تبلیغات موفق

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time اسفند ۱۸, ۱۳۹۵ remove_red_eye 75 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 3 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات موفق یعنی تبلیغاتی که می تواند نظر مشتری را جلب کند. تبلیغات اگر بر روی اصولی خاص انجام شود قطعا قلب مشتری را فتح می کند. در این مقاله قصد داریم تا ۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق را برای شما بگوییم. رعایت این ۹ قانون به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات موفق در هر زمینه کسب و کار داشته باشید و این موضوع قطعا بر روی بازاریابی و فروش شما اثرگذار است.

 

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

۱ عنوان باید سود و بهره ای برای مشتری داشته باشد

عنوان اولین چیزی است که در یک رسانه چاپی دیده می شود پس بسیار مهم است که چیزی باشد که مشتری را جذب کند. عنوان باید برای مشتری چیزی داشته باشد که نفع خود را در آن ببیند. سود و بهره برای هر کس می تواند متفاوت باشد پس بهتر است چیزی سود باشد که برای بیشتر مشتریان سود محسوب شود.

 

۲ تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد

سودی که در قسمت عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

 

۳ پاراگراف اول ، مهمترین پاراگراف می باشد

کسی که متنی با تبلیغات موفق را می خواند، چه بخواهد و چه نخواهد، چشمش به اولین پاراگراف میافتد. اگر در پاراگراف اول مطالبی گفته شود که بتواند مشتری را جذب کند، او را برای خواندن ادامه تبلیغات ترغیب می کند.

 

۴ صفحه آرایی خوبی داشته باشیم

وقتی صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند.

یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.

 

۵ همه نکات تبلیغات ، در جای مناسب خود قرار گرفته باشد

هر آگهی دارای سه بخش دارد : ابتدا، میانه، انتها

نکات هر بخش باید درجای خود قرار بگیرد تا ناهماهنگی در آن ها ایجاد نشود.

پیشنهاد ویژه خود را در همان ابتدا باید بگویید.

مزیت های خود را در قسمت میانه تبلیغات نام ببرید.

نتایج خود را در قسمت آخر تبلیغات اعلام کنید.

 

۶ اطلاعات کافی و لازم  را به مشتری بدهید

اطلاعات داخل یک متن تبلیغات موفق باید بگونه ای باشد که بتواند خواننده را ترغیب به خرید کند. اطلاعات باید در نقش متقاعد کننده باشد. دقت داشته باشید که، اطلاعات باید دقیق و شفاف باشد. اگر به حاشیه برویم، فقط مشتری را خسته کرده ایم.

 

۷ متن جالب داشته باشید

وقتی یک متن به اندازه کافی جالب باشد مشتری جذب می شود تا ادامه آن را بخواند. یک فرد معمولی، تخصصی در نوشتن متن جالب ندارد ولی وقتی متنی را می خواند می تواند تشخیص دهد که این متن جالب است یا نه. می توانید متن خود را به بقیه نشان دهید تا بخوانند و نظر خود را بگویند.

 

۸ متن ، قابل باور باشد

متن شما هر چه که می خواهد باشد، فقط راست باشد. مردم حرف راست را از دروغ تشخیص می دهند. این در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد. آن چیزی که محصول یا خدمات شما می باشد را بگویید، بدون اغراق.

 

۹ از مشتری بخواهید تا انجامش دهد

در پایان یک تبلیغات موفق ، شما باید از مشتری بخواهید تا با شما تماس بگیرد. باید راههای بدست آوردن محصول یا خدمات خود را در اختیارش بگذارید و او را ترغیب به خرید کنید. از خواننده بخواهید تا قدم آخر که همان خرید است را بردارد. این کار می تواند یک تماس تلفنی با شما، ارسال یک پیامک، ارسال نامه پستی، ایمیل زدن، امتحان کردن از محصول و… باشد.

 

نتیجه گیری

۱ تبلیغات موفق اگر در جای خود و با اصول خود انجام شود، قطعا نتیجه مثبتی خواهد داشت.

۲ تبلیغات موفق را به فرد حرفه ای در این کار بسپاریم. افراد آماتور، فقط پول ما را دور می ریزند.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

سه × 2 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟

اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

۴ مرحله برای نوشتن متن تبلیغاتی

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

چگونه یک عنوان فوق العاده بنویسیم؟

ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

کلیپ آموزشی هوش مالی

اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

۱۰ ایده خلاقانه برای فکرهای عاقلانه

اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۱ ب.ظ

تبلیغات با نمایشگاه ، با غرفه پول پارو کنید

اسفند ۱۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

تبلیغات در هواپیما ، پرواز را تجربه کنید

اسفند ۱۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۰ ب.ظ

تبلیغات داخل اتوبوس ، دکوری حساس

اسفند ۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس ، پیش به سوی مقصد

اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

تبلیغات تاکسی ، تبلیغاتی متحرک