با عرض پوزش تصویر مقاله نکات کلیدی بازاریابی آنلاین به درستی بارگزاری نشد

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین را که باید بدانید …

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person عباس حبیبی access_time آذر ۷, ۱۳۹۵ remove_red_eye 110 مشاهده comment بدون دیدگاه

             مدت زمان مطالعه ی تخمینی مقاله نکات مهم بازاریابی آنلاین را که باید بدانید … ۵ دقیقه می باشد .

 

مقدمه:

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین را که باید بدانید … ، مقاله ای است که به شما کمک می کند برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ذهنیتتان را تغییر دهید… در این روزها افرادی را مشاهده می کنیم که با انگیزه بسیار بالا اقدام به راه اندازی سایت و فروشگاه های اینترنتی می کنند ، این افراد در ابتدا پر انگیزه هستند و فکر می کنند بسیار قوی وارد این عرصه شده اند ، ولی بعد از گذشت مدتی و کسب نکردن فرصت مناسب بسیار سرد می شوند ، زیرا فروشگاه یا سایت آنها با گذشت ماه ها فروشی نداشته است و این نکته باعث دلسرد شدن مدیر سایت یا فروشگاه می شود که باعث می شود سایت مورد نظر از ادامه فعالیت منصرف شود و به دست فراموشی سپرده شود .

 

قبل از اقدام به راه اندازی فروشگاه درباره ی درآمد از اینترنت و سایت ها حتما مطالعه کنید :

اکثر افراد در بازاریابی اینترنتی به این علت شکست می خورند که آشنایی کافی با این موضوع ندارند و درباره ی این موضوع هیچ تحقیقی نکرده اند،همچنین نظرات اشتباه در مورد هر یک از این فعالیت ها نیز باعث شده است که هزینه و وقت ما به سرعت تلف شود و به اهداف و خواسته هایمان نرسیم و از ادامه مسیر جا بمانیم . سعی کنید قبل از شروع به کسب و کار اینترنتی حتما درباره ی آن مطالعه و تحقیق درستی داشته باشید و یا از افرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند مشاوره بگیرید .

 

c6b4f203ec183faf40751e556917ffaa

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین

اولین نکته:

خیلی از افراد تازه کار در این زمینه فکر می کنند بازاریابی اینترنتی به این صورت است که یک صفحه پر از محصولات متنوع داشته باشیم که دارای اطلاعات است و بتوانیم آن را در اینترنت تبلیغ کنیم ، یعنی از سایت های مختلف بتوانیم بازدید کنندگانی را به سایت خود هدایت کنیم . با این توصیفات اولین اشتباهی که در کسب و کار اینترنتی باعث می شود که شکست بخوریم این است که با فرضیه پیش برویم که در زیر برخی مثالی را مشاهده می کنید  :

۱-فکر می کنید باید سایت زیبا و بی نظیری را داشته باشیم یا از نظر محصولات دارای برندهای اصیل باشیم .

۲-فکر می کنید با داشتن ترافیک های بی اعتبار می توانید رتبه ی خوبی بگیرید .

۳-افراد زیادی از سایت ما خرید می کنند و ما می توانیم موفق شویم .  

با در نظر گرفتن چنین فرضیاتی متوجه خواهید شد که سایت شما بازه بسیار پایینی را دارد و تعداد خریدهای فروشگاهتان انقدر پایین است که توجیهی ندارد و مدیر پس از مدتی دلسرد می شود و تبلیغات را دیگر ادامه نمی دهد چون درآمد مناسبی وجود ندارد ، این مدل ها برای شرکت های کوچک کاربردی نیست بیشتر برای شرکت ها و برندهای معتبر کاربرد دارد .

 

دومین نکته :

مردم اکثرا فکر می کنند که  اگر هرچقدر ترافیک وب سایت افزایش پیدا کند تعداد فروش ها نیز افزایش پیدا می کند، ، حال ترافیک چیست ؟ منظور از ترافیک تعداد بازدید کنندگانی است که به وب سایت شما مراجعه می کنند، ما نباید ترافیک را با ترافیک موثر اشتباه بگیریم ،برای این موضوع می توان یک مثال نیز مطرح نمود ، در نمایشگاه های کتاب که در کشور ما برگزار می شود دانش آموزان را از طرف مدرسه ای برای بازدید یک غرفه می آورند ولی این موضوع باعث نمی شود که همه ی آنها از آن غرفه خرید کنند . در بحث سایت ها نیز همینطور است امکان دارد افراد زیادی به سایت شما نا خواسته یا با اطلاع قبلی هدایت شوند اما این به این منظور نیست که ترافیک سایت شما برابر با خرید آنها در سایت است .

 

بونس ریت چیست ؟

عددی است که در یک معیار خاصی نمایش داده می شود و به درصد بیان می شود و این موضوع نشان دهنده این است که چند درصد بازدید کنندگان وارد سایت شما شده اند و از همان صفحه خارج شده اند این آمار به ما کمک می کند تا متوجه شویم که چند درصد بازدیدکنندگان به طور اشتباه وارد سایت ما شده اند و بعد از وارد شدن درون سایت تصمیم گرفتنه اند که سریعا آنجا را ترک کنند .

برای اینکه بتوانیم آمار تقریبی درصد خروج از سایتمان را بدانیم ، به سایت الکسا مراجعه می کنیم با وارد کردن آدرس سایت و یا وبلاگ مورد نظر وضعیت فعلی خود را می توانید به دست آورید .این سایت رتبه شما در بین تمام سایت های داخلی و خارجی مشخص می کند .

سایت های موفق در هر جایی تبلیغ  نمی کنند ، فقط در جاهایی امکان تبلیغ وجود دارد که مخاطب سایتی که تبلیغ مارا نمایش می دهد با مخاطب مورد نظر ما همخوانی داشته باشد ، بنابراین برای تبلیغات به سایت های عمومی پر بیننده مراجعه نکنید  و سایت هایی را پیدا کنید که در زمینه ی کاری خودتان باشند . سعی کنید با استفاده از سئو ترافیک موثر ایجاد کنید که یکی از روش های جدب ترافیک موثر است . سئو علمی است که به کمک آن می توانید در جستجوهای سایت در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید .

 

هر چقدر محصولات سایت بیشتر باشد فروش بالاتر می رود ؟

یکی از راه های سریع شکست خوردن در اینترنت و در سایت های فروشگاهی این است که محصولاتی را عرضه می کنند که هیچ ارتباطی به هم ندارند سعی کنید مانند برخی فروشگاه های خاص در یک زمینه فعالیت کنید این خاص بودن شماست که درصد موفقیت شما را بیشتر می کند سعی کنید با استفاده از یکسری روش ها طیف خاصی از مخاطبان را پوشش بدهید و با آنها کار بکنید .حالا خودتان را جای کاربر بگذارید ؟ اگر شما بخواهید یک تبلت بخرید سعی می کنید از یک سایتی که به صورت تخصصی در زمینه تبلت فعالیت می کند جنس بخرید ؟ یا یک فروشگاهی که هم جوراب می فروشد هم تبلت و هم گل ؟

 نتیجه گیری:

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین را که باید بدانید، مقاله ای است که می تواند ذهنیت شما را درباره ی خرید و فروش هایی که در اینترنت برای کسب و کارهای اینترنتی انجام می شود تغییر دهد . سعی کنید در زمینه بازاریابی اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی بیشتر مطالعه کنید لازمه ی معرفی و حرفه ای شدن در عرصه بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی دانستن اطلاعات به روز و دسته بندی شده است .  

نویسنده: عباس حبیبی-ماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟

bannerforendpost

نکات کلیدی بازاریابی آنلاین

             چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله نکات کلیدی بازاریابی آنلاین را که باید بدانید … لذت برده باشید

 

                               خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید


ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

شش + ده =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار

اسفند ۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۰ ب.ظ

تبلیغات در توالت های عمومی ، تبلیغاتی خنده دار

ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

۱۰ ایده خیلی خوب برای استارت اولیه

اسفند ۳, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۶ ب.ظ

درِگوشی از تبلیغات کلیکی

اسفند ۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۴ ب.ظ

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

اسفند ۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تبلیغات در سینما ، روی پرده بروید

ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

پیش بینی آینده املاک (ماهان تیموری – حقیقت طلب)

ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

کسب و کار خلبانی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۵۱ ب.ظ

تبلیغات موبایلی ، با مشتری حرف بزنید

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۴ ب.ظ

ایده یابی برای هرکسی ممکن است

ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

آشنایی با روانشناسی مذاکره چاشنی پولسازی در بازاریابی

بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازاریابی با پادکست ، راحت شیپور بزنید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شاخه دار شوید

بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

با تبلیغات در مجلات ، اسکناس ها را ورق بزنید

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

کار افرینی فقط با یک ایده شروع می شود

بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۴ ب.ظ

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

کسب و کار CD و DVD

ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

پاسخ به چالش صد میلیونی هوش مالی در املاک

بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

تبلیغات با همایش ، رزمایش برتری

بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

کسب ثروت با ایده پردازی خلاقانه

بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۱ ب.ظ

قرعه کشی و اهدای جوایز ، خود را به صدر برسانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازاریابی چریکی ، مشتری را شگفت زده کنید