با عرض پوزش تصویر مقاله بازاریابی عصبی در وب به درستی بارگزاری نمی شود

بازاریابی عصبی در وب و انتخاب هوشمندانه عکس های سایت

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 votes, average: 3٫00 out of 5)
person صابر خلیلی access_time آذر ۱۴, ۱۳۹۵ remove_red_eye 277 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان مطالعه ی تخمینی مقاله ی بازاریابی عصبی در وب و انتخاب هوشمندانه عکس های  ۵ دقیقه می باشد 

مقدمه بازاریابی عصبی در وب:

بازاریابی عصبی در وب ،در پست قبلی مقاله ای را منتشر کردیم ، اشاره ای داشتیم به بررسی و معرفی یک تکنیک بازاریابی عصبی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، همچنین در مقاله ی قبلی از بازاریابی عصبی تعریفی ارائه دادیم و نحوه عملکرد و ارتباط آن با مغز را با یک مثال ساده بررسی نمودیم .

در این مقاله در ارتباط با بازاریابی عصبی در وب و انتخاب هوشمندانه عکس های سایت صحبت خواهیم کرد.

 

اکثر افرادی که دارای سایت هستند و یا دارای کسب و کار اینترنتی می باشند در انتخاب عکس های برای سایت و کسب و کار اینترنتی خود بسیار ساده و سطحی عمل می کنند و مشکل این است که آنها نمی دانند که انتخاب عکس های مناسب تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربران یا مشتریان یک کسب و کار اینترنتی می گذارد . سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که بازدید کننده با دیدن چند عکس می تواند به سایت و کسب و کار ما اعتماد داشته باشد و از ما خرید بکند ؟

 

این اتفاق نیز برای کلیه ی افراد افتاده است که با مراجعه به یک سایت حس خوبی نسبت به سایت مورد نظر نداشته و حس می کنند سایت جعلی است و به راحتی نمی توانند به آن اعتماد کنند ، شاید با این اتفاق هم در یک جمع دوستانه اگر قرار بگیرید نمی توانید به افرادی که از آن سایت خرید کرده اند توضیح دهید که چرا به آن سایت علاقه ای ندارید و دوست ندارید از آنجا خرید کنید .

 

برای پاسخ به این موضوعات باید جزئی تر به مسائل نگاه کنیم و یک تعریف کلی از ساختار مغز انسان را باید بدانیم …

مغز انسان ها به سه دسته تقسیم می شود که دسته اول مغز، مغز قدیم نام دارد بخشی است که تصمیم گیری هایی برای ادامه حیات را می گیرد مثلا باعث می شود که همیشه نفس بکشیم و این موضوع را هیچ وقت فراموش نکنیم .

 

یکی از مواردی که می تواند باعث رشد مغز ما شود و برای ما جالب باشد تشابه است تشابه کمک می کند که مغز قدیم را به سرعت به خود جلب کند . این توضیح را با یک مثال ساده برایتان شرح می دهیم .

 

به عنوان مثال : شما در یک روزی در حال خرید از یک فروشگاهی هستید و در آن لحظه به خرید خود و انتخاب خود بیشتر دقت می کنید و ذهنتان درگیر اجناسی است که می بینید،در حین خرید به  طور ناگهانی چهره ی شخصی را می بینید که برای شما تشابه زیادی دارد به شخصی که نزدیک به شما بوده است در این لحظه اتفاقی که برای ذهن شما می افتد این است که به شما دستور می  دهد که به آن مورد توجه بیشتر داشته باشید .

 

همین موضوع نیز در بحث کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی نیز صدق می کند که در انتخاب عکس های سایت باید حساسیت به خرج دهید زیرا مهم ترین موضوعی را که باید در انتخاب عکس در نظر بگیرید تشابه است .

 

در انتخاب عکس های سایت حساسیت به خرج دهید ، اگر فعالیت شما برگزاری سمینار در مورد کسب و کار و شاخه های مرتبط به آن است ، اگر عکسی که استفاده می کنید به این صورت باشد که در حال نشان دادن یک تصویر از یک کسب و کار هستید که دارای یک متن ساده است و یک تصویر خیالی دارد یا تصویر نامرتبط است مطمئن شوید که مشتریان خودتان را از دست می دهید .

booobe-pic-_3073_

اگر کسی صاحب کسب و کار باشد ، با مشاهده این تصویر علاقه ای به استفاده از این خدمات شما یا سمینار را ندارد و مطمئن باشید به سمتی خواهد رفت که برایش جذاب باشد . و این نکته حائز اهمیت است شخص بادیدن تصاویر نامرتبط متوجه جعلی بودن خدمات و سایت شما می شود .اگر تشابه در کارهای شما وجود نداشته باشد ، جلب توجه نیز وجود نخواهد داشت زیرا با در نظر گرفتن تشابه در فعالیت های مورد نظرتان می توانید میزان توجه را افزایش دهید و از بازخورد آن استفاده کنید.

 

حالا برای رفع این مشکل می توانید از تصویر مدیر یک کمپانی معروف که شناخته شده است استفاده کنید و متن جذابی نیز برای آن در نظر بگیرید و درباره ی مدیریت یک فرد موفق و استراتژی آن صحبت کنید تا مقدمه ای باشد برای معرفی سمینار و یک توضیح تبلیغ نویسی شده برای شرح سمینار استفاده کنید .

 

اکثر افرادی که درباره ی محل کار صحبت می کنند به این فکر می کنند که یک دفتر کار با کلاس و با تمام تجهیزات در بهترین نقطه ی شهر و در یک ساختمان لوکس قرار دارد که اصطلاحا  کل شهر را می توان از آنجا زیر پایش قرار دهد و ببیند . افرادی که با این مطلب رو به رو می شوند وقتی تصاویر را مشاهده می کنند متوجه می شوند که یک تصویر نامرتبط و تبلیغاتی است به این علت در همان لحظه شما یک مشتری خودتان را به راحتی با در نظر گرفتن یک نکته مهم ولی ساده از دست می دهید .

 

با این نکات مهم اگر بتوانید از عکس های واقعی و تک استفاده کنید نسبت اعتماد به شما بیشتر خواهد شد و بازخورد مناسبی خواهید داشت .سعی کنید از تصاویری  که در اینترنت وجود دارند استفاده کنید و کمی زیبا سازی بر روی تصاویر اعمال کنید و از لوگو و متن مشخص و مرتبط با فعالیتتان استفاده کنید با این کار در تصاویر برای معرفی کسب و کار خودتان نیز برند سازی انجام داده اید .

 

این نکته را نیز در ذهنتان داشته باشید : تصویر بی کیفیتی را که از دوربین گوشی خود گرفته اید بسیار بهتر است از تصویر با کیفیت نامرتبط یا خارجی .

نتیجه گیری:

بازاریابی عصبی در وب ، در این مقاله نیز با استفاده از نکاتی که خدمتتان ارائه شد می توانید بر روی روش های جذب مشتری تمرکز کنید و روند کاری خودتان را بهبود دهید .

نویسنده: عباس حبیبی-ماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری

 

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

بازاریابی عصبی در وب

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟

bannerforendpost

بازاریابی عصبی در وب

             چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله معرفی یک تکنیک بازاریابی عصبی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی لذت برده باشید

 

                         خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

 

ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی