تبلیغات دفاتر بیمه

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time اسفند ۲۶, ۱۳۹۵ remove_red_eye 286 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 3 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات دفاتر بیمه برای خیلی از نمایندگی های بیمه شاید کاری بیهوده می باشد. اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی، مقاله تبلیغات دفاتر بیمه را برای نمایندگان این صنف، انتخاب کردم تا راهی بهتر برای تبلیغات آن ها،جلوی پایشان گذاشته باشم. امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده را ببرند.

 

راهکارهایی برای تبلیغات دفاتر بیمه

دفاتر بیمه، در هر مساحت و مکان جغرافیایی که باشند برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند بهتر است از روش های مختلف تبلیغات استفاده کنند. این روش ها بصورت کلی و تا حدی جزئی بیان می شود. برای جزئیات بیشتر این موارد، می توانید با تیم آموزشی ماهان تیموری و اینجانب محمد محمدی مشاور تبلیغاتی تماس بگیرید.

تعداد دفاتر بیمه بسیار زیاد است. همین موضوع باعث می شود تا رقابت بین این دفاتر زیاد باشد. تبلیغات دفاتر بیمه اگر بصورت موثر انجام شود باعث جذب مخاطب می شود. هرچه تعداد رسانه های تبلیغاتی ما بیشتر باشد، راههای دسترسی مشتریان به ما بیشتر می شود. در اینجا یک سری از روش های تبلیغاتی که مناسب دفاتر بیمه می باشد را نام می بریم و کمی توضیح می دهیم.

 

انواع راهکار برای تبلیغات دفاتر بیمه

۱ کارت ویزیت

کارت ویزیت حرفه ای جزو اولین رسانه های تبلیغات دفاتر بیمه محسوب می شود. شاید کارت ویزیت به نظر خیلی از نمایندگی های بیمه، رسانه محسوب نشود ولی اینطور نیست. اولین چیزی که بعد از انجام کارهای بیمه به مشتری داده می شود، کارت ویزیت است. برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای به نکات زیر توجه کنید :

۱ روی کارت ویزیت باید خیلی ساده باشد

۲ بر روی کارت ویزیت فقط لوگو، کُد نمایندگی و اسم صاحب نمایندگی و از همه مهمتر اگر پیشنهاد ویژه ای وجود داشته باشد کافی است

۳ در قسمت پشت کارت، آدرس، شماره تلفن، سایت، کانال تلگرام یا اینستاگرام نوشته شود

۴ توضیحات مختصر در مورد خدمات باید در پشت کارت ویزیت نوشته شود

 

۲ تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی

یکی دیگر از رسانه های تبلیغاتی برای تبلیغات دفاتر بیمه ، تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می باشد. برای این مورد به نکات زیر دقت کنید :

۱ ابعاد تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی باید نسبت به فضای موجود باشد

۲ تابلوی دیجیتالی تبلیغاتی باید در معرض دید باشد

۳ متنی که از این طریق نمایش داده می شود باید کوتاه و گویا باشد

 

۳ بازاریابی پیامکی

همه دفاتر مرکزی دارای یک سیستم مرکزی پنل پیامکی می باشند. این سیستم بصورت خودکار فعالیت می کند ولی هر کدام از دفاتر بیمه به تنهایی می توانند یک پنل پیامکی برای خود داشته باشند. در این روش، هر نمایندگی، مشتری های خود را بصورت تک به تک وارد سیستم می کند و نیز می تواند از پکیج های منطقه ای استفاده کنند. برای استفاده بهتر از بازاریابی پیامکی به نکات زیر توجه کنید :

۱ پیامکی که ارسال می کنید بهتر است که از ۲ صفحه بیشتر نباشد

۲ در ابتدای متن باید وعده ای جذاب برای خواننده باشد تا مخاطب را جذب کند

۳ کلمات مهم را با علامات مختلف مثل ستاره، متفاوت کنید

۴ از کلمات ساده در متن استفاده کنید

۵ از جملات کوتاه استفاده کنید

 

۴ برخورد خوش

اولین چیزی که در ذهن یک مشتری ثابت یا رهگذر بجا می ماند برخورد خوش نماینده بیمه است. این تاثیر می تواند اینقدر اثرگذار باشد که مشتری را وابسته به این نمایندگی کند. باید توجه داشت که در این مورد نباید در نقش یک فروشنده بیمه باشم. باید یک مشاور در زمینه خرید بیمه نامه باشیم.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟ برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی