با عرض پوزش تصویر استراتژی های ایمیل مارکتینگ قابل نمایش نیست .

 

             مدت زمان تخمینی مطالعه ی مقاله ی ایمیل مارکتینگ و استراتژی های آن ۱ دقیقه می باشد  

مقدمه :

ایمیل مارکتینگ ، موثر ترین روش بازاریابی در اینترنت استفاده از ایمیل مارکتینگ می باشد ، هدف ایمیل مارکتینگ ایجاد و توسعه روابط بلند مدت با بازدیدکنندگان ، مشتریان و… می باشد .

در این مقاله قصد  داریم ، روشهایی برای توسعه ایمیل مارکتینگ را باهم بررسی کنیم .

همراه ما باشید ..

 

۱- در ایمیل مارکتینگ مشتریان شما چه نیاز هایی دارند ؟

همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید کاری انجام دهید که ، برای مشتریان شما با ارزش باشد ؟ ! بطور خلاصه باید ارزش آفرینی کنید تا  ، بازاریابی بتواند در ذهن مخاطب اثر بگذارد ، تا  شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند شناخت این موضوع که  مشتریان چه نیازهایی دارند؟به شما کمک شایانی می کند . بعد  از شناسایی نیازها باید اقدام به تولید محتوا بکنید .

 

۲- ساخت راه های ارتباطی با مشتریان:

طراحی صفحات اشتراک گذاری اختصاصی و راهنمایی مشتریان برای عضویت در خبرنامه می تواند راه های مناسبی برای ارتباط با مشتریان باشد.

 

ایمیل مارکتینگ

 

۳- از آزمایش A/B چه می دانید ؟

این یک نوع آزمایش برای تست مشتریان ، بازدید کنندگان و افرادی است که وب سایت شما سر می زنند  ، مدیران وب سایت ها با این آزمایش متوجه می شوند که مشتریان یا بازدیدکنندگان از چه استایل های رنگی ، فونتی استقبال کرده اند و ازکدام فرم های ثبت نامی استفاده کرده اند.

 

۴- فعالیت های خود را پیگیری کنید :

برای جلب رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان سایت و همینطور کسب اعتماد بیشتر از سوی آنها باید فعالیت خود را مستمر ادامه دهید تا متوجه حضور فعال شما باشند.

 

۵- شفاف سازی کنید :

یکی از کارهایی که مدیران کسب و کارها باید انجام دهند ، این است که به  مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود این اطمینان را بدهند که برای آدرس ایمیل آنها مزاحمتی ایجاد نمی کنند و ایمیل های اسپم و نامرتبط  را ارسال نمی کنند.

 

۶-علت ها را به درستی بررسی کنید:

وقتی یک بازدید کننده یا یک مشتری می خواهد از خبرنامه سایت شما انصراف دهد شما به عنوان یک مدیر موفق باید به هر روشی که شده موضوع انصراف آن کاربر را بررسی کرده و نقاط ضعف خود را بپوشانید .

 

۷- همیشه کاربران خود را تشویق کنید :

این موضوع باعث می شود که شما با افراد مختلفی ارتباط برقرار کنید و آنها را برای عضویت در خبرنامه راهنمایی کنید . البته سعی کنید همیشه صادق باشید.

 

۸- روی محتوا حساس باشید :

به این فکر کنید که محتواهایی که ارائه می دهید در دسترس همگان قرار گیرد و با موضوعات مورد نیاز مشتریان باشد.

 

۹- حفظ سیاست حریم خصوصی:

شما باید کاری انجام دهید تا مشتریان شما احساس امنیت داشته باشند .باید برای کاربران خود این موضوع را روشن کنید که اطلاعات آنها  را برای چه کاری نیاز دارید ؟ چگونه از اطلاعات آنها نگهداری می کنید و …

 

 Call To Action.10  را در سایت خود داشته باشید:

این ویژگی باعث می شود که این ابزار به  قسمت فوتر سایت شما اضافه شود و بتوانید مطالب را در محل های مختلف اشتراک گذاری کنید .

 

نتیجه گیری : 

با در نظر گرفتن این نکات می توانید بازاریابی اینترنتی که شاخه ای از آن بازاریابی ایمیلی است یا اصطلاحا ایمیل مارکتینگ ،می توانید در نظر داشته باشید و از آنها استفاده کنید . 

با تشکر از توجه شما

تیم آموزشی ماهان تیموری 

نویسنده : عباس حبیبی – ماهان تیموری 

 

 دانلود فایل PDF 

با عرض پوزش تصویر دانلود فایل کتاب الکترونیک استراتژی های ایمیل مارکتینگ به درستی باز نشد

به منابع بیشتر نیاز دارید ؟ 

 

    چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ایمیل مارکتینگ و استراتژی های آن لذت برده باشید.

 

                  خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

ارائه دهنده آموزشهای کسب و کار ، کارآفرینی ،کسب و کار اینترنتی

  1. محمد مختارنامه گفت:

    Salam,sepas az shoma,kheyli ali bood.

تا کنون 1 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است.
ارسال دیدگاه

12 − 3 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

۴ مرحله برای نوشتن متن تبلیغاتی

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

چگونه یک عنوان فوق العاده بنویسیم؟

ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

کلیپ آموزشی هوش مالی

اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

۱۰ ایده خلاقانه برای فکرهای عاقلانه

اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

تبلیغات با نمایشگاه ، با غرفه پول پارو کنید

اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

اسفند ۱۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس

اسفند ۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس ، پیش به سوی مقصد

اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی