تبلیغات دفاتر بیمه

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ remove_red_eye 111 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 3 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات دفاتر بیمه برای خیلی از نمایندگی های بیمه شاید کاری بیهوده می باشد. اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی، مقاله تبلیغات دفاتر بیمه را برای نمایندگان این صنف، انتخاب کردم تا راهی بهتر برای تبلیغات آن ها،جلوی پایشان گذاشته باشم. امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده را ببرند.

 

راهکارهایی برای تبلیغات دفاتر بیمه

دفاتر بیمه، در هر مساحت و مکان جغرافیایی که باشند برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند بهتر است از روش های مختلف تبلیغات استفاده کنند. این روش ها بصورت کلی و تا حدی جزئی بیان می شود. برای جزئیات بیشتر این موارد، می توانید با تیم آموزشی ماهان تیموری و اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی تماس بگیرید.

تعداد دفاتر بیمه بسیار زیاد است. همین موضوع باعث می شود تا رقابت بین این دفاتر زیاد باشد. تبلیغات دفاتر بیمه اگر بصورت موثر انجام شود باعث جذب مخاطب می شود. هرچه تعداد رسانه های تبلیغاتی ما بیشتر باشد، راههای دسترسی مشتریان به ما بیشتر می شود. در اینجا یک سری از روش های تبلیغاتی که مناسب دفاتر بیمه می باشد را نام می بریم و کمی توضیح می دهیم.

 

انواع راهکار برای تبلیغات دفاتر بیمه

۱ کارت ویزیت

کارت ویزیت حرفه ای جزو اولین رسانه های تبلیغات دفاتر بیمه محسوب می شود. شاید کارت ویزیت به نظر خیلی از نمایندگی های بیمه، رسانه محسوب نشود ولی اینطور نیست. اولین چیزی که بعد از انجام کارهای بیمه به مشتری داده می شود، کارت ویزیت است. برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای به نکات زیر توجه کنید :

۱ روی کارت ویزیت باید خیلی ساده باشد

۲ بر روی کارت ویزیت فقط لوگو، کُد نمایندگی و اسم صاحب نمایندگی و از همه مهمتر اگر پیشنهاد ویژه ای وجود داشته باشد کافی است

۳ در قسمت پشت کارت، آدرس، شماره تلفن، سایت، کانال تلگرام یا اینستاگرام نوشته شود

۴ توضیحات مختصر در مورد خدمات باید در پشت کارت ویزیت نوشته شود

 

۲ تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

یکی دیگر از رسانه های تبلیغاتی برای تبلیغات دفاتر بیمه ، تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می باشد. برای این مورد به نکات زیر دقت کنید :

۱ ابعاد تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی باید نسبت به فضای موجود باشد

۲ تابلوی دیجیتالی تبلیغاتی باید در معرض دید باشد

۳ متنی که از این طریق نمایش داده می شود باید کوتاه و گویا باشد

 

۳ بازاریابی پیامکی

همه دفاتر مرکزی دارای یک سیستم مرکزی پنل پیامکی می باشند. این سیستم بصورت خودکار فعالیت می کند ولی هر کدام از دفاتر بیمه به تنهایی می توانند یک پنل پیامکی برای خود داشته باشند. در این روش، هر نمایندگی، مشتری های خود را بصورت تک به تک وارد سیستم می کند و نیز می تواند از پکیج های منطقه ای استفاده کنند. برای استفاده بهتر از بازاریابی پیامکی به نکات زیر توجه کنید :

۱ پیامکی که ارسال می کنید بهتر است که از ۲ صفحه بیشتر نباشد

۲ در ابتدای متن باید وعده ای جذاب برای خواننده باشد تا مخاطب را جذب کند

۳ کلمات مهم را با علامات مختلف مثل ستاره، متفاوت کنید

۴ از کلمات ساده در متن استفاده کنید

۵ از جملات کوتاه استفاده کنید

 

۴ برخورد خوش

اولین چیزی که در ذهن یک مشتری ثابت یا رهگذر بجا می ماند برخورد خوش نماینده بیمه است. این تاثیر می تواند اینقدر اثرگذار باشد که مشتری را وابسته به این نمایندگی کند. باید توجه داشت که در این مورد نباید در نقش یک فروشنده بیمه باشم. باید یک مشاور در زمینه خرید بیمه نامه باشیم.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟ برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

9 + 17 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

چرا پول درآوردن در ایران راحت است؟؟؟

ساعت ۷:۴۳ ق.ظ

چرا پول در آوردن در ایران راحت است؟

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

هرم هوش مالی

اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما