تبلیغات در هواپیما

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
person محمد محمدی access_time اسفند ۱۱, ۱۳۹۵ remove_red_eye 242 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 2 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات در هواپیما نوع لوکسی از تبلیغات می باشد. تبلیغات در هواپیما شاید به ظاهر گران تمام شود ولی روی مخاطب هدف شما به شدت اثر مثبت دارد. تبلیغات در هواپیما، یک بخش جذاب از بازار تبلیغات می باشد. همانگونه که در مورد رسانه های تبلیغاتی دیگر، اگر شناخت کافی داشته باشیم از آن می توان به نفع کسب و کار خود استفاده کنیم، از این رسانه تبلیغاتی نیز می توان برای همین منظور استفاده کرد. هر چه شناخت ما نسبت به رسانه های تبلیغاتی خود بیشتر باشد، با تسلط بیشتری می توان از آن در بازاریابی و فروش استفاده کرد. تبلیغات هوشمند، راهی مناسب برای ارتباط موثر با مخاطب هدف است.

 

مزایای تبلیغات در هواپیما

۱ اعتبار زیاد سازمان هواپیمایی کشور

۲٫ لاکچری بودن آن

۳ انتخاب صحیح مخاطب هدف

۴ در معرض دید مشتری قرار گرفتن در تمام طول سفر

۵ پوشش افراد ایرانی و خارجی

۶ ارتقای برند در ذهن مشتری

۷ دارای قابلیت اجرای تصویری و صوتی

۸ کم حجم بودن تبلیغات

۹ نقش زیباسازی در دکور داخلی هواپیما

۱۰ ارزان بودن نسبت به یک سری از رسانه های تبلیغاتی. ازجمله : تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات بیلبورد

 

معایب تبلیغات در هواپیما

۱ محدود بودن فضای تبلیغاتی

۲ نبود خلاقیت در طراحی و اجرای تبلیغات در هواپیمایی ایران

۳ مناسب نبودن برای هر نوع محصول یا خدمات

 

نکات مهم و اساسی برای تبلیغات در هواپیما

۱ با توجه به محصول یا خدمات خود، نوع داخلی یا خارجی بودن خطوط را درست انتخاب کنید

۲ با توجه به محصول یا خدمات خود، در پرواز داخلی یا خارجی، مسیر پرواز را درست انتخاب کنید

۳ حتما تبلیغات خود را خلاقانه ارائه کنیم تا چشمگیر شود

 

تبلیغات در هواپیما

 

تبلیغات در هواپیما در چه قسمت هایی مناسب است؟

۱ پشت صندلی ها در قسمت بالا

۲ روی درب محل قرار دادن بار، بالای سر مسافران

۳ تلویزیون موجود در داخل هواپیما

۴ روی سینی بازشونده جلوی مسافران

۵ روی میز (بصورت تبلیغات کاغذی)

۶ روی میز به شکل زیر بشقابی

۷ روی میز به شکل زیرلیوانی

۸ دستمال کاغذی با چاپ برند شما بر روی آن

۹ چاپ برند شما بر روی یکی از محصولاتی که به مسافران داده می شود. مثلا : پنیر – کره – نایلون – نان – بسته بندی غذا – بسته بندی غذا

۱۰ نمونه تبلیغاتی محصول در کیسه جلوی مسافر

۱۱ بر روی دریچه پنجره های طرفین

۱۲ تبلیغات بر روی بال ها، بطوریکه مسافران از پنجره، آن را ببینند

۱۳ تبلیغات در نشریه های داخلی و پروازها

۱۴ پخش هدایای تبلیغاتی بین مسافران

 

نتیجه گیری

۱ تبلیغات در هواپیما، جزو تبلیغات لوکس می باشد. از آن درست استفاده کنیم.

۲ با توجه به محصول یا خدمات خود، خطوط و مسیر درستی را انتخاب کنیم.

۲ از دیگر روش های تبلیغاتی برای ارتقای برند خود استفاده کنید. ازجمله :

بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، بنر تبلیغاتی، اسپانسرینگ، بازاریابی با پادکست، تبلیغات در مجلات، تبلیغات در سینما

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس، ویدیو وال، تبلیغات در توالت های عمومی و…

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی-ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله  “تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

 

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

20 − یک =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

۱۶ مورد از اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی

اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

چرا مرغ همسایه غازه

اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

کسب و کار سخنرانی