با عرض پوزش تصویر مقاله طراحی صفحه محصول به درستی بارگزاری نشد
      مدت زمان مطالعه ی تخمینی مقاله نکات مهم در طراحی صفحه محصول و فرم سفارش ۵ دقیقه می باشد  

مقدمه طراحی صفحه محصول:

طراحی صفحه محصول ، در مقاله قبلی درباره اینکه چرا سبدهای خرید نیمه کاره رها می شوند صحبت کردیم و بررسی کردیم که چه کارها و روش هایی را باید پیش بگیریم تا بتوانیم بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنیم همچنین این نکته را اعلام کردیم که چگونه فرم های خود را بهینه سازی کنیم و نرخ بهینه سازی را بالا ببریم .

در این مقاله که در ادامه مقاله چرا مشتریان سبد خرید را نیمه کاره رها می کنند؟ نوشته شده است ، به بررسی نحوه طراحی صفحه محصول و فرم سفارش می پردازیم و نکات مهمی را بیان میکنیم که می تواند به شما در روند جذب کاربرانتان تاثیر مثبتی داشته باشد .

با استفاده از این نکات می توانید لحظات خوبی را برای کاربرانتان در فروشگاه اینترنتی به ارمغان بیاورید .

 

دکمه های صفحه خرید و پرداخت :

در طراحی های واسط کاربری برای  صفحه خرید و پرداخت شما باید دقت کنید که از چه دکمه هایی استفاده می کنید. اندازه دکمه خرید خیلی در مخاطب تاثیر دارد هرچه این دکمه بزرگتر باشد احساس بهتری را به کاربر می دهد ، سعی کنید از دکمه هایی که شبیه به مستطیل هستند در طراحی دکمه های خرید فروشگاهتان استفاده کنید ، استفاده از این اشکال حس اعتماد بیشتری را به کاربر می دهد البته کمی هم باید خلاقیت در طراحی داشته باشید تا بتوانید کاربر را جذب کنید .

 

رنگ دکمه خرید فروشگاه اینترنتی :

رنگ دکمه خرید در کلیک ها بسیار مهم و موثر است و باید در انتخاب آن سخت پسند بوده و با دقت انتخاب کنید حالا شاید سوال پیش بیاید که چه نوع رنگی را برای دکمه خرید انتخاب کنیم تا کاربران را به سمت خرید جذب کند ؟در پاسخ باید بدانید که رنگ دکمه ی شما بستگی به نوع  فعالیت شما و کاربران سایت شما دارد که از سایت شما بازدید می کنند . شما به عنوان مدیر فروشگاه اینترنتی باید با تاثیر رنگ ها و روانشناسی رنگها  آشنا باشید تا بتوانید نسبت به سلیقه مخاطبان رنگ و طرح هایی را انتخاب کنید که از محصولات شما استفاده کنند.در رنگ بسته بندی های محصولات ، رنگ های طرح های محصولات و دکمه خرید باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند .

 

timer-location

مثلا:

محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت رنگ بنفش باشد جذب بیشتری دارد .

در یک نکته می توان گفت همچنین می توانید با انتخاب رنگ های مختلف برای دکمه سایت و مقایسه آن با رنگ قالب ، رنگ مورد نظر را که تطابق بیشتر را دارد و واضح است را انتخاب کنید تا برای  کاربران جذاب و قابل قبول باشد .

 

متن دکمه خرید :

برخی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی از متن های دکمه ی خرید مناسب استفاده نمی کنند و به راحتی از کنار آن می گذرند و آن را ساده می گیرند.

به عنوان مثلا اگر شما در نوشته دکمه خرید را به سفارش تغییر دهید می توانید شاهد افزایش بازدید و کلیک می شود ، برخی از سایت ها نیز هستند که از نوشته های مناسب و خارق العاده ای استفاده می کنند ، مثلا من میخواهم این محصول خارق العاده را داشته باشیم این نوشته تاثیر بیشتری در مخاطب دارد .تجربه نشان داده است که هر چه نوشته ی متن غیرقابل معمول تر باشد جلب توجه برای آن بیشتر خواهد بود .

 

نکته بسیار مهم این است که ۶۰ درصد از افراد فرآیند خرید را ترک می کنند و مابقی برای ادامه خرید کردن نیاز بیشتر برای بازاریابی شما دارند .برای بازاریابی بیشتر باید بر روی صفحه محصول خود کار کنید ، زیرا یکی ازنکات مهمی که در طراحی  صفحه محصول باید آنرا در نظر بگیرید اعتماد سازی برای مشتری و کاربران فروشگاه اینترنتی است .با استفاده از عناصر گرافیکی می توانید حس اعتماد را در مشتری ایجاد کنید و با آنها تعامل داشته باشید ، البته به خاطر داشته باشید که فقط گرافیک نمی تواند به تنهایی پاسخگو باشد ، متن در کنار گرافیک می تواند حس خوبی را در مشتری ایجاد کند البته متن ها باید تبلیغ نویسی شده باشند و بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند .

 

حتی چینش تصاویر و متن نیز در یک پاراگراف می تواند بر روی مشتری فروشگاه اینترنتی شما تاثیر خوبی داشته باشد .نکته ی جالبی که باید در طراحی صفحه محصول در نظر داشته باشید این است که نباید از صفحه محصول طولانی استفاده کنید سعی کنید از صفحه محصول های غیرحرفه ای بپرهیزید ببینید بیشترین فیلد هایی که برای شما نیاز است چیست ؟ و بر روی آنها تمرکز کنید تا صفحه محصول شما بهینه شود .

 

واحد پول کشور در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است ، اگر واحد تومان استفاده کنید مطمئن باشید که حس بهتری را در مخاطب ایجاد می کنید زیرا با این کار به مشتریان تعداد صفرهای محصولاتتان را کمتر نشان می دهید و احتمال افزایش خرید بالاتر می رود .

 

یک نکته جالب این است که اگر در طراحی صفحه محصول به صورت پیش فرض گزینه دریافت ایمیل را تیک زده باشید و مشتری فرم را پر بکند به این تیک زیاد دقتی نمی کند و شما می توانید از این فرصت ایمیل مشتری را به دست آورده و سپس در ایمیل مارکتینگ آنرا در بانک ایمیل های خود قرار دهید در ایمیل مارکتینگ که برای مشتریانتان انجام می دهید سعی کنید صفحه ایمیل مارکتینگ را به صفحه ی محصولات خود متصل کنید و طراحی زیبایی را بکار ببرید اکثر ایمیل هایی که از نظر گرافیکی جذاب هستند مخاطب را جذب می کند حتی مخاطبانی که برای اولین باری که ایمیل شما را دریافت می کنند.

 

بهینه سازی شامل چه مواردی می شود ؟

بهینه سازی شامل :

۱-طراحی مسیر خرید برای مشتری

۲-طراحی عکس های واقعی یا انیمیشن های اختصاصی

۳-نحوه اعتماد سازی با گارانتی یا ضمانت نامه

۴-فروش های ویژه و تخفیف ها

۵-روش پرداخت از طریق فروشگاه اینترنتی و غیره

نتیجه گیری:

سعی کنید از نکاتی که در این مقاله وجود دارد استفاده کنید ، کسب و کار اینترنتی نیاز به زمان ، خلاقیت ، اعتماد سازی و تلاش مستمر دارد اگر بتوانید خودتان را در بین رقبا به خوبی حفظ کنید می توانید رشد خوبی داشته باشید .

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟

bannerforendpost

 

 

             چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله نکات مهم در طراحی صفحه محصول و فرم سفارش لذت برده باشید

 

                                   خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

 

 ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

نوزده − 1 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟