آموزش کسب و کار اینترنتی

در: کسب و کار اینترنتی | در تاریخ: ۳۰ مرداد ۹۵

آموزش کسب و کار اینترنتی

با  آموزش کسب و کار اینترنتی  می توانید سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

(شما  با سرمایه گذاری بسیار کم می توانید کسب وکار خود راباکمی آموزش کسب و کار اینترنتی در اینترنت راه اندازی کنید)

 

  که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.

اگر شما در حال حاضر کسب و کار دارید اما در اینترنت فعالیت نمی کنید و از اینترنت درآمدی ندارید پس قطعا از بسیاری

از رقبا جا مانده اید نگران نباشید در این مقاله به شما  آموزش کسب و کار اینترنتی  از طریق اینستاگرام را می دهم.

 

خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع

هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و… شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با

انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

از شما می خواهم به سوالات زیر پاسخ دهید؟؟؟

  • آیا فکر می کنید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید کدنویسی کنید؟

    خیر

  • آیا فکر می کنید نیاز است با شخص متخصص مشورت کنید؟

    بله

  • آیا شما هم فکر می کنید باید کالاهای زیادی را خریده و انبار کنید؟

  • خیر

  • آیا بدون سرمایه گذاری زیاد نیز می شود یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد؟

    بله

به جملات پایین دقت کنید و در ابتدای هر جمله بگوید من می توانم:

  • ۱۰۰% توسط خودتان
  • بدون نیاز به کدنویسی و متخصص
  • بدون هزینه های هنگفت!
  • بدون نیاز به انبار حتی ۱ محصول!
  • بدون نیاز به دفتر کار و در منزل

برای کسب درآمد از اینترنت باید بدانید که مردم چگونه از اینترنت استفاده می کنند و چه راه هایی وجود دارد که باعث

دیده شدن شما و محصولتان در اینترنت می شود.نکاتی برای کسب درامد از اینترنت لازم است که بدانید در این مقاله آورده ام:

روند رسانه های اجتماعی:

  • حرکت به سمت موبایل
  • اپیلیکیشن موبایل به جای مرورگر
  • تنبلی بیشتر در استفاده
  • کاهش حتی یک مرحله در فرایند

امروزه افراد بیشتری از موبایل برای کارهای روزانه شان استفاده می کنند ؛

در سال های اخیر استفاده از اینترنت روی موبایل از میزان استفاده از اینترنت روی کامپیوتر بیشتر شده است و

این روند در حال رشد است.

قبلا فیس بوک بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا بود اما همانطور که می بینید درحال افت است و پیش بینی شده

تا سال ۲۰۱۸ فیس بوک  ۸۰٪  کاربران خودش را از دست خواهد داد.

چرا رسانه هایی مثل فیس بوک درحال سقوط هستند؟

 

این مطلب را حتما بخوانید :  چند نکته برای کسب پول از اینستاگرام

 زیرا ، افراد وقتی از موبایل استفاده می کنند ترجیح می دهند از رسانه هایی استفاده کنند که برای موبایل ساخته شده است.

همانطور که می دانید استفاده از اینترنت روی موبایل سخت تر از دسکتاپ است.

هر بار حوصله ندارید یک یوزر باز کنید، یک مرورگر باز کنید،

آدرس سایتی را تایپ کنید و با یک صفحه log in مواجه شوید و نام کاربری تان را وارد کنید و کارهایی مثل این.

افراد نه تنها ترجیح می دهند که از موبایل استفاده کنند ؛ بلکه ترجیح می دهند از اپیلیکیشن های موبایل به جای صفحات وب استفاده کنند.

 

برای بعضی از مردم ،تایپ ادرس ما ،کار سخت محسوب می شود .

و ترجیح می دهند این کار را انجام ندهندو از اپیلیکیشن های رقیبان ما استفاده کنند.

 

یکی از مباحث داغ در طراحی سایت و طراحی اپیلیکیشن، کاهش یک مرحله در فرایند است.

اگر کاری بکنید که خرید از سایت ،استفاده از سایت یا حتی نظر دادن در سایت ساده تر شود و حتی یک مرحله از فرآیند

ساده تر شود، یک موفقیت محسوب می شود.

 

یکی از رازهای موفقیت اینستاگرام همین است که روی سادگی کار کرده است و تلاش داشته تا تمام کارها و فرآیند ها با

حداقل مراحل انجام شود. و این نکته باعث محبوبیت اینستاگرام شده است.

 

این مطلب را حتما بخوانید :  کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟

با عرض پوزش در بارگیری عکس مشکلی رخ داده است.

 

اینستاگرام یکی از راه هایی است برای کسب درآمد اینترنتی.

 

برای کسب درآمد از اینترنت از طریق اینستاگرام ابتدا باید بدانیم که کاربران اینستگرام از ما چه می خواهند

و چگونه باید در میان میلیون ها کاربر دیده شویم.

یکی از موارد برای دیده شدن و افزایش فالوردر اینستگرام عکس پروفایل است.

چند نکته که باید در عکس پروفایلاتان استفداه کنید و باعث بشه که عکس پروفایل شما بیشتر دیده شود

و یا بیشتر جلب توجه کند را ارئه می دهم.

  1. اگر عکس پروفایل از خودتان است عکسی با کیفیت را انتخاب کنید.

    به نور پردازی اهمیت بدهید و از صورت خود از فضای نزدیک تر عکس بگیرید .

    عکس باید درشت ، زیبا و با کیفیت باشد.

         برای عکس از صورت خود در بزرگ ترین سایز ممکن استفاده کنید.

 

اگر از لوگوی کسب و کارتان استفاده می کنید ،توجه کنید در بعضی از سیستم عامل ها عکس دایره ای می شود

پس توجه کنید که عکس کامل و در سایز مناسب بیافتد.

  1. عکس پروفایل خود را به طور منظم ،حداکثر ماهی یک بار عوض کنید.

 

الگوریتم اینستگرام طوری است که عکس ها را هنگام جست و جو می چیند ؛

الگوریتم اینستگرام بسیار شبیه الگوریتم گوگل است.

 

یکی از مفید ترین کارهایی که برای بهینه صفحه تان ، در نتیجه برای جذب فالورهای بیشتر لازم است

انجام دهید این است که مرتب عکس هایتان را عوض کنید و از عکس های با کیفیت استفاده کنید.

پروفایل هایی که عکس شان هر ماه و به طور مرتب عوض می شود اکانت های فعال تری محسوب می شوند.

 

کسانی که لوگوی شرکت گذاشته اند چگونه آن را هر ماه تغییر دهند؟

کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید و از ایده های خلاقانه استفاده کنید.

مثلا فصل زمستان که می شود چندتا گلوله برف بگذارید و متناسب هر فصل و مناسبتی کمی آن را تغییر دهید.

لوگوی شرکت گوگل سالی بیش از۳۰۰ بار تغییر می کند.هر روز به مناسبت خاصی لوگوی گوگل ( همان نوشته است )تغییر می کند.

مثلا از عکس پروفایلتون برای بازاریابی استفاده کنید.به جای عکس لوگو بزارید فروش ویژه تا این تاریخ.

و یا اتفاق خاصی افتاده ، محصول جدیدی اضافه کردید ، یک روز خاص می تواند عکس پروفایلتان عکس محصولتان باشد.

 

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که ؛

 

اکانت اینستگرام یک چیز ثابت و همیشگی نیست شما هرروز می توانید آدرس وب سایت تان را ،عکس پروفایلتان را و توضیحات تان را عوض کنید.

تغییر اطلاعات نیز بسیار مفید است.

  1. عکس پروفایلتون رو از رنگ های متضاد و جیغ استفاده کنید.

 

فالورهای شما با صد ها عکس و صدها پروفایل مواجه هستند ،پس پروفایلتان باید به گونه ای جلب توجه کند.

 

  1. اگرعکس پروفایلتان عکس از صورت خودتان است بهتر است متمایل به طرف چپ و پایین باشد.
    یعنی نگاه شما به طرف پایین و متمایل به چپ باشد.

کاربران شمارا چطور خواهند دید؟

کاربران خواهند دید که شما به سمت راست و پایین نگاه می کنید.

مزیتش این است که:

شما دارید به پست های خود نگاه می کنید چون عکس های پروفایل در پست های اینستگرام در قسمت بالا سمت چپ قرار می گیرد.

در واقع با این کار توجه بیشترافراد را به پست های تان جلب می کنید.

نکته روانشناسی که در تبلیغات استفاده می شود ، این است که در تبلیغاتی که عکس یک انسان وجود داشته باشد

و آن فرد به جهت خاصی نگاه میکند اغلب افراد توجه شان به آن موضوع جلب می شود که این فرد به کجا نگاه می کند.

 

البته رعایت این نکته تحول بزرگی درکارتان ایجاد نخواهد کردولی رعایت این نکات همه باهم باعث می شود که اکانت بهتری داشته باشید و به موفقیت بیشتری دست یابید.

 

این مطلب را حتما بخوانید :  بازاریابی با اینستاگرام-عکس نوشته

شما میتوانید این مقاله را در شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بذارید:

دیدگاه ها

تا کنون 1 نفر برای این مقاله دیدگاه گذاشته اند. دیدگاه های شما ما را خوشحال میکند، شما هم دیدگاه بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram