تبلیغات موفق

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time اسفند ۱۸, ۱۳۹۵ remove_red_eye 334 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 3 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات موفق یعنی تبلیغاتی که می تواند نظر مشتری را جلب کند. تبلیغات اگر بر روی اصولی خاص انجام شود قطعا قلب مشتری را فتح می کند. در این مقاله قصد داریم تا ۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق را برای شما بگوییم. رعایت این ۹ قانون به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات موفق در هر زمینه کسب و کار داشته باشید و این موضوع قطعا بر روی بازاریابی و فروش شما اثرگذار است.

 

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

۱ عنوان باید سود و بهره ای برای مشتری داشته باشد

عنوان اولین چیزی است که در یک رسانه چاپی دیده می شود پس بسیار مهم است که چیزی باشد که مشتری را جذب کند. عنوان باید برای مشتری چیزی داشته باشد که نفع خود را در آن ببیند. سود و بهره برای هر کس می تواند متفاوت باشد پس بهتر است چیزی سود باشد که برای بیشتر مشتریان سود محسوب شود.

 

۲ تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد

سودی که در قسمت عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

 

۳ پاراگراف اول ، مهمترین پاراگراف می باشد

کسی که متنی با تبلیغات موفق را می خواند، چه بخواهد و چه نخواهد، چشمش به اولین پاراگراف میافتد. اگر در پاراگراف اول مطالبی گفته شود که بتواند مشتری را جذب کند، او را برای خواندن ادامه تبلیغات ترغیب می کند.

 

۴ صفحه آرایی خوبی داشته باشیم

وقتی صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند.

یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.

 

۵ همه نکات تبلیغات ، در جای مناسب خود قرار گرفته باشد

هر آگهی دارای سه بخش دارد : ابتدا، میانه، انتها

نکات هر بخش باید درجای خود قرار بگیرد تا ناهماهنگی در آن ها ایجاد نشود.

پیشنهاد ویژه خود را در همان ابتدا باید بگویید.

مزیت های خود را در قسمت میانه تبلیغات نام ببرید.

نتایج خود را در قسمت آخر تبلیغات اعلام کنید.

 

۶ اطلاعات کافی و لازم  را به مشتری بدهید

اطلاعات داخل یک متن تبلیغات موفق باید بگونه ای باشد که بتواند خواننده را ترغیب به خرید کند. اطلاعات باید در نقش متقاعد کننده باشد. دقت داشته باشید که، اطلاعات باید دقیق و شفاف باشد. اگر به حاشیه برویم، فقط مشتری را خسته کرده ایم.

 

۷ متن جالب داشته باشید

وقتی یک متن به اندازه کافی جالب باشد مشتری جذب می شود تا ادامه آن را بخواند. یک فرد معمولی، تخصصی در نوشتن متن جالب ندارد ولی وقتی متنی را می خواند می تواند تشخیص دهد که این متن جالب است یا نه. می توانید متن خود را به بقیه نشان دهید تا بخوانند و نظر خود را بگویند.

 

۸ متن ، قابل باور باشد

متن شما هر چه که می خواهد باشد، فقط راست باشد. مردم حرف راست را از دروغ تشخیص می دهند. این در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد. آن چیزی که محصول یا خدمات شما می باشد را بگویید، بدون اغراق.

 

۹ از مشتری بخواهید تا انجامش دهد

در پایان یک تبلیغات موفق ، شما باید از مشتری بخواهید تا با شما تماس بگیرد. باید راههای بدست آوردن محصول یا خدمات خود را در اختیارش بگذارید و او را ترغیب به خرید کنید. از خواننده بخواهید تا قدم آخر که همان خرید است را بردارد. این کار می تواند یک تماس تلفنی با شما، ارسال یک پیامک، ارسال نامه پستی، ایمیل زدن، امتحان کردن از محصول و… باشد.

 

نتیجه گیری

۱ تبلیغات موفق اگر در جای خود و با اصول خود انجام شود، قطعا نتیجه مثبتی خواهد داشت.

۲ تبلیغات موفق را به فرد حرفه ای در این کار بسپاریم. افراد آماتور، فقط پول ما را دور می ریزند.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار

تیر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۳۰ ب.ظ

انضباط فردی

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

اشتباهات یک مدیر

خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند(قسمت سوم)

خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

۵ راهکار طلایی در فرآیند هدف گذاری

خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

سوالات هوش مالی (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر و فقیران هرروز فقیرتر میشوند (قسمت دوم)

خرداد ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

چرا هرروز ثروتمندان ثروتمندتر میشن و فقیران فقیرتر میشن

خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

ماری جوانا بزرگترین سم در بین جوانان

خرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

چگونه درعرض سه سال میلیاردر شدم (جلسه سوم)

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت دوم)

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول)

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

کتاب نصفه نیمه های ثروتمند

ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع!

ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

کتاب متخصص شغلتان شوید

ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

کتاب تاثیر دعا و خیر خواهی در کسب ثروت و آرامش

ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

کتاب مهارت درخواست کردن

ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

کتاب زندگیت رو چرخ خودت میچرخه یا دیگران ؟!

ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

کتاب راز یک میلیون دلاری من

ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

کتاب پرواز با عقاب ها

ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

کتاب توقف در سرتاسر مسیر ممنوع

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

رمز گشایی از علل بیکاری ناهوشیاریان مالی