با عرض پوزش تصویر مقاله طراحی صفحه محصول به درستی بارگزاری نشد

نکات مهم در طراحی صفحه محصول و فرم سفارش

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person عباس حبیبی access_time آذر ۱۷, ۱۳۹۵ remove_red_eye 109 مشاهده comment بدون دیدگاه

      مدت زمان مطالعه ی تخمینی مقاله نکات مهم در طراحی صفحه محصول و فرم سفارش ۵ دقیقه می باشد  

مقدمه طراحی صفحه محصول:

طراحی صفحه محصول ، در مقاله قبلی درباره اینکه چرا سبدهای خرید نیمه کاره رها می شوند صحبت کردیم و بررسی کردیم که چه کارها و روش هایی را باید پیش بگیریم تا بتوانیم بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنیم همچنین این نکته را اعلام کردیم که چگونه فرم های خود را بهینه سازی کنیم و نرخ بهینه سازی را بالا ببریم .

در این مقاله که در ادامه مقاله چرا مشتریان سبد خرید را نیمه کاره رها می کنند؟ نوشته شده است ، به بررسی نحوه طراحی صفحه محصول و فرم سفارش می پردازیم و نکات مهمی را بیان میکنیم که می تواند به شما در روند جذب کاربرانتان تاثیر مثبتی داشته باشد .

با استفاده از این نکات می توانید لحظات خوبی را برای کاربرانتان در فروشگاه اینترنتی به ارمغان بیاورید .

 

دکمه های صفحه خرید و پرداخت :

در طراحی های واسط کاربری برای  صفحه خرید و پرداخت شما باید دقت کنید که از چه دکمه هایی استفاده می کنید. اندازه دکمه خرید خیلی در مخاطب تاثیر دارد هرچه این دکمه بزرگتر باشد احساس بهتری را به کاربر می دهد ، سعی کنید از دکمه هایی که شبیه به مستطیل هستند در طراحی دکمه های خرید فروشگاهتان استفاده کنید ، استفاده از این اشکال حس اعتماد بیشتری را به کاربر می دهد البته کمی هم باید خلاقیت در طراحی داشته باشید تا بتوانید کاربر را جذب کنید .

 

رنگ دکمه خرید فروشگاه اینترنتی :

رنگ دکمه خرید در کلیک ها بسیار مهم و موثر است و باید در انتخاب آن سخت پسند بوده و با دقت انتخاب کنید حالا شاید سوال پیش بیاید که چه نوع رنگی را برای دکمه خرید انتخاب کنیم تا کاربران را به سمت خرید جذب کند ؟در پاسخ باید بدانید که رنگ دکمه ی شما بستگی به نوع  فعالیت شما و کاربران سایت شما دارد که از سایت شما بازدید می کنند . شما به عنوان مدیر فروشگاه اینترنتی باید با تاثیر رنگ ها و روانشناسی رنگها  آشنا باشید تا بتوانید نسبت به سلیقه مخاطبان رنگ و طرح هایی را انتخاب کنید که از محصولات شما استفاده کنند.در رنگ بسته بندی های محصولات ، رنگ های طرح های محصولات و دکمه خرید باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند .

 

timer-location

مثلا:

محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت رنگ بنفش باشد جذب بیشتری دارد .

در یک نکته می توان گفت همچنین می توانید با انتخاب رنگ های مختلف برای دکمه سایت و مقایسه آن با رنگ قالب ، رنگ مورد نظر را که تطابق بیشتر را دارد و واضح است را انتخاب کنید تا برای  کاربران جذاب و قابل قبول باشد .

 

متن دکمه خرید :

برخی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی از متن های دکمه ی خرید مناسب استفاده نمی کنند و به راحتی از کنار آن می گذرند و آن را ساده می گیرند.

به عنوان مثلا اگر شما در نوشته دکمه خرید را به سفارش تغییر دهید می توانید شاهد افزایش بازدید و کلیک می شود ، برخی از سایت ها نیز هستند که از نوشته های مناسب و خارق العاده ای استفاده می کنند ، مثلا من میخواهم این محصول خارق العاده را داشته باشیم این نوشته تاثیر بیشتری در مخاطب دارد .تجربه نشان داده است که هر چه نوشته ی متن غیرقابل معمول تر باشد جلب توجه برای آن بیشتر خواهد بود .

 

نکته بسیار مهم این است که ۶۰ درصد از افراد فرآیند خرید را ترک می کنند و مابقی برای ادامه خرید کردن نیاز بیشتر برای بازاریابی شما دارند .برای بازاریابی بیشتر باید بر روی صفحه محصول خود کار کنید ، زیرا یکی ازنکات مهمی که در طراحی  صفحه محصول باید آنرا در نظر بگیرید اعتماد سازی برای مشتری و کاربران فروشگاه اینترنتی است .با استفاده از عناصر گرافیکی می توانید حس اعتماد را در مشتری ایجاد کنید و با آنها تعامل داشته باشید ، البته به خاطر داشته باشید که فقط گرافیک نمی تواند به تنهایی پاسخگو باشد ، متن در کنار گرافیک می تواند حس خوبی را در مشتری ایجاد کند البته متن ها باید تبلیغ نویسی شده باشند و بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند .

 

حتی چینش تصاویر و متن نیز در یک پاراگراف می تواند بر روی مشتری فروشگاه اینترنتی شما تاثیر خوبی داشته باشد .نکته ی جالبی که باید در طراحی صفحه محصول در نظر داشته باشید این است که نباید از صفحه محصول طولانی استفاده کنید سعی کنید از صفحه محصول های غیرحرفه ای بپرهیزید ببینید بیشترین فیلد هایی که برای شما نیاز است چیست ؟ و بر روی آنها تمرکز کنید تا صفحه محصول شما بهینه شود .

 

واحد پول کشور در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است ، اگر واحد تومان استفاده کنید مطمئن باشید که حس بهتری را در مخاطب ایجاد می کنید زیرا با این کار به مشتریان تعداد صفرهای محصولاتتان را کمتر نشان می دهید و احتمال افزایش خرید بالاتر می رود .

 

یک نکته جالب این است که اگر در طراحی صفحه محصول به صورت پیش فرض گزینه دریافت ایمیل را تیک زده باشید و مشتری فرم را پر بکند به این تیک زیاد دقتی نمی کند و شما می توانید از این فرصت ایمیل مشتری را به دست آورده و سپس در ایمیل مارکتینگ آنرا در بانک ایمیل های خود قرار دهید در ایمیل مارکتینگ که برای مشتریانتان انجام می دهید سعی کنید صفحه ایمیل مارکتینگ را به صفحه ی محصولات خود متصل کنید و طراحی زیبایی را بکار ببرید اکثر ایمیل هایی که از نظر گرافیکی جذاب هستند مخاطب را جذب می کند حتی مخاطبانی که برای اولین باری که ایمیل شما را دریافت می کنند.

 

بهینه سازی شامل چه مواردی می شود ؟

بهینه سازی شامل :

۱-طراحی مسیر خرید برای مشتری

۲-طراحی عکس های واقعی یا انیمیشن های اختصاصی

۳-نحوه اعتماد سازی با گارانتی یا ضمانت نامه

۴-فروش های ویژه و تخفیف ها

۵-روش پرداخت از طریق فروشگاه اینترنتی و غیره

نتیجه گیری:

سعی کنید از نکاتی که در این مقاله وجود دارد استفاده کنید ، کسب و کار اینترنتی نیاز به زمان ، خلاقیت ، اعتماد سازی و تلاش مستمر دارد اگر بتوانید خودتان را در بین رقبا به خوبی حفظ کنید می توانید رشد خوبی داشته باشید .

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟

bannerforendpost

 

 

             چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله نکات مهم در طراحی صفحه محصول و فرم سفارش لذت برده باشید

 

                                   خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

 

 ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

13 + 1 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار

اسفند ۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۰ ب.ظ

تبلیغات در توالت های عمومی ، تبلیغاتی خنده دار

ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

۱۰ ایده خیلی خوب برای استارت اولیه

اسفند ۳, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۶ ب.ظ

درِگوشی از تبلیغات کلیکی

اسفند ۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۴ ب.ظ

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

اسفند ۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تبلیغات در سینما ، روی پرده بروید

ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

پیش بینی آینده املاک (ماهان تیموری – حقیقت طلب)

ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

کسب و کار خلبانی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۵۱ ب.ظ

تبلیغات موبایلی ، با مشتری حرف بزنید

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۴ ب.ظ

ایده یابی برای هرکسی ممکن است

ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

آشنایی با روانشناسی مذاکره چاشنی پولسازی در بازاریابی

بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازاریابی با پادکست ، راحت شیپور بزنید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شاخه دار شوید

بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

با تبلیغات در مجلات ، اسکناس ها را ورق بزنید

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

کار افرینی فقط با یک ایده شروع می شود

بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۴ ب.ظ

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

کسب و کار CD و DVD

ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

پاسخ به چالش صد میلیونی هوش مالی در املاک

بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

تبلیغات با همایش ، رزمایش برتری

بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

کسب ثروت با ایده پردازی خلاقانه

بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۱ ب.ظ

قرعه کشی و اهدای جوایز ، خود را به صدر برسانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازاریابی چریکی ، مشتری را شگفت زده کنید