با عرض پوزش تصویر استراتژی های ایمیل مارکتینگ قابل نمایش نیست .

 

             مدت زمان تخمینی مطالعه ی مقاله ی ایمیل مارکتینگ و استراتژی های آن ۱ دقیقه می باشد  

مقدمه :

ایمیل مارکتینگ ، موثر ترین روش بازاریابی در اینترنت استفاده از ایمیل مارکتینگ می باشد ، هدف ایمیل مارکتینگ ایجاد و توسعه روابط بلند مدت با بازدیدکنندگان ، مشتریان و… می باشد .

در این مقاله قصد  داریم ، روشهایی برای توسعه ایمیل مارکتینگ را باهم بررسی کنیم .

همراه ما باشید ..

 

۱- در ایمیل مارکتینگ مشتریان شما چه نیاز هایی دارند ؟

همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید کاری انجام دهید که ، برای مشتریان شما با ارزش باشد ؟ ! بطور خلاصه باید ارزش آفرینی کنید تا  ، بازاریابی بتواند در ذهن مخاطب اثر بگذارد ، تا  شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند شناخت این موضوع که  مشتریان چه نیازهایی دارند؟به شما کمک شایانی می کند . بعد  از شناسایی نیازها باید اقدام به تولید محتوا بکنید .

 

۲- ساخت راه های ارتباطی با مشتریان:

طراحی صفحات اشتراک گذاری اختصاصی و راهنمایی مشتریان برای عضویت در خبرنامه می تواند راه های مناسبی برای ارتباط با مشتریان باشد.

 

ایمیل مارکتینگ

 

۳- از آزمایش A/B چه می دانید ؟

این یک نوع آزمایش برای تست مشتریان ، بازدید کنندگان و افرادی است که وب سایت شما سر می زنند  ، مدیران وب سایت ها با این آزمایش متوجه می شوند که مشتریان یا بازدیدکنندگان از چه استایل های رنگی ، فونتی استقبال کرده اند و ازکدام فرم های ثبت نامی استفاده کرده اند.

 

۴- فعالیت های خود را پیگیری کنید :

برای جلب رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان سایت و همینطور کسب اعتماد بیشتر از سوی آنها باید فعالیت خود را مستمر ادامه دهید تا متوجه حضور فعال شما باشند.

 

۵- شفاف سازی کنید :

یکی از کارهایی که مدیران کسب و کارها باید انجام دهند ، این است که به  مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود این اطمینان را بدهند که برای آدرس ایمیل آنها مزاحمتی ایجاد نمی کنند و ایمیل های اسپم و نامرتبط  را ارسال نمی کنند.

 

۶-علت ها را به درستی بررسی کنید:

وقتی یک بازدید کننده یا یک مشتری می خواهد از خبرنامه سایت شما انصراف دهد شما به عنوان یک مدیر موفق باید به هر روشی که شده موضوع انصراف آن کاربر را بررسی کرده و نقاط ضعف خود را بپوشانید .

 

۷- همیشه کاربران خود را تشویق کنید :

این موضوع باعث می شود که شما با افراد مختلفی ارتباط برقرار کنید و آنها را برای عضویت در خبرنامه راهنمایی کنید . البته سعی کنید همیشه صادق باشید.

 

۸- روی محتوا حساس باشید :

به این فکر کنید که محتواهایی که ارائه می دهید در دسترس همگان قرار گیرد و با موضوعات مورد نیاز مشتریان باشد.

 

۹- حفظ سیاست حریم خصوصی:

شما باید کاری انجام دهید تا مشتریان شما احساس امنیت داشته باشند .باید برای کاربران خود این موضوع را روشن کنید که اطلاعات آنها  را برای چه کاری نیاز دارید ؟ چگونه از اطلاعات آنها نگهداری می کنید و …

 

 Call To Action.10  را در سایت خود داشته باشید:

این ویژگی باعث می شود که این ابزار به  قسمت فوتر سایت شما اضافه شود و بتوانید مطالب را در محل های مختلف اشتراک گذاری کنید .

 

نتیجه گیری : 

با در نظر گرفتن این نکات می توانید بازاریابی اینترنتی که شاخه ای از آن بازاریابی ایمیلی است یا اصطلاحا ایمیل مارکتینگ ،می توانید در نظر داشته باشید و از آنها استفاده کنید . 

با تشکر از توجه شما

تیم آموزشی ماهان تیموری 

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری 

 

 دانلود فایل PDF 

با عرض پوزش تصویر دانلود فایل کتاب الکترونیک استراتژی های ایمیل مارکتینگ به درستی باز نشد

به منابع بیشتر نیاز دارید ؟ 

 

    چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ایمیل مارکتینگ و استراتژی های آن لذت برده باشید.

 

                  خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

ارائه دهنده آموزشهای کسب و کار ، کارآفرینی ،کسب و کار اینترنتی

  1. محمد مختارنامه گفته:

    Salam,sepas az shoma,kheyli ali bood.

تا کنون 1 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است.
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی