ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی

ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی

 

مدت زمان تخمینی برای مطالعه ی این مقاله ۴ دقیقه می باشد 

مقدمه :

در مقاله ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی ، به معرفی ابزارهایی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می توانند موثر باشند و باعث یکپارچگی سیستم های تبلیغات می شوند پرداخته ایم ،درادامه به معرفی ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی پرداخته ایم . 

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی است ، که به منظور ترویج و ترفیع خدمات و محصولات در بستر آنلاین مورد استفاده می باشد . بسیاری از کسب و کارها ، شرکت ها و برندها به منظور ترویج خدمات ،تبلیغات محصولات، برندسازی مجدد در فضای مجازی و همچنین حضور پر رنگ تر در این فضا ، در حال روی آوردن به محیط های آنلاین هستند ، بازاریابی رسانه های اجتماعی غالبا بر روی برخی از پلتفرم های محبوب همانند یوتیوب ، توییتر و فیسبوک اجرا و اداره می شوند .

 

با عرض پوزش تصویر ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی به درستی بارگذاری نشد                                                                         ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی

 

حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی مختلف گیج کننده خواهد بود و بررسی و پاسخ  کامنت ها و سوال ها را با مشکل مواجه خواهد کرد . در این شرایط شما نیاز به ابزاری موثر برای انجام این امور دارید ، خوشبختانه صدها ابزار مختلف در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی در دسترس می باشد .

 

در ادامه مقاله ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی ، ابزارهایی که دارای عملکرد های خاصی هستند را برای شما معرفی می کنیم و می توانید با آنها روند بازاریابی اینترنتی خودتان را بهبود ببخشید .

 

سعی کنید از ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی در تمام مراحل بازاریابی کسب و کار و فعالیت های اینترنتی خود بهره بگیرید ، زیرا سرعت انجام کارها را بالاتر می برد و می توانید بر روی فعالیت خودتان نظارت دقیقی داشته باشید .

Buffer :

 با این ابزار شما می توانید از یک پنل و داشبورد به تمام حساب های کاربری خود در سایت های لینکدین ، توییتر، فیسبوک، خود دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید . حتی این امکان برای شما فراهم است که پست های خودتان را در ۳ بستر فضای مجازی برنامه ریزی کنید . در این صورت بین بروزرسانی پست های شما  یکپارچگی برقرار خواهد شد .

Commun.it:

با این ابزار شما می توانید اکانت توییتر خود را مدیریت کنید ، با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود سوال های کاربران را پاسخ دهید ، فعالترین فالوورهای خود را پیگیری کرده و به بررسی پیام هایی که در آنها نامی از شما برده شده توجه کنید .

HotSuite:

یک ابزار بسیار ساده است که دارای محیط کاربری و استفاده آسان را دارد، یک پنل مستقیم به اکانت های شبکه های اجتماعی توییتر و فیسبوک می باشد ،که می توانید با استفاده از آن به طور همزمان آنها را مدیریت کنید .

 

ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی (ابزارهای مربوط به محتوا)

Scoop.it:

این ابزار به شما کمک می کند تا محتواهای یک وب سایت (مثل مقاله، عکس ها  و…) را برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید. بعد از نصب کردن این برنامه شما می توانید به راحتی محتوای آدرس های اینترنتی هر سایتی را ذخیره سازی کنید ، شما حتی قادر خواهید بود که این ابزار را با ابزار بالا ادغام کرده و ترکیبی از آنها را استفاده کنید .

Storify:

ابزاری شبیه به ابزار بالا می باشد که شما قادر خواهید بود با استفاده از آن مقاله های آنلاین را برای پست کردن در وقت دیگر ذخیره کنید هرزمان که در اینترنت به دنبال محتواهای جدیدی بگردید ، این ابزار به شما کمک می کند که موارد یافت شده را با توجه به عنوان و تاپیک آن سازماندهی کنید .

Google Reader:

این ابزار یک خواننده آر آر اس است که به طور مرتب محتواهای جدیدی که بر روی سایت های خبری و وبلاگ ها مورد علاقه شما قرار می گیرد را چک می کنید . همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با انتخاب کردن تنظیمات مختلف هر طور که مایل هستید از این محتواها آگاهی یابید .

Topsy:

اگر شما می خواهید از عنوان ها و گرایشات جدید مربوط به شاخه صنعت خود ، محصولات و رقبا آگاه شوید این برنامه به شما کمک میکند تا به بررسی موارد ذکر شده بپردازید .این برنامه در ارتباط با زمینه فعالیت شما ، اتفاقاتی که بر روی برندتان تاثیر می گذارد را بررسی کرده و کمک می کند همیشه به روز باشید .

در  مقاله بعدی ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی  شما را با ابزارهای کاربردی تحلیلی آشنا می کنیم .

 

نتیجه گیری : 

در مقاله ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی به بررسی نرم افزارها پرداختیم ، این نرم افزارها می توانند به شما در زمینه تبلیغات و بازاریابی کمک شایانی بکنند ، سعی کنید از آنها در کسب و کار خود استفاده کنید.

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی لذت برده باشید . 

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است دانلود فایل

ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
شهریور ۲۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

اشتباه مالی کسب و کارها (اینفوگرافیک)

ساعت ۱۰:۲۸ ق.ظ

حافظه کوتاه مدت چیست؟

ساعت ۹:۳۳ ق.ظ

بازاریابی با سایت راهی به سوی قله ثروت

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

شهریور ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

چگونه زندگیمان را شفا دهیم؟

ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ

تسلط بر پراکندگی ذهن

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

حافظه مغز یادگیری بزرگترین ابزار آموزشی ما

شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

مارک کابن زندگینامه

ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

طلائی ترین نکات برای خلق موفقیت و رشد فردی

شهریور ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۰۰ ب.ظ

ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟

ساعت ۸:۲۳ ب.ظ

اشتباهات مالی رایج و نحوه اجتناب از آن‌ها

ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ

کسب درآمد از تلگرام

ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

۳ روش از بهترین تکنیک های مذاکره

شهریور ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

چگونه در کمتر از ۴ ماه درآمد خود را۲تا۹ برابر افزایش دهیم

شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

پرزنت دیگران دغدغه اصلی بازاریابان

شهریور ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ

بهترین راه های تبلیغات رایگان

ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

حرکات سر در زبان بدن

شهریور ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۳۰ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

ساعت ۵:۰۱ ب.ظ

اعتماد به نفس بیش از اندازه می‌تواند دردسرساز شود!

ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

هشت راهکار برای افزایش درامد

ساعت ۸:۱۱ ق.ظ

آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای

شهریور ۱۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

ساعت ۸:۴۳ ق.ظ

با پوستر تبلیغاتی ، چشم نواز شوید

ساعت ۳:۲۱ ق.ظ

انواع هدف و راه های رسیدن به آن ها

ساعت ۲:۳۱ ق.ظ

هدف گذاری موثرترین راه افزایش انگیزه