با عرض پوزش تصویر مقاله ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟ به درستی بارگزاری نشد
    مدت زمان مطالعه ی تخمینی مقاله ویژگی های یک لندینگ پیج (صفحه فرود) مناسب چیست ؟ ۶ دقیقه است 

مقدمه :

ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟ ، صفحه ای از وب سایت است که دارای محصول یا خدمات ویژه ای است و قدرت جذب مخاطب را دارد که با قرار دادن بنر در سایت های دیگر کاربران وارد آن صفحه می شوند را لندینگ پیج می نامند ، لندینگ پیج اولین صفحه ای است که به محض ورود کاربر با آن مواجه می شود .

 

هدف لندینگ پیج ، رساندن یک حرف به مخاطب و داشتن یک هدف خاص است و به همین خاطر می تواند طراحی خیلی جذاب و خیره کننده ای را داشته باشد .در این صفحات یعنی صفحات لندینگ پیج ها هر عملی که صورت بگیرد در انتها هدف کلی این است که بتوانیم از کاربر یک ایمیل معتبر دریافت کنیم و یک هدیه ی ویژه یا یک پیشنهادی به او ارائه دهیم .

 

یکی از روش های مهم و معتبر این است که بتوانید اعتماد کاربران را  در این صفحه جلب کنید تا آنها راضی شوند ایمیل شخصی و معتبری را که درخواست کرده اید در اختیار شما قرار دهند .

تقسیم بندی صفحات فرود :

۱-نوع اول صفحات لندینگ پیج به این صورت است که مستقیما در صورت اجرای مراحلی ایمیل دریافت می گردد .

۲-نوع دوم صفحات لندینگ پیج به این صورت است که اطلاعاتی گرفته نمی شود اما کاربر را در هر صورت به یک مکان خاصی در سایت منتقل می کند .

لندینگ پیج مقوله ای جدید است که توانسته به خوبی در سطح وب رشد و توسعه یابد، البته این روزها تبلیغات اینترنتی به شدت افزایش پیدا کرده است که هزینه های بالایی نیز دارد ولی در اکثر مواقع نتیجه ای در بر ندارد و باعث نارضایتی مدیران سایت ها و کسب و کار های اینترنتی می شود .

 

لندینگ پیج یک صفحه مخصوص تبلیغات نیست ، لندینگ پیج یک صفحه ای است که به تبلیغات متصل می شود و اگر سایتی یک لندینگ پیج مناسب مختص کسب و کار خود نداشته باشد تعداد زیادی از کاربران را از دست خواهد داد .

 

یک نکته ای که در این قسمت می خواهم برایتان مطرح کنم این است که لندینگ پیج هایی که اکثر مدیران سایت ها ، کسب و کار های اینترنتی استفاده می کنند مستقیما تمرکز اصلی آنها بر روی فروش است که این یک روش اشتباه است و کاربران را به طور راحتی از دست می دهند لندینگ پیج زمانی می تواند مفید واقع شود که شخص کاربر با میل شخصی اش بخواهد یک محصول را خریداری کند و به آن مراجعه می کند و سپس به صفحه فروش محصول مورد نظر هدایت می شود .

یک پیشنهاد ! :

سعی کنید به طور مستقیم بر روی محصول خاصی تبلیغات نکنید در لندینگ پیج ها سعی کنید از هدیه ها و پیشنهاد هایی که کاربر را جذب می کنند استفاده کنید تا کاربر بتواند ایمیل معتبر خودش را وارد کرده و از شما یک هدیه ای را رایگان دریافت کند، مدیران کسب و کارهای اینترنتی می توانند با دادن یک هدیه ی کوچک و ناچیز یک ایمیل معتبر و شخصی کاربر را به دست آورند که با ارزش ترین قسمت کار نیز همین جا است ، که مدیران سایت ها می توانند بعدها در فروش های بعدی نیز از طریق ایمیل هایی که به دست آورده است تبلیغات ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ انجام دهد تا فروش بیشتری داشته باشد .

 

yours-free-form

هدف ما از تبلیغات چیست ؟

در مورد تبلیغات  و هزینه های تبلیغاتی که در وبسایت های فارسی انجام می شود بخصوص در میان فروشگاه اینترنتی یا کسب و کارهای اینترنتی ، تمرکز اصلی تبلیغات این است که بتوان محصولی را بفروش رساند ، تبلیغات در این سایت ها معمولا به صفحه ای لینک می شود که به صفحه محصولات هدایت  می شوند .

 

اما نکته ای که باید در این قسمت مد نظر قرار دهید این است که اکثر تبلیغات هایی که صورت می گیرد در بین سایت ها هدف فروش ندارند و اکثرا برای جمع آوری یکسری اطلاعات از کاربر هستند که مدیران کسب و کارهای اینترنتی بتوانند در آینده با استفاده از آن اطلاعات فعالیت های ایمیل مارکتینگ ، اس ام اس مارکتینگ و غیره را انجام دهند .

 

یکی از راه هایی که می تواند به کسب و کارهای اینترنتی در زمینه تبلیغات و فروش کمک کند این است که تمرکز مدیران کسب و کارها بر روی جمع آوری اطلاعات کاربران باشند تا معرفی و فروش مستقیم محصول ، در این صورت شانس موفقیت آنها  بالاتر می رود و می توانیم با استفاده از این تکنیک در اکثر فروش هایمان نتیجه خوبی بگیریم .

حال به بررسی ویژگی های یک لندینگ پیج یا همان صفحه فرود می پردازیم :

یو اس پی :

یو اس پی در واقع قسمت اصلی تبلیغات است و بدون شک یکی از حیاتی ترین قسمت های یک تبلیغات اینترنتی به شمار می رود. یو اس پی برای متمایز کردن محصول یا خدمات شما از رقبایتان مهم است .

 

فرض کنید شما مدیر یک کسب و کار اینترنتی هستید و در حال فروش لوازم خانگی هستید ، چرا کاربرانی که وب سایت شما مراجعه کرده اند باید از شما خرید کنند ؟ اما از یک برند مشهورتر خرید نکنند ؟ چه کارهایی می توانید انجام دهید که دیگران نمی توانند برای فروش محصولاتشان انجام دهند ؟ اینها همان مواردی است که باید با استفاده از یو اس پی انجام شود .

 

اگر نتوانید در یو پی اس تعریف خوب و مناسبی را ارائه ندهید ، درواقع مهم ترین قسمت تبلیغات خود را انجام نداده اید و فرصت جذب و فروشتان را از بین برده اید .

اولین قسمت هر لندینگ پیج باید یو اس پی باشد که می تواند تمرکز اصلی آن می تواند بر روی ویژگی های شما در بین رقبا باشد و آنها را توضیح دهد .

یو اس  پی باید به صورت مواردی که در ادامه مطرح میکنیم طراحی گردد :

تیتر :

تیتری که برای یو اس پی در نظرگرفته می شود باید بزرگتر از سایر فونتها باشد و کاملا مشخص باشد که درباره محصول یا خدمات خاصی صحبت می کنید معمولا از استایل های هدینگ ۱ و ۲ استفاده کنید .

تصویر :

استفاده از تصویر حرفه ای باعث جذب کاربر برای خرید محصول یا هدایت به صفحه ی محصولات می تواند بسیار موثر باشد سعی کنید از تصاویر خلاقانه و با کیفیت استفاده کنید و در رنگبندی آن دقت کنید تا از نظر کاربر جذاب باشد .

لیست ویژگی ها :

سعی کنید از ویژگی هایی که نسبت به رقبا دارید لیستی تهیه کنید به صورت تبلیغ نویسی شده و آنرا درون صفحه ای که برای لندینگ پیج طراحی کرده اید قرار دهید با استفاده از این تکنیک می توانید حس اعتماد سازی و کاربر پسند بودن را در کاربر افزایش دهید .

 

وجود دکمه انتقال به صفحه فروش :

استفاده از یک دکمه برای انتقال کاربر به فروشگاه ، یا دانلود محصول یا هر رخداد دیگر در لندینگ پیج اجباری است و باید در استفاده از آن دقت کنید که رنگ و سایز آن مناسب با رنگ پس زمینه و طرح شما باشد و لینک آن دقیقا به صفحه ی مورد نظر محصول باشد تا دسترسی راحت تر برای کاربر داشته باشد .

نتیجه گیری:

لندینگ پیج یکی از حیاتی ترین قسمت یک سایت یا کسب و کار اینترنتی است که می تواند کاربر را جذب کند تا از محصولات و خدمات شما با درج یک ایمیل معتبر بهره مند شود .لندینگ پیج یکی از بهترین راه ها برای دریافت اطلاعات کاربران برای ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ است .

 

نویسنده: عباس حبیبی-ماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

ویژگی های یک لندینگ پیج

 

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟

bannerforendpost

ویژگی های یک لندینگ پیج 

             چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟ لذت برده باشید

 

                                   خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید


ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

هفده − یازده =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟