با عرض پوزش تصویر مقاله چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ به درستی بارگزاری نشد
                            مدت زمان مطالعه چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ ۵ دقیقه می باشد 

مقدمه چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ :

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ در این مقاله می خواهیم درباره ی نحوه ساخت ایمیل های زیبا و جذاب نکاتی را ارائه دهیم تا بتوانید برای کاربران و مشتریان خودتان ایمیل های زیبا و جذابی را ارسال کنید و بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدماتتان را به آنان معرفی کنید و بفروشید …

 

پس در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید …

 

من همیشه سعی کردم که تعریف خوبی از UX برای افرادی که می خواهند قدم در راه کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بگذارند داشته باشم تا بتوانم اهمیت این موضوع را نشان دهم و به مدیران کسب و کارهای اینترنتی و اینترنت مارکتر ها اطلاع رسانی کنم که اصلی ترین موضوع در موفقیت کسب و کار شما همین موضوع UX یا تجربه کاربری می باشد .

 

UX یا تجربه کاربری چیست ؟

UX یا User Experience که  شامل رفتار و احساس یک کاربر یا مشتری است که بنابر استفاده از یک محصول یا یک سیستم و خدمات خاص گفته می شود. تجربه کاربری شامل جنبه های مختلف عملی، تجربی، موثر و معنی دار و جنبه های با ارزش اثر متقابل انسان و کامپیوتر و محصول می باشد .

 

همیشه باید در نظر داشته باشید که فعالیت در اینترنت و فضای وب بسیار متفاوت است و باید سعی کنید که همیشه از نظر ظاهر و محتوا به فعالیت های خودتان در بازاریابی ایمیلی و سایر بازاریابی هایی که در وب انجام می شوند دقت کنید.

برای اولین گام : باید ایمیل های زیبا داشته باشید !

برای داشتن ایمیل های زیبا و خوب از دید کاربران و مشتریان باید یک متن یا محتوای خوب و مناسب داشته و سعی کنید پاراگراف بندی را رعایت کنید و همیشه برای اینکه متن شما به راحتی و به خوبی خوانده شود بین هر پاراگراف یک فضای سفید یا خالی ایجاد کنید .

 

این فضاهای خالی به چشم مخاطب کمک می کند که تا متن سبک تر به نظر برسد و ترغیب شوند مطالب را تا انتها بخوانند. سعی کنید مطالب را استایل بندی کنید تا تیترها کاملا مشخص و جدا باشند و پاراگراف ها هم جدا و به ترتیب باشند به این ترتیب شکل نمایش متن ها جذاب تر خواهد بود و کاربر ترغیب می شود تا پارگراف های شما را کامل بخواند و بتواند مطالب را بخوبی درک کند .

 

برای دومین گام :ایمیل هایتان قابلیت نمایش در موبایل را داشته باشند !

 

سعی کنید فضای ایمیل های که ارسال می کنید به شکلی باشد که کاربران و مشتریان بتوانند در موبایل هم به راحتی محتوای ایمیل شما را مطالعه کنند. زیرا کاربران وقتی ایمیل های شما را بر روی موبایل ها یا تبلت های خودشان دریافت می کنند و مطالعه می کنند تصمیم می گیرند برای مشاهده بهتر یا خرید محصول و پیگیری بیشتر با استفاده از کامپیوتر اقدام به بررسی ایمیل شما بکنند .

 

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که اگر ایمیل شما ناخوانا باشد و متن ها، تصاویر و نوشته ها هماهنگ نباشند و هر کدام از اجزای ایمیل در یک محل نامناسب قرار گرفته باشند کاربران و مشتریان شما در اولین بازدید از ایمیل آنرا حذف خواهند کرد و دیگر به آن ایمیل دسترسی نخواهند داشت.

 

اما اگر ایمیلی که به صورت منظم و بهینه طراحی شده باشد و سازگار با موبایل باشد و کاربر به راحتی بتواند محتویات ایمیل را مشاهده کند باعث جذب و تاثیر گذاشتن مخاطب هدفتان می شود .

 

برای اینکه بتوانید ایمیل هایی که ارسال می کنید با انواع Device ها سازگاری داشته باشند از سرویس دهنده های ایمیلی استفاده کنید که این امکان را به صورت اتوماتیک در اختیار کاربران می گذارند .

 

برای سومین گام : از تصاویر استفاده نکنید !

برای اینکه بتوانید ایمیل زیبا و جذابی داشته باشید سعی کنید از تصاویر استفاده نکنید! زیرا همه ی سرویس دهنده های ایمیل باز شدن تصاویر را به صورت پیش فرض بلاک کرده اند و در بازدید اول از ایمیل مخاطب تصویر شما را نمی بیند .

 

سعی کنید مطالب و پیام های خود را در تصاویر نگنجانید زیرا با این کار به راحتی مشتریان و بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد .اگر می خواهید از تصاویر در ایمیل برای زیبا سازی استفاده کنید سعی کنید از ایمیل هایی با ابعاد کوچک و مناسب استفاده کنید.

 

از تصاویری استفاده کنید که با کیفیت باشند و در هنگام تغییر سایز، کیفیت آن ها افت زیادی نداشته باشد تا بتوانید از آن ها با ابعاد  کوچک در ایمیل هایتان برای زیبا سازی و معرفی محصولتان استفاده کنید.

یک نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که حواستان باشد اگر تصویر را با جستجو در موتور جستجوگر گوگل پیدا می کنید و می خواهید بر روی آن تغییراتی را اعمال کنید از گزینه copyright در نرم افزار فتوشاپ در تنظیمات save for web استفاده کنید .

 

و نکته ی دیگر این است که سعی کنید سایز طول و عرض قالب ایمیل خودتان را داشته باشید تا نسب به آن بتوانید جایگاه و تصاویر مناسبی را طراحی کنید و همچنین بتوانید باکس هایی را در نظر بگیرید که به مرتب سازی قالب ایمیل شما کمک کند  .

 

نتیجه گیری:

بیشترین درصد  افرادی که در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی فعالیت دارند ، فکر می کنند که برای ساخت یک ایمیل زیبا نیاز به استفاده از تصاویر و رنگ و لعاب های اضافی دارند که منجر به شکست می شوند .اما از نظر حرفه ای ها یک ایمیل زیبا باید از نظر متن ، پاراگراف بندی و فواصل دارای نظم خاصی باشد و همچنین ایمیل باید دارای قابلیت هماهنگی با موبایل را داشته باشد. سعی کنید که از تصاویر بجا و مرتب استفاده کنید، زیرا داشتن یک ایمیل خوانا می تواند زیبایی ایمیل های شما را دوچندان کند و افزایش کاربران و مشتریان را به همراه داشته باشد . 

 

همچنین پیشنهاد می کنیم از مطالب مرتبط با بازاریابی ایمیلی که برای شما عزیزان لیست کرده ایم دیدن فرمایید :

 

 

 

 

 

 

نویسنده : عباس حبیبیماهان تیموری

تیم آموزشی ماهان تیموری

 

دانلود PDF این مقاله 

 

با عرض پوزش تصویر فایل به درستی بارگذاری نشده است

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟

 

به منابع بیشتری نیاز دارید ؟ 

چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟

    چنانچه موفق به اتمام مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید ، به سایت  تست تندخوانی مراجعه نمایید .

 

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله چگونه ایمیل های زیبا و جذاب بسازیم ؟ لذت برده باشید

 

                  خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مقالات یاری نمائید

 

ارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

 

  1. شیرین کولانی گفت:

    مطالب جالب بود اما چرا فقط ایمیل رو توضیح دادید بیایید کمی کاربردی تر کنید راهنمایی در محیطهای مثل تلگرام و اینستاگرام …. در این محیطهای هم توضیح دهید که چطوری متن و تصویر جهت جذب افراد بذاریم

مشاهده همه دیدگاه ها
تا کنون 1 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است.
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

گرفتن سود بانکی، منفعت یا خطر

آبان ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۰ ب.ظ

مستند کارآفرین ۱۵ ساله

ساعت ۱۱:۳۸ ق.ظ

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت

ساعت ۱۲:۰۳ ق.ظ

تئوری بز و تبلیغات در پیشرفت کسب و کار

آبان ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۲ ب.ظ

کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا

آبان ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۵ ق.ظ

غلبه شعار بر شعور

ساعت ۱:۰۰ ق.ظ

۵ راهکار افزایش درآمد برای هوشیاران مالی

ساعت ۱۲:۴۷ ق.ظ

۲۰ هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند

آبان ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۷ ق.ظ

راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز

ساعت ۱۲:۰۳ ق.ظ

تکنیک های افزایش فروش را از استاد ماهان تیموری بیاموزید

آبان ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۵۱ ب.ظ

رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی

ساعت ۱۲:۳۵ ق.ظ

طرح کسب و کار یا همان بیزینس پلن را چگونه تهیه کنیم؟

آبان ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل

آبان ۱۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

تاثیر آموزش‌های تیم ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار

آبان ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۶ ق.ظ

کسب و کارهای زود بازده سال ۲۰۱۷

ساعت ۱:۰۰ ق.ظ

راه اندازی کسب و کار با توصیه های استاد ماهان تیموری

آبان ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ

شگفت انگیزترین بانوان کار آفرین ایران و موفقیت های بزرگ آن ها در کسب و کار

ساعت ۱:۰۴ ق.ظ

درآمدزایی اگر جدی گرفته می شد…

آبان ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۳ ق.ظ

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان

آبان ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۳ ب.ظ

۸ روش بازاریابی رایگان

ساعت ۱۱:۳۷ ق.ظ

آشغال های ذهنت رو دور بریز

ساعت ۱:۰۶ ق.ظ

کارمند چگونه کارآفرین می شود؟

آبان ۱۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

آموزش در مسیر ثروت است یا ثروت در مسیر آموزش؟

آبان ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

۱۸شغل پر درآمد جهان از نگاه اقتصاد دانان بزرگ

آبان ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۱۴ ب.ظ

پاسخ به چالش پول نقد