات شما کی و کجا با مشتریهای شما ارتباط برقرار میکند بسیار مهم است محتوای ساخت محصول و خدماتتان و تفاوت شما و رقیبهای شما از نظر مشتری را باید مورد بررسی قرار دهید.

۳ عنصر مهم برندینگ

طراحی لوگو ، ست اداری ، کارت ویزیت و… لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که نگاه بیننده را به خود جلب کند .

لوگوی شما از ۳ عنصر شکل،فونت و رنگ ساخته میشود ، این ۳ عنصر در کنار هم یکی از مهمترین عوامل برندینگ و دنیای تجارت است.

مراحل طراحی لوگو

معمولا در اولین مرحله، لوگوی شما اتود زده میشود و روی کاغذ کشیده میشود معمولا این کار بارها تکرار میشود که به بهترین لوگو تبدیل و آماده طراحی شود این کار را میتوان به یک گرافیست با تجربه سپرد. خلق ایده های نو در طراحی لوگو بسیار حائز اهمیت است. در طراحی لوگو هویت درون سازمانی و عقیده شما در سازمان مشخص میشود لوگو چیزی شبیه به امضا است که مشخصه شرکت یا نماد شما در کسب و کار است،و قرار دادن آن در هر مکانی نشان از حضور محصول و خدمات شما در آن مکان است. لوگو ها علاوه بر ظاهر زیبا گاهی در خود علامتهایی را پنهان کرده است که بعضی از آنها خیلی واضح و بعضی از آنها نیاز به اطلاعات تخصصی دارند.

برای مثال به چند نمونه از لوگوهای معروف دقت کنید:

برندینگ

 

تویوتا یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه ساخت اتومبیل است . اگر به آرم آن دقت کنید ۳ دایره که نشان دهنده سه مرکز حیاتی مشتری،تولید و چرخه پیشرفت تکنولوژی است. البته با کمی دقت میتوان نام شرکت تویوتا را در لوگوی آن مشاهده کرد.

برندینگ

 لوگوی شرکت ال جی را همه میشناسیم،این لوگو تصویر یک خنده را در خود پنهان کرده است که با شعار این شرکت نیز ارتباط دارد.

(Life’s Good)

اگر بخواهیم تخصصی تر در مورد این لگوی معروف کشور کره جنوبی بحث کنیم میتوانیم به دو عنصر مهم شکل و رنگ اشاره کنیم

که از خاکستری و رنگ تاثیر گذار قرمز استفاده شده است.

برندینگ

 

 

در طراحی  لوگوی ال جی از چهره یک انسان استفاده شده است که این دایره سمبلی از جهان نیز میباشد.تصویر چهره خندان نشان

دهنده صمیمیت و نزدیکی است.و تک چشم بودن آدمک نشانه تک محوری و اعتماد به نفس است،اگر بیشتر دقت کنید فضای خالی بالای دایره نشان دهنده انعطاف پذیری و خلاقیت این شرکت بزرگ است.

شما در برندینگ باید نکات مهم در آن را رعایت کنید

طراحی لوگو

طراحی ست اداری

طراحی کارت ویزیت و بسته بندی

خدمات پس از فروش

نمونه کارها

نتیجه گیری

به این ترتیب شما میتوانید یگ لوگو و برند موفق برای سازمان خود داشته باشید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه آموزشهای برندینگ به سایت تیم آموزشی ماهان تیموری مراجعه نمایید

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مدیریت برند

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

 

 

 

 

 

 

  1. سارا گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله اموزنده تون که نکات کلیدی رو دربرداشت

تا کنون 1 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است.
ارسال دیدگاه

یازده + چهارده =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

۴ مرحله برای نوشتن متن تبلیغاتی

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

چگونه یک عنوان فوق العاده بنویسیم؟

ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

کلیپ آموزشی هوش مالی

اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

۱۰ ایده خلاقانه برای فکرهای عاقلانه

اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

تبلیغات با نمایشگاه ، با غرفه پول پارو کنید

اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

اسفند ۱۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس

اسفند ۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس ، پیش به سوی مقصد

اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار