با عرض پوزش در بارگیری عکس مشکلی رخ داده است

چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person مهسا فرازمند access_time شهریور ۱۳, ۱۳۹۵ remove_red_eye 280 مشاهده comment بدون دیدگاه

چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید

یکی از مسایلی که در کسب و کار مواجه می شوید این است که چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید .

تبلیغات در کسب و کار ، در میزان فروش و اعتماد مشتری  بسیار اهمیت دارد.

 

تبلیغات خوب مشتریان شما را راضی نگه می دارد ;

 

در واقع  به شما این توانایی را می دهد تا بتوانید محصول  یا کارتان را به مشتریان بهتر و

آن طور که هست ارئه دهید.

 

بهترین کسی که می تواند تبلیغات محصول و کار شما را بنویسد خودتان هستید .

برای اینکه بتوانید مشتریانتان را ثابت نگه دارید بهتر است بدانید چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید .

 

 

در این مقاله تحریک کننده های قوی برای خرید را می گویم که بدانید  چگونه تبلیغات خودتان را بنویسید تا

بیشترین بازده را داشته و افزایش درآمد داشته باشید.

 

 

با عرض پوزش در بارگیری عکس مشکلی رخ داده است.

 

تحریک کننده های قوی برای خرید:

  1. سلامتی
  2. امید و آینده نگری
  3. ترس
  4. احساس گناه
  5. قابلییت های جدید
  6. فرصت 
  7. حس تعلق
  8. رقابت
  9. سربلندی
  10. زمان -صرفه جویی

 

  • سلامتی:

 

سلامتی اولین تحریک کننده بسیار قوی است

اولین موضوعی که بسیار پر کاربرد است سلامتی است این که بتوانید تصویری از آینده داشته باشید.

 

  • امید و آینده نگری:

 

تحریک کننده ی امید و آینده نگری که شرکت های بیمه و شرکت یهایی که خدمات املاک دارند
یک آینده نگری برای شما و فرزندانتان در نظر می گیرند.

 

 

  • ترس ;

 

مهم ترین تحریک کننده خرید ترس است.

بیشتر از هر تحریک کننده ی دیگر ترس تاثیر گذار تر است .شما باید بتوانید مخاطب را از شرایط فعلی بترسانید و به او راهکار عالی بدهید،

مطمئن باشید مشتری به شما اعتماد می کند و از شما خرید می کند.

 

  • ایجاد احساس گناه ;

 

یعنی اینکه بگوییم  تو خیلی اشتباه می کنی که این مدلی زندگی می کنی و از این ابزاری که استفاده می کنی داری به خودت و خانوادت ظلم می کنی

باید از این وسایل جدید استفاده کنی تا زندگی بهتری برای آنها بسازی.

 

  • قابلیت های جدید ;

 

مثل موبایل که آمده بود قابلیت جدید به افراد اضافه کرد یا ابزار های دیگر
اگر محصول باعث شود که به فرد در کنار دیگران حس برتری را نشان دهد شما می توانید فروش خوبی داشته باشید.

 

  • فرصت

 

 اگر شما بتوانید هر محصولی را به یک فرصت برای فرد تبدیل کنید ،تحریک می شود و حتما آن محصول را می خرد.
این به این معنا نیست که از ۱۰۰ لغات مان در صفحه ۷۰ با از کلمه فرصت استفاده کنیم، به این معناست که

محصولمان را به یک شرایط ویژه ای تبدیل کنیم که در آینده سود و مزایای زیادی برای مخاطبمان ایجاد کند.

 

  • حس تعلق

 

مثل مخاطبان اپل یک حس تعلق نسبت به کمپانی دارند و محصولاتی که می گذارد مخاطبان احساس می کنند ، باید از آنها استفاده کنند.

 

چگونه حس تعلق را ایجاد کنیم؟

فرض کنید یک محصولی را با گروهی از افراد بسازیدحالا آن فرد یا افراد حس تعلق نسبت به آن محصول دارند.

 

  • رقابت:

 

اینکه بدانند از رقیبشان عقب می افتند.این را خانم ها بهتر می دانند.
مثلا اگر این محصولات دست رقیبشان بیافتد چه استفاده ای می کند
و این را باید به طور کاملا در متن تبلیغتان بنویسید.

 

  • سربلندی:

    یعنی محصول باعث سربلندی مشتری شود
    مثلا جعبه ای است که روی ماشینش بزند و باعث سربلندیش بشه

 

  • زمان – صرفه جویی

 

اگر بتوانید محصولی را ایجاد کنید که در زمان و انرژی مخاطب صرفه جویی کند آن محصول را می خرد.

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

سه × 5 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟