با عرض پوزش تصویر مقاله چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ به درستی بارگزاری نشد
                            مدت زمان مطالعه چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ ۵ دقیقه می باشد 

مقدمه چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ :

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ ،در این مقاله می خواهیم درباره ی نحوه ساخت ایمیل های زیبا و جذاب نکاتی را ارائه دهیم تا بتوانید برای کاربران و مشتریان خودتان ایمیل های زیبا و جذابی را ارسال کنید و بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدماتتان را به آنها معرفی کنید و بفروشید …

 

پس در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید …

 

من همیشه سعی کردم که تعریف خوبی از UX برای افرادی که می خواهند قدم در راه کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بگذارند داشته باشم تا بتوانم اهمیت این موضوع را نشان دهم و به مدیران کسب و کارهای اینترنتی و اینترنت مارکتر ها اطلاع رسانی کنم که اصلی ترین موضوع در موفقیت کسب و کار شما همین موضوع UX یا تجربه کاربری می باشد .

 

UX یا تجربه کاربری چیست ؟

UX یا User Experience که  شامل رفتار ، احساس یک کاربر یا مشتری از استفاده از یک محصول یا یک سیستم و خدمات خاص گفته می شود .تجربه کاربری شامل جنبه های مختلف عملی ، تجربی ، موثر و معنی دار و جنبه های با ارزش اثر متقابل انسان و کامپیوتر و محصول می باشد .

 

همیشه باید در نظر داشته باشید که فعالیت در اینترنت و فضای وب بسیار متفاوت است و باید سعی کنید که همیشه از نظر ظاهر و محتوا به فعالیت های خودتان در بازاریابی ایمیلی و سایر بازاریابی هایی که در وب انجام می شوند دقت کنید .

برای اولین گام : باید ایمیل های زیبا داشته باشید !

برای داشتن ایمیل های زیبا و خوب از دید کاربران و مشتریان باید یک متن یا محتوای خوب و مناسب داشته باشید سعی کنید پاراگراف بندی را رعایت کنید و همیشه برای اینکه متن شما به راحتی و به خوبی خوانده شود بین هر پاراگراف سعی کنید یک فضای سفید یا خالی ایجاد کنید .

 

این فضاهای خالی به چشم مخاطب کمک می کند که تا متن سبک تر به نظر برسد و ترغیب شوند مطالب را تا انتها بخوانند . سعی کنید مطالب را استایل بندی کنید تا تیترها کاملا مشخص و جدا باشند و پاراگراف ها هم جدا و به ترتیب باشند به این ترتیب شکل نمایش متن ها جذاب تر خواهد بود و کاربر ترغیب می شود تا پارگراف های شما را کاملا بخواند و بتواند مطالب را بخوبی درک کند .

 

برای دومین گام :ایمیل هایتان قابلیت نمایش در موبایل را داشته باشند !

 

سعی کنید فضای ایمیل های که ارسال می کنید به شکلی باشد که کاربران و مشتریان بتوانند در موبایل هم براحتی محتوای ایمیل شما را مطالعه کنند . زیرا کاربران وقتی ایمیل های شما را بر روی موبایل ها یا تبلت های خودشان دریافت می کنند و مطالعه می کنند تصمیم می گیرند برای مشاهده بهتر یا خرید محصول و پیگیری بیشتر با استفاده از کامپیوتر اقدام به بررسی ایمیل شما بکنند .

 

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که اگر ایمیل شما ناخوانا باشد و متن ها ، تصاویر و نوشته ها هماهنگ نباشند و هرکدام از اجزای ایمیل در یک محل نامناسب قرار گرفته باشند کاربران و مشتریان شما  در اولین بازدید از ایمیل آنرا حذف خواهند کرد و دیگر به آن ایمیل دسترسی نخواهند داشت .

 

اما اگر ایمیلی که به صورت منظم و بهینه طراحی شده باشد و سازگار با موبایل باشد و کاربر به راحتی بتواند محتویات ایمیل را مشاهده کند باعث جذب و تاثیر گذاشتن مخاطب هدفتان می شود .

 

برای اینکه بتوانید ایمیل هایی که ارسال می کنید با انواع Device ها سازگاری داشته باشند از سرویس دهنده های ایمیلی استفاده کنید که این امکان را به صورت اتوماتیک در اختیار کاربران می گذارند .

 

برای سومین گام : از تصاویر استفاده نکنید !

برای اینکه بتوانید ایمیل زیبا و جذابی داشته باشید سعی کنید از تصاویر استفاده نکنید ! زیرا همه ی سرویس دهنده های ایمیل باز شدن تصاویر را به صورت پیش فرض بلاک کرده اند و در بازدید اول از ایمیل مخاطب تصویر شما را نمی بیند .

 

سعی کنید مطالب و پیام های خود را در تصاویر نگنجانید زیرا با این کار به راحتی مشتریان و بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد .اگر می خواهید از تصاویر در ایمیل برای زیبا سازی استفاده کنید سعی کنید از ایمیل هایی با ابعاد کوچک و مناسب استفاده کنید.

 

از تصاویری استفاده کنید که با کیفیت باشند و در هنگام تغییر سایز کیفیت آنها افت زیادی نداشته باشد تا بتوانید از آنها با ابعاد  کوچک در ایمیل هایتان برای زیبا سازی و معرفی محصولتان استفاده کنید.

یک نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که حواستان باشد اگر تصویر را با جستجو در موتور جستجوگر گوگل پیدا می کنید و می خواهید بر روی آن تغییراتی را اعمال کنید از گزینه copyright در نرم افزار فتوشاپ در تنظیمات save for web استفاده کنید .

 

و نکته ی دیگر این است که سعی کنید سایز طول و عرض قالب ایمیل خودتان را داشته باشید تا نسب به آن بتوانید جایگاه و تصاویر مناسبی را طراحی کنید و همچنین بتوانید باکس هایی را در نظر بگیرید که  به مرتب سازی قالب ایمیل شما کمک کند  .

 

نتیجه گیری:

بیشترین درصد  افرادی که در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی فعالیت دارند  ، فکر می کنند که برای ساخت یک ایمیل زیبا نیاز به استفاده از تصاویر و رنگ و لعاب های اضافی دارند که منجر به شکست می شوند .اما از نظر حرفه ای ها یک ایمیل زیبا باید از نظر متن ، پاراگراف بندی و فواصل دارای نظم خاصی باشد و همچنین ایمیل باید دارای قابلیت هماهنگی با موبایل را داشته باشد .سعی کنید که از تصاویر بجا و مرتب استفاده کنید ، زیرا داشتن یک ایمیل خوانا می تواند زیبایی ایمیل های شما را دوچندان کند و افزایش کاربران و مشتریان را به همراه داشته باشد . 

 

همچنین پیشنهاد می کنیم از مطالب مرتبط با بازاریابی ایمیلی که برای شما عزیزان لیست کرده ایم دیدن فرمایید :

 

 

 

 

 

 

نویسنده : عباس حبیبیماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری

 

دانلود PDF این مقاله 

 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟

 

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟ 

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟

    چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ لذت برده باشید

 

                  خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

 

ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

یک × پنج =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

۴ مرحله برای نوشتن متن تبلیغاتی

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

چگونه یک عنوان فوق العاده بنویسیم؟

ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

کلیپ آموزشی هوش مالی

اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

۱۰ ایده خلاقانه برای فکرهای عاقلانه

اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

تبلیغات با نمایشگاه ، با غرفه پول پارو کنید

اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

اسفند ۱۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس

اسفند ۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس ، پیش به سوی مقصد

اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک

ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار